۲
۱

مدیرعامل صدرا: مطالبات ما را بدهید! | عکس

میز نفت - مدیرعامل شرکت صدرا، عدم واریز حقوق پرسنل را منوط به پرداخت طلب این شرکت از شرکت ملی نفت دانست.
کارکنان نفت | میز نفت
کارکنان نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، منوچهر علی‌پور، مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: در شرایطی که به پایان سال نزدیک می‌شویم شایسته است شرکت‌های کارفرمایی نفتی بخشی از مطالبات این شرکت را برای پرداخت حقوق معوقه پرداخت کرده تا دغدغه و نگرانی های جمعی کثیری از کارگران شریف این شرکت مرتفع شود.

گفتنی است «کارگران پیمانکاری شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از آبان ماه و کارگران قرارداد مستقیم این شرکت از آذر ماه سال جاری حقوق خود را طلبکارند.» این را یکی از کارگران این شرکت گفت و اضافه کرد: مهمترین موضوع در صدرا تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است. در حال حاضر معوقات حقوقی نیروی کار پیمانکاری این واحد صنعتی در ماه‌های، آبان، آذر دی و بهمن به تعویق افتاده و کارگران قرارداد مستقیم این مجموعه پرداخت حقوقشان از آذر ماه به تاخیر افتاده، در عین حال از پرداخت عیدی و سنوات پایان سال کارگران هم خبری نیست.

او با بیان اینکه در پیگیری مطالبات، هیچیک از مسئولان به کارگران پاسخگو نیستند و ادامه بلاتکلیفی در وضعیت کارگران این شرکت و اینکه چند ماه حقوق نگرفته‌اند، باعث شده شمار زیادی از کارگران خودخواسته محل کار خود را ترک کنند، اضافه کرد: اخیرا فعالیت یکی از شرکت‌های پیمانکاری فعال در مجموعه صدرا نیز متوقف شده است.

این کارگر افزود: شرکت صدرا توان پرداخت دستمزد ماهانه کارگران خود را ندارد به نحوی که از آذر ماه حتی سهمیه قند و چای کارگران قطع شده است.

وی با بیان اینکه جدا از معوقات مزدی، حق بیمه کارگران از دی ماه به تامین اجتماعی پرداخت نشده است، در ادامه درباره بازنشستگی کارگران مشمول قانون سخت و زیان آور مدعی شد: کارفرما از مدت‌ها پیش پرداخت هزینه بازنشستگی پیش از موعد کارگران مشمول قانون مشاغل سخت و زیان‌آور را برعهده نمی‌گیرد و کارگرانی که به مرور بازنشسته می‌شوند، با مشکل روبرو هستند.

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 37257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مبارزه با فساد
Iran, Islamic Republic of
از اویک یاد بگیرید که با اینکه حساباش بسته وباز میشود وکلی هم به دارایی وشهرداری بدهکار است ووام میگیرد از این بانک واون بانک از بی لیاقتی مدیر مالیش حقوق ها توسط شرکتهای زیر مجموعه اش پرداخت میشود (EIED)و دارایی و.. را دورمیزند