۰

خبری مهم درباره کارت سوخت

میز نفت - ، مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه کنند.
کارت سوخت | میز نفت
کارت سوخت | میز نفت
به گزارش میز نفت،  در صورتی که مالک خودرو، کارت سوخت خود را در جایگاه جا بگذارد، این کارت سوخت ابتدا تا ۱۰ روز در همان جایگاه نگهداری می‌شود و البته خود جایگاهداران باقی ماندن این کارت در جایگاه سوخت خود را در سامانه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گزارش می‌دهد.

بعد از گذشت ۱۰ روز، در صورت عدم مراجعه صاحب کارت سوخت، این کارت به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده می‌شود. در سایت شرکت ملی پخش مشخص شده است که هر جایگاه سوخت زیرمجموعه کدام ناحیه شرکت ملی پخش است و سپس مالکان تا سه ماه فرصت دارند برای دریافت کارت سوخت خود به ناحیه شرکت پخش مراجعه کنند.

همچنین بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند. البته ظاهرا ورود به این سایت به دلیل مشکلات فنی ممکن نیست که این موضوع به شرکت ملی پخش اطلاع‌رسانی شده تا مشکل برطرف شود.

 
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب: 35926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *