۰

استقرار گنبد آهنین در کنار پالایشگاه حیفا از ترس حزب الله

رژیم صهیونیستی همچنان از پاسخ جنبش حزب الله به حمله این رژیم به القنیطره وحشت زده است و در همین راستا چند سامانه گنبد آهنین در اطراف پالایشگاه نفت حیفا مستقر کرد.
استقرار گنبد آهنین در کنار پالایشگاه حیفا از ترس حزب الله
به گزارش «ميزنفت» به نقل از تسنیم، اقدامی که اسراییل برای جلوگیری از حمله "حزب الله"بکار بسته استبه گزارش عرش نیوزبه نقل از رسانه های خبری فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی چند سامانه گنبد آهنین در منطقه حیفا و در نزدیکی منطقه الکریوت در مجاورت پالایشگاه نفت حیفا مستقر کرد و علاوه بر آن جاده قدیمی شمال را به دلیل ترس از نفوذ نیروهای حزب الله به شمال فلسطین اشغالی و به اسارت گرفتن صهیونیست ها، مسدود کرد.

همچنین گشتی های نظامی اسرائیل در طول شبانه روز در حال پاکسازی مرز سوریه و لبنان هستند.

در همین راستا یک منبع نظامی اسرائیل اخبار برخی شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک درباره هشدار اسرائیل نسبت به شلیک موشک های حزب الله به سمت فلسطین اشغالی را رد کرد.

این منبع گفت که هیچ هشداری نسبت به شلیک موشک های حزب الله داده نشده است اما ما برای هر گونه تحولی آماده می شویم و ارتش در مرز سوریه و لبنان در حالت آماده باش است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با حمله به منطقه القنیطره در جولان اشغالی ۶ تن از رزمندگان جنبش حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که محمد احمد عیسی فرمانده شهید معروف به ابو عیسی و جهاد عماد مغنیه معروف به جواد فرزند شهید عماد مغنیه، غازی علی ضاوی معروف به دانیال، علی حسن البراهیم، معروف به ایهاب، عباس ابراهیم حجازی معروف به سید عباس، محمد علی حسن ابو الحسن معروف به کاظم شهدای این حمله هستند.

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که پاسخ حزب الله منحصر به کار گذاشتن مین برای هدف قرار دادن گشتی های ارتش اسرائیل در نقاط مرزی و اجرای عملیات هایی علیه اهداف اسرائیل در سطح جهان و یا شلیک موشک به سمت شمال تل آویو باشد.
منبع:تسنیم
کد مطلب: ۳۵۸۱۲۷
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 4865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *