۰

کارت سوخت آزاد در چه استانی افزایش یافت؟

میز نفت - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از ارسال محموله‌های ویژه بنزین و نفت‌گاز به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: افزون بر آن در این ایام ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۵۰۰ تن گاز مایع در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
مناطق سیل‌زده | میز نفت
مناطق سیل‌زده | میز نفت
به گزارش میز نفت ، سیدکیومرث کمالیار در تشریح وضع سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از همان نخستین ساعات پیش‌بینی وقوع سیلاب در منطقه، تأمین و ارسال محموله‌های ویژه به نقاط در معرض خطر را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از وقوع حادثه، بنزین و نفت‌گاز کافی به جایگاه‌ها ارسال شد و مصرف‌کنندگان عمده را نیز تأمین کردیم، افزود: تأمین و ذخیره‌سازی مناسب گاز مایع انجام شده بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار بیان کرد: بعد از وقوع سیلاب، تعداد زیادی ماشین‌آلات سنگین راهسازی از دیگر استان‌ها اعزام شدند، به‌منظور اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران استان که با حضور وزیر کشور و مدیرکل مدیریت بحران کشور برگزار شده بود، مقرر شد سوخت ویژه به این ماشین‌آلات تحویل شود، همچنین با هماهنگی در سطح شرکت و همت همکاران نوع‌دوست بلافاصله با کمک همکاران، سه محموله نفت‌گاز خریداری و با حضور مقام‌های استانی، تحویل اداره‌های کل راهداری و شهرداری‌های مناطق سیل‌زده شد.

کمالیار تأکید کرد: در تخفیف سوخت به خودروهای امدادی و بالگردها، ماشین‌آلات راهسازی مشکلی نداریم و کماکان شاهد امدادرسانی به این مناطق هستیم.

افزایش کارت آزاد بنزین در مناطق سیل‌زده

وی تصریح کرد: همچنین با افزایش تردد به مناطق سیل‌زده، افزایش تأمین کارت آزاد بنزین را در دستور کار قرار دادیم. برخی ماشین‌آلات سیار و تریلی‌ها از سایر نقاط کشور آمده بودند که تخصیص نفت‌گاز از طریق کارت اضطراری داشتیم و همه همکاران واحدهای ستادی و عملیاتی آماده‌باش هستند تا ما نیز بتوانیم در کنار بقیه سازمان‌ها در حوزه سوخت رسیدگی به این مناطق را انجام دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: با توجه به بارش‌های زیاد و برودت هوا، برخی مردم برای گرمایش دچار مشکل شدند که به‌منظور رفع این مشکل ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید به‌صورت اضطراری برای خانوارها به‌ویژه در مناطق سردسیر ارسال شده است.

توزیع ۵۰۰ تن گاز مایع در مناطق سیل‌زده منطقه چابهار

کمالیار بیان کرد: در حوزه گاز مایع نیز میانگین توزیع گاز مایع در ایام عادی سال ۱۵۰ تن در روز است که در این ایام در مجموع ۵۰۰ تن گاز مایع به‌صورت ویژه از طریق شرکت‌های موزع گاز مایع و به‌منظور رفع نیازهای گرمایش و پخت‌وپز بین مردم در مناطق سیل‌زده توزیع شد.



منبع : ایلنا 
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 37379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *