۱
۲
​پولی که به خودرو تبدیل نشد

پول کارکنان POGC کجاست؟

میز نفت - شرکت نفت و گاز پارس در یک اقدام عجیب میلیاردها تومان از برخی کارکنانش اخذ کرده تا خودرو در اختیارشان قرار دهد اما تا به امروز، هیچ انفاق خاصی در این باره رخ نداده است.
نفت و‌ گاز پارس | میز نفت
نفت و‌ گاز پارس | میز نفت
به گزارش میز نفت، چند ماه پیش بود که شرکت نفت و گاز پارس به کارکنان خود اعلام کرد طی توافقی با شرکت کرمان موتور، شرایطی را مهیا کرده تا خودروهای این شرکت با تخفیف به متقاضیان فروخته شود. 

بسیاری از کارکنان این شرکت هم با ثبت‌نام در این فراخوان، میلیاردها تومان پول خود را در قالب چک رمزدار به کرمان موتور پرداخت کردند که همه این اتفاقات، تحت نظر شرکت نفت و گاز پارس رخ داده است.

اما تا به امروز نه تنها خودرویی تحویل ثبت نام‌کنندگان نشده، بلکه هیچ قراردادی هم بین طرفین به امضا نرسیده که همین موضوع، انتقاد کارکنان را به همراه داشته است.

ابن در حالی است که مسئولان نفت و‌ گاز پارس تا کنون پاسخ روشنی به متقاضیان نداده و‌ آن‌ها را به صبر دعوت می‌کنند.
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 36793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر گفتند که ساعت ۳ ظهر امروز قراردادها ثبت شده
کاش اطلاع رسانی شون بهتر بود اینقدر ما حرس نمیخوردیم
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشید وقتی مدیران نالایق در راس شرکتهای بزرگ نفتی مثل همین نفت وگاز پارس یا پتروپارس واویک وتاسیسات دریایی باشند که برخی اقایان مثل شمس از این شرکتها جدا میشوند وبه اون شرکت میروند سرنوشت این کارکنان وخانواده هایشان ثمره اش این میشود اگر کسی کارایی ندارد چرا جابجاش میکنند برود یه شغل دیگر شاید موفق شود وباعث عذاب هزاران نفر نشود تا این مدیران بی لیاقت سرکار هستند اوضاع بهتر از این نمیشود مطمئن باشید اتفاقی برای مدی عامل نفت پارس هم نمی افتد