۰

اقدام عجیب مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان

میز نفت - سید احسان موسوی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسحد سلیمان در یک اقدام عجیب، با صدور پیامی هفته دولت را با ادبیاتی خارق العاده تبریک گفت؛ اینکه چرا یک مجتمع پتروشیمی هفته دولت را تبریک گفته، حتما ریشه در ماجرایی دارد که طی هفته های گذشته برای این پتروشیمی پرحاشیه ایجاد شده است.
سید احسان موسوی | میز نفت
سید احسان موسوی | میز نفت
به گزارش میز نفت، وی در این پیام نوشته است:

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی است که همواره برای جلب رضای خداوند متعال، خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی همت گمارده اند. هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا قدردان زحمات، تلاش ها، جان فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشیم. بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، الهام بخش تلاش و روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد داشت.

به طور یقین موفقیت سازمان‌ها در گرو تلاش و توانمندی نیرو‌های متخصص، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم انداز‌های تعیین شده نقش موثری ایفا نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف گامی بلند برای نیل به تعالی سازمان خواهد بود که در نهایت خودکفایی میهن عزیزمان را به دنبال خواهد داشت. چهارم شهریورماه "روز کارمند"، نیز یادآور ارزش نهادن به مجاهدت این قشر از جامعه است، که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عظیم الشان دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه کارمندان به ویژه کارمندان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان که خالصانه در اعتلای اهداف و آرمان‌های عالیه شرکت تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان بهروزی، موفقیت و سلامتی آرزومندم.
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 35929
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *