۰

تخطی قلاوند از یک دستور سازمانی!

در حالی که اعلام خبر کشف میادین نفت و گاز طبق عرف رایج در وزارت نفت به عهده وزیر نفت است مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت از احتمال کشف میدان بزرگ گازی در جنوب کشور خبر داد .
تخطی قلاوند از یک دستور سازمانی!
به گزارش «ميزنفت»، طبق عرف رایج در وزارت نفت که با بخشنامه های متعدد نیز همراه است، اعلام این اخبار تنها از سوی وزیر جایز است و دیگر مسولان وزارت نفت اجازه رسانه ای کردن این موارد را ندارند اما هرمز قلاوند، مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت در اقدامی عجیب خبری را رسانه ای کرد که قطعا با برخورد وزیر نفت همراه خواهد شد.

هرمز قلاوند رئیس اسبق زمین شناسی بنیانی یک شرکت فرعی نفتی که یکی از زیر مجموعه های مدیریت فنی این شرکت محسوب می شود اواخر دولت دهم بود که به سمت مدیریت امور اکتشاف شرکت ملی نفت برگزیده و جانشین محمود محدث شد.

محدث که همواره در اعلام این اخبار وسواس بسیاری به خرج می داد درست برعکس مدیر فعلی اکتشاف عمل می کرد و اعلام این اخبار را در حوزه اختیارات وزیر نفت می دانست.

اعلام این خبر از سوی قلاوند یا به دلیل بی اهمیت بودن خبر بوده است و یا اشتباه بزرگی است که به احتمال فراوان با واکنش دفتر وزارتی همراه خواهد شد.

گفتنی است اکبر نعمت الهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در نشستی با خبرنگاران اعلام کرد که اعلام این اخبار در انحصار وزیر نفت است و هیچ مدیری حق اظهار نظر در این باره را ندارد.
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 4311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *