۰
مدیرعامل راه آهن عنوان کرد:

حساب توسعه شبکه ریلی روی نفت

میز نفت – پس از ورود نفت به همه بخش های وزارت راه و شهرسازی، حالا مدیرعامل راه آهن گفته است برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی، حساب بزرگی روی ماده 12 قانون منع موانع تولید باز کرده است.
شبکه ریلی | میز نفت
شبکه ریلی | میز نفت
به گزارش میز نفت، سید میعاد صالحی در مراسم جشن عبور از ۳۰ میلیون مسافر سالانه و شکسته شدن رکورد ۱۰۰ ساله حمل مسافر ریلی با حضور مدیران عامل شرکت‌های ریلی مسافری، مدیران ستاد و مناطق راه‌آهن و تعدادی از لکوموتیورانان و رؤسای قطارهای مسافری گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از ابتدای امسال، به لطف خدا و تلاش‌های همکارانمان در راه‌آهن و شرکت‌های خصوصی روز دوشنبه (هفتم اسفندماه)، تعداد سالانه مسافران ریلی از مرز ۳۰ میلیون عبور کرد و امیدواریم تا پایان سال به عدد جابه‌جایی حدود ۳۲ میلیون نفر مسافر دست پیدا کنیم.

وی ادامه‌داد: با هدف‌گذاری های انجام شده و در صورت تأمین مالی از قبیل تهاتر نفت و تأمین مالی از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا در سه سال آینده به عدد ۴۰ میلیون مسافر سالانه برسیم. برای اینکه به این هدف دست یابیم بایستی همگی تلاش کنیم و حدود ۵۰ هزار کارکنان بخش دولتی و خصوصی شبکه حمل و نقل ریلی کشور به‌صورت مستقیم در تلاش هستند تا این اتفاق ارزشمند رقم بخورد.

ظرفیت های قانونی ماده 12 در سال 1393 در شورای اقتصاد مصوب شد تا سرمایه گذاران در بخش زیربناهای حمل و نقل ریلی كشور از هفت میلیارد و 500 میلیون دلار منابع مالی استفاده كنند.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 37281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *