۰

اجرای طرح کدینگ در سه استان کشور

میز نفت - معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و بخش شرقی هرمزگان تعدادی از جایگاه‌ها از طرح کدینگ خارج شده‌اند و مسافران نوروزی می‌توانند از طریق این جایگاه‌های عرضه، سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.
پمپ بنزین | میز نفت
پمپ بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت ، فضل الله اکبری، معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای توزیع سوخت در قالب طرح کدینگ در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و بخش شرقی هرمزگان به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این استان‌ها تنها خودروهایی که بومی این استان‌ها هستند می‌توانند در جایگاه‌های این مناطق سوخت‌گیری کنند، اما برای ایام نوروز، شماری از جایگاه‌ها با نظر مسئولان استانی، از طرح کدینگ خارج شده است و مسافران نوروزی می‌توانند در این جایگاه‌ها با کارت آزاد جایگاه‌داران و یا کارت سوخت شخصی با نرخ آزاد (300 تومانی) سوخت‌گیری خود را انجام دهند.

اکبری خاطرنشان کرد: با تمهیدهای اندیشیده شده و به‌منظور سهولت مسافران نوروزی این مقاصد، سامانه‌ای ایجاد شده است تا تعداد و مشخصات کامل این جایگاه‌ها، همراه با شماره تلفن و آدرس جایگاه‌ها از طریق پیامکی به محض ورود مسافران به محدوده این استان‌ها از طریق ثبت پلاک خودرو توسط دوربین‌های جاده‌ای اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات کامل این جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق نصب بنر در همه جایگاه‌ها نیز به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان بیش از 50 درصد جایگاه‌ها از طرح کدینگ خارج شده‌اند و مسافران نوروزی می‌توانند از طریق این جایگاه‌های عرضه، سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: این طرح به‌دقت و با نظارت کامل در این مناطق اجرایی می‌شود و کارت آزاد به میزان کافی برای مسافران در این جایگاه‌ها نیز توزیع شده است.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: در صورتی که نیاز به جایگاه‌های بیشتری برای توزیع سوخت نوروزی داشته باشیم، این آمادگی وجود دارد تا به سرعت جایگاه‌هایی تازه را از طریق نواحی مجهز کنیم.



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 37381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *