۰
واکنش ابتکار به یک شائبه

شوهر من بنزین وارد نمی کند

با بالا گرفتن شائبه حضور همسر معصومه ابتکار در بحث واردات بنزین، معاون رئیس جمهور نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد.
شوهر من بنزین وارد نمی کند
به گزارش «ميزنفت»، مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی اولین فردی بود که بدون نام بردن از هاشمی اصفهانی – همسر معصومه ابتکار- موضوع واردات بنزین و تاکید سازمان حفاظت از محیط زیست بر آلوده بودن بنزین پتروشیمی ها، واردات بنزین را سیاسی و در خدمت برخی از وابستگان دولت دانست.

مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت نیز به نوعی این موضوع را تاکید کرد و گفت: بدون تردید مسوی نژاد بی دلیل این ادعا را نکرده است.

چندی پیش هم سایت جهان نیوز، وابسته به علیرضا زاکانی یکی از منتقدین بیژن نامدار زنگنه در گزارشی مستند از پیشینه تجارت نفتی همسر ابتکار و حضور فعال وی در واردات بنزین نوشت که پس از این افشاگری، سر و صداها به پا شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست هم در این باره واکنش نشان داد و گفت: اتهام وارادت بنزین به همسرم دروغ محض و بهتان است.

معصومه ابتکار روز سه شنبه اظهار کرد: کسانی که منافعشان با بنزین سرطانی پتروشیمی گره خورده این تهمت ها را نسبت می دهند در حالی که این موضوع از وزارت نفت قابل پیگیری و استعلام است.

وی ادامه داد:متاسفانه این افراد استعلام نمی کنند چون می خواهند دروغ بگویند، خوشبختانه مردم ما آگاه هستند. ابتکار افزود:من کاملا بر سر منافع مردم و حفظ سلامتی آنها ایستاده ام و کوتاه نمی آیم و با هر اقدامی که سلامتی مردم را به خطر بیندازد مقابله خواهم کرد.
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *