۰

مجلس: بنزین پتروشیمی نقشی در آلودگی هوا نداشته است

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس از تصویب و نهایی شدن گزارش کمیسیون متبوعش درباره بنزین پتروشیمی برای قرائت در صحن علنی مجلس خبر داد.
به گزارش «ميزنفت» به نقل از فارس، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون در مورد کیفیت بنزین‌های پتروشیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تصویب اعضای کمیسیون مقرر شد تا این گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه ارسال شود.

وی افزود: براساس مستندات و گزارشات ارائه شده از سوی نهادهای ذی‌ربط در مورد کیفیت بنزین‌های پتروشیمی و جمع‌بندی صورت گرفته در این زمینه نقش بنزین پتروشیمی در آلایندگی هوا فاقد مستندات لازم است و دلایل متقن علمی و منطقی در این باره وجود ندارد.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در این گزارش مقرر شد تا اظهارنظر در رابطه با امور مهمی همچون مسئله مذکور که جنبه تخصصی، کارشناسی و ملی دارد توسط یک مرجع رسمی همچون سازمان ملی استاندارد انجام شود و حرف این نهاد فصل‌الخطاب باشد و این گونه نباشد که هر نهاد و سازمانی از منظر خود مطالبی را مطرح کند.
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 4696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *