۰
عباسی هم شکست خورد

پایان فریدون دوم در کمیسیون انرژی

میز نفت - با پایان یافتن شمارش آرا در شهر کازرون، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی از راه یابی به مجلس شورای اسلامی باز ماند.
فریدون عباسی | میز نفت
فریدون عباسی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، پس از شکست فریدون حسنوند در انتخابات مجلس، فریدون عباسی رئیس اسبق کمیسیون انرژی هم که از کازرون کاندید شده بود، از راه‌یابی به مجلس باز ماند تا دومین فریدون کمیسیون انرژی مجلس یازدهم نیز ردای نمایندگی مجلس را از تن در بیاورد.

پایان فریدون دوم ذر کمیسیون انرژی - میز نفت

فریدون عباسی از مخالفان برجام و رییس سازمان انرژی اتمی دولت احمدی نژاد که برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کازرون کاندید شده بود، شکست خورد و نفر ششم شد.

 فرماندار ویژه کازرون ادامه داد: غلامرضا دهقان ناصرآبادی با ۳۸ هزار و ۶۱۳ رأی نماینده شهرستان‌های کازرون وکوهچنار شد و پس از آن شاهین محمدصادقی با ۱۸ هزار و ۳۴۵ رأی، کرامت‌الله ایازی با ۱۲ هزار و ۹٠۲ رأی، بهزاد پرنیان خوی با ۱۱ هزار ۲۸۱ رأی بیشترین تعداد آرا را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: همچنین مسلم قزل بیگلو ۹هزار و ۳۸۹رای، فریدون عباسی دوانی هشت هزار ۳۸۱ رای، سیدعباس موسوی ۲ هزار و ۹۳۳رای، سیداسحاق جلالیان ۲ هزار و ۴۵٠رای، ابوالقاسم داوودی نژاد یک هزار و ۸۶۱رای، محمد نوشاد یک هزار و ۷۴۱رای، زهرا راسخ ۹۱۱رای، سعید ربانی ۸۱٠رای، محمدرضانکویی بخش ۷۵۳ رای سیزدهم، روح اله راوش ۵۷۵ رای و امان اله دهقانفرد ۲۱۳رای کسب کردند.

عباسی به نظرات شاد و عجیبش معروف است.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 37284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *