۰

تولید نفت آمریکا از امسال نزولی خواهد شد

در صورت عدم بهبود قیمت نفت تولید نفت آمریکا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ رو کاهش خواهد گذاشت.
تولید نفت آمریکا از امسال نزولی خواهد شد
به گزارش «ميزنفت» به نقل از رویترز، اگر بهای نفت بهبود پیدا نکند، تولید نفت آمریکا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ شروع به کاهش خواهد کرد، زیرا حفاریهای جدید برای جبران کاهش تولید از چاههای تکمیل شده در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ کافی نیستند.

افزایش تولید نفت آمریکا به مقدار کاهش چاه‌های موجود(موسوم به منحنی کاهش) و متوسط سن چاه‌های نفتی پیر و همچنین تعداد چاه‌های جدید حفاری شده و توانمندی آنها بستگی دارد.

منحنی کاهش برای چاه‌های نفت شیل در میدان باکن در حوزه پرمیان و ایگل فورد به صورت گسترده در اینترنت موجود است زیرا این اطلاعات پایه‌ای درباره تعداد چاهها در هر میدان و سن تقریبی آنها است.

انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا در کوتاه مدت افزایش پیدا کند زیرا پس از حفاری‌های بی‌سابقه در ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۱۴ هنوز مجموعه‌ای از چاه‌ها در انتظار تکمیل هستند.

برای مثال در داکوتای شمالی حدود ۶۵۰ چاه در انتظار خدمات تکمیلی در پایان اکتبر ۲۰۱۴ بوده‌اند زیرا کارگران حفاری بیشتر از کارکنان بخش خدمات تکمیلی بوده‌اند.

زمانیکه این چاه‌ها تکمیل شوند، افزایش قابل توجهی در تولید رخ خواهد داد زیرا چاه‌های جدید تکمیل شده در روزها و ماه‌های نخست به مقادیر بالایی از تولید می‌رسند.

از آنجا حفاریها و خدمات تکمیلی نمی‌تواند با روند نزولی تولید در چاه‌های پیر همگام شود، تولید ابتدا ثابت و سپس سیر نزولی پیدا خواهد کرد.
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 4647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *