۰

تولید نفت آمریکا رکورد زد

میز نفت - تولید نفت آمریکا در ماه اوت به بالاترین حد خود رسید و از سطح تولید از پیش از دوران همه‌گیری کرونا، فراتر رفت.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، جدیدترین داده‌های منتشر شده از سوی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان داد تولید میدانی نفت آمریکا در ماه اوت، به ۴۰۴.۶ میلیون بشکه یا به طور میانگین، ۱۳.۰۵ میلیون بشکه در روز رسید و رکورد قبلی تولید آمریکا در ژوئیه (۴۰۱.۷۳ میلیون بشکه) را شکست.

افزایش تولید در ایالت‌های شامل کلرادو، آیداهو، مونتانا، یوتا و وایومینگ مشاهده شد اما بزرگترین افزایش واقعی تولید در ایالت‌هایی شامل داکوتای شمالی، ایلینویز و کنتاکی روی داد.

تولید نفت در تگزاس که بخش بزرگی از منطقه نفت شیل پرمیان را در خود جای داده است، در ماه اوت، به ۱۷۴.۵۶۲ میلیون بشکه افزایش یافت. تولید آمریکا در اوت، در مجموع ۳۳ میلیون بشکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشت.

رکورد جدید تولید نفت آمریکا، مدت کوتاهی پس از خرید ۶۰ میلیارد دلاری یک شرکت نفتی پایونیر نچرال ریسورسز توسط شرکت بزرگ آمریکایی اکسون موبیل گزارش می‌شود. اکثر شرکت‌های نفتی در آمریکا انضباط مالی را انتخاب کرده‌اند که منجر به افزایش آهسته و پیوسته تولید شده است.

با وجود رکورد بالایی تولید که در ماه اوت مشاهده شد، ذخایر نفت خام در آمریکا، حدود سه میلیون بشکه با سطح ذخایر در ابتدای سال ۲۰۲۳، اختلاف دارد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، تحلیلگران و معامله‌گران به نظاره گزارشهای حفاری در آمریکا نشسته اند. تعداد دکل‌های حفاری فعال همچنان ۳۵۰ حلقه کمتر از آمار پیش از دوران شیوع همه گیری کروناست.



منبع : ایسنا 
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 36240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *