۰

شرکت ملی نفتکش بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی دنیا

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با بیان این‌که هم‌اکنون از نظر ظرفیت بزرگترین شرکت کشتیرانی دنیا هستیم، گفت: خسارت‌های ناشی از تحریم شرکت ملی نفتکش را از طریق مجامع بین المللی دنبال می‌کنیم.
شرکت ملی نفتکش بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی دنیا
به گزارش «ميزنفت» به نقل از  تسنیم، علی‌اکبر صفایی در مراسم تودیع و معارفه معاونان سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شرکت ملی نفتکش ایران هم اکنون از نظر ظرفیت بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی دنیاست گفت: مقامات دولت های غربی بدانند با تحریم شرکت ملی نفتکش نه تنها مانع استفاده شرکت های بین المللی در استفاده از توانمندی های این شرکت ایرانی خواهند شد بلکه صنعت حمل و نقل دریایی بین المللی را نیز در بهره گیری از یک ظرفیت عظیم، مدرن و با استاندارد بسیار خوب محروم می کنند. 

وی افزود: شرکت ملی نفتکش ایران با حضور دوباره در بازارهای بین المللی ضمن اینکه می تواند در ابعاد مختلفی مانند کیفیت خدمات حمل و نقل، قیمت ها و همچنین ارزش و توان نیروی انسانی خود در این بازار تاثیر گذار باشد، می تواند شرایط حمل و نقل دریایی را بهبود ببخشیده و سطح ارائه خدمات کیفی دراین بخش را نیز افزایش دهد. 

وی با اشاره به تحریم مجدد این شرکت از سوی اتحادیه اروپا، این اقدام این اتحادیه را کاملا سیاسی و بدون دلیل فنی و حقوقی اعلام کرد و ادامه داد:شرکت ملی نفتکش ایران همواره با ارائه ادله حقوقی محکم به مجامع بین المللی،حقانیت خود و همچنین سیاسی بودن تحریم های اعمال شده از سوی دولت های غربی را اثبات کرده است و همچنان نیز این روش را برای اثبات مجدد حقانیت خود ادامه خواهد داد. 

صفایی افزود:شرکت ملی نفتکش ضمن پیگیری حقوق خود و اثبات غیرقانونی بودن تحریم دوباره این شرکت،خسارتهای ناشی از تحریم ها را نیز از طریق مجامع بین المللی دنبال می کند. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم با اشاره به نقش ممتاز مهندسان در پیشرفت کشور گفت: با تلاش مجموعه دریایی کشور چه در بخش کشتیرانی تجاری، چه در کشتیرانی نفت‌کش و چه در بخش بنادر، هیچگاه جریان ورود و خروج کالا به کشور طی جنگ ۸ ساله قطع نشد. 

سعیدنژاد بیان کرد: امیدواریم که با تلاش خستگی ناپذیر بخش دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای، تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته شود. هرچند اطمینان داریم که در صورت تداوم تحریم، این شرایط نیز با آمادگی کامل مهندسان کشور پشت سر گذاشته می شود.
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 5399
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *