۰

تابش:سفرهاشمی به عربستان به مصلحت نیست!

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه "من نگفتم هاشمی به عربستان می‌‌رود"، گفت: نظر شخصی من این است که با توجه به مواضع کنونی عربستان و تلاشی که این کشور برای عرضه بیشتر نفت و کاهش قیمت نفت انجام می‌دهد، انجام این سفر به مصلحت نیست.
تابش:سفرهاشمی به عربستان به مصلحت نیست!
به گزارش «ميزنفت»، نماینده مردم اردکان با بیان اینکه "من نگفتم هاشمی به عربستان می‌‌رود"، گفت: نظر شخصی من این است که با توجه به مواضع کنونی عربستان و تلاشی که این کشور برای عرضه بیشتر نفت و کاهش قیمت نفت انجام می‌دهد، انجام این سفر به مصلحت نیست.

محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره خبری که برخی رسانه‌ها به نقل از او درباره سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عربستان منتشر کرده‌اند، گفت: من نگفته‌ام که آقای هاشمی به عربستان می‌رود بلکه گفتم تقاضاهایی از سوی مراجع و روحانیون برای سفر آقای هاشمی به عربستان جهت بررسی کاهش قیمت نفت وجود دارد. البته این تقاضا زمانی بود که ملک عبدالله وضعیت سلامتی متفاوتی داشت اما اکنون شرایط فرق کرده است.

وی با بیان اینکه سفر هاشمی رفسنجانی باید به تشخیص دستگاه دیپلماسی برسد، افزود: دستگاه دیپلماسی باید رصد کند و خود عربستان هم باید عاقلانه تر عمل کند و اگر با شرایط موافقت شد و وزارت خارجه تشخیص داد، انجام این سفر می‌تواند با توجه سوابقی که آقای هاشمی در دوران ریاست‌جمهوری داشته و جایگاهی که در نزد حکام عربستان دارد، خوب باشد.

نماینده مردم اردکان در ادامه گفت: نظر شخصی من این است که با توجه به مواضع کنونی عربستان و تلاشی که این کشور برای عرضه بیشتر نفت و کاهش قیمت نفت انجام می‌دهد، انجام این سفر خیلی به مصلحت نیست.
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 4638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *