۰

اعتصاب کارگران شورون در استرالیا

میز نفت - کارگران شرکت شورون در استرالیا که فعالیت خود را طی ۶ روز گذشته محدود کرده بودند، حالا اعتصاب خود را کامل کرده‌اند.
شورون | میز نفت
شورون | میز نفت
به گزارش میز نفت ، اتحادیه آفشور الاینس یا «اتحاد فراساحلی» که نماینده کارگران صنعت تولید و فراوری گاز در استرالیا است، اعلام کرد اعتصاب 24 ساعته کارگران شرکت شورون در تاسیسات گاز طبیعی مایع در غرب استرالیا آغاز شده است. انتظار می‌رود اعتصاب‌ها تا اواسط اکتبر ادامه داشته باشد.
کارگران شرکت شورون فعالیت خود را طی 6 روز گذشته محدود کرده بودند و حالا اعتصاب آنها کامل شده است. اعضای این اتحادیه که ائتلافی از دو اتحادیه مجزاست، اعلام کردند این اعتصاب‌ها هر 24 ساعت تمدید و از فعالیت‌هایی مانند بارگیری گاز طبیعی مایع در کشتی‌ها خودداری می‌شود.

طبق گفته یکی از نمایندگان این اتحادیه، دو بار در روز جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد ادامه اعتصاب‌ها برگزار خواهد شد.
این اتحادیه‌ها همچنین اطلاعیه‌ای به شرکت شورون می‌فرستند تا اعلام کنند این اعتراضات صنعتی تا اواسط اکتبر ادامه خواهد داشت.شرکت شورون از دادگاه صنعتی استرالیا خواسته در این رویداد دخالت کرده و اعتصاب‌ها را لغو کند.توقف فعالیت در تاسیسات ویتستون در روز پنجشنبه تولید گاز طبیعی مایع را حدود 25 درصد پایین آورده است.

اما تحلیلگران عقیده دارند این اعتراض‌ها آسیب چندانی به عرضه گاز طبیعی مایع در دنیا نمی‌زند چون موقتی خواهد بود و خریداران بزرگ گاز هم ذخایر خود را قبل از زمستان پر کرده‌اند.



منبع : تسنیم
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 35980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *