۰

آماری از مصرف گاز در بخش خانگی

میز نفت - آخرین آمار رسمی مربوط به مصارف گاز کشور (دهم دی‌ماه) مجموع مصارف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده را ۵۴۲ میلیون مترمکعب نشان می‌دهد که از این رقم، مصرف گاز در بخش خانگی ۳۷۹ میلیون مترمکعب بوده است.
مصرف گاز | میز نفت
مصرف گاز | میز نفت
به گزارش میز نفت ، همواره آمار مصرف گاز برای بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به‌صورت یکجا و بیشتر به اسم مصارف خانگی در رسانه‌ها بازتاب داده می‌شود.

آخرین آمار رسمی مربوط به مصارف گاز کشور (دهم دی‌ماه) مجموع مصارف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده را 542 میلیون مترمکعب نشان می‌دهد؛ اما این آمار، بدین معنی نیست که مصارف در بخش خانگی از مرز 500 میلیون مترمکعب در روز گذشته است.

مصارف گاز بخش خانگی در تاریخ دهم دی‌ماه امسال 379 میلیون مترمکعب بوده و بقیه مصارف به بخش‌های غیرخانگی اختصاص دارد. در این بین، صنایع غیرعمده 60 میلیون مترمکعب مصرف گاز داشته‌اند که این میزان مصرف، به‌جز مصارف صنایع عمده‌ای مثل سیمانی‌ها، فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها بوده است.

همچنین 49 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش تجاری و عمومی، 27 میلیون مترمکعب در بخش حمل‌و نقل و 27 میلیون مترمکعب نیز در بخش کشاورزی مصرف شده است.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 36743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *