۰

مصرف گاز در کشور رکورد زد

میز نفت - به‌صورت همزمان رکورد تاریخی تزریق گاز به شبکه سراسری گاز کشور و همچنین رکورد مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در سال جاری، در ۲۴ ساعت اخیر شکسته شد.
مصرف گاز در کشور | میز نفت
مصرف گاز در کشور | میز نفت
به گزارش میز نفت ، تا پیش از این، بیشترین میزان تزریق روزانه گاز به شبکه سراسری بالغ بر 851 میلیون مترمکعب در روز بود که در 24 ساعت گذشته، برای نخستین بار، 853 میلیون مترمکعب گاز به شبکه سراسری گاز کشور تزریق شده است که رکورد جدیدی در تزریق روزانه گاز شیرین به شبکه سراسری محسوب می‌شود.

همچنین در 24 ساعت اخیر، مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به مرز 600 میلیون مترمکعب رسید که این حجم مصرفی، برای نخستین بار در سال جاری به‌ثبت رسیده است و از ابتدای سال تا امروز، رکورد میزان مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

از حدود 600 میلیون مترمکعب مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده، 420 میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی، 72 میلیون مترمکعب مربوط به صنایع غیرعمده، 54 میلیون مترمکعب مربوط به بخش تجاری و عمومی، 24 میلیون مترمکعب مربوط به بخش حمل‌ونقل و 30 میلیون مترمکعب مربوط به بخش کشاورزی بوده است.



منبع : تسنیم
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب: 37010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *