۰

مخالفت مجلس با خصوصی سازی پالایشگاه های گاز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مبنی بر واگذاری پالایشگاه های گازی به بخش خصوصی مخالفت کردند.
مخالفت مجلس با خصوصی سازی پالایشگاه های گاز
به گزارش «ميزنفت» به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس به بررسی ادامه بخش های درآمدی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور پرداختند و با الحاق پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه به تبصره ۲ ماده واحده این لایحه مخالفت کردند.

براساس این پیشنهاد وزارت نفت مکلف می شد پالایشگاه های گازی خود را در قالب یک شرکت از طریق سازمان خصوصی سازی واگذار و صددرصد عواید حاصله را به خزانه واریز کند.

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق در مخالفت با این پیشنهاد کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس گفت: واگذاری ها روند خاص خودش را دارد و این گونه امکان پذیر نیست.

او با یادآوری این که نمایندگان قانون یکساله می نویسند و در طول یکسال واگذاری پالایشگاه ها مقدور نخواهد بود، گفت: این گونه قانون نویسی به منزله قانون گذاری است و شورای نگهبان معمولا با آن مخالفت می کند.

بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور از یکشنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، پس از بررسی بخش های در آمدی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخش های هزینه ای لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور را بررسی می کنند.
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 5276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *