۰
۱
آخرین خبر از جایگزین جوادی

رد صلاحیت مدیری که دوست وزیر است

شنیده شده است که جوادی به دلیل اختلاف کاری با بیژن نامدار زنگنه و مسائل شخصی تا کنون سه مرتبه استعفا داده است که استعفای سوم مورد قبول وزیر نفت قرار گرفته است و قرار بود در نمایشگاه بین المللی نفت تهران، یکی از مدیران پرحاشیه نفت رسما جایگزین جوادی شود که با کنار گذاشته شدن وی، موضوع کمی پیچیده تر شد.
رد صلاحیت مدیری که دوست وزیر است
اصلی ترین کاندیدای جایگزینی رکن الدین جوادی در شرکت ملی نفت ایران، به دلیل مشکلات «مالی و دادگاهی» از میان گزینه ها کنار رفت تا وزیر نفت افراد دیگری را برای حضور در شرکت ملی نفت در نظر بگیرد. 

به گزارش «ميزنفت»، شنیده شده است جوادی به دلیل اختلاف کاری با بیژن نامدار زنگنه و مسائل شخصی تا کنون سه مرتبه استعفا داده است که استعفای سوم مورد قبول وزیر نفت قرار گرفته است و قرار بود در نمایشگاه بین المللی نفت تهران، یکی از مدیران پرحاشیه نفت رسما جایگزین جوادی شود ولی با کنار گذاشته شدن وی، موضوع کمی پیچیده تر شده است.

این مدیر نفتی هم اکنون یکی از مدیران شرکت های پیمانکاری است که به دلیل عملکرد نه چندان قابل قبول و البته سیاسی از وجهه خوبی در میان بدنه فنی نفت برخوردار نیست؛ این مدیر نفتی به علت قرابت فکری و سیاسی با وزیر نفت قرار بود جایگزین جوادی شود که مشکل دادگاه چند سال پیش وی، باعث شد تا وی در همان شرکت باقی بماند. 

مدیر نفتی مدنظر، در دولت دهم تقریبا به کنار رفته بود که با روی کارآمدن زنگنه، به سمت مهمی دست پیدا کرد و عزم خود را برای حضور جدی تر در صنعت نفت آغاز کرد به طوری که برای مدیریت شرکت ملی نفت خیز برداشته است. 

با عدم تایید صلاحیت وی، وزیر نفت به دنبال گزینه دیگری است که «ميزنفت» هفته آینده گزارشی در این باره منتشر خواهد کرد.
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 6138
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ایمان
باسلام طبق وعده فرموده بودین هفته اینده گزارش این جریانو منتشرخواهید کرد امروز 4خرداد 94است لطفا