۰

سربازی که یا داشتن نوه در حال خدمت در ناجا است

دو مرد عیالوار در سرنوشت‌هایی عجیب برای گذراندن دوره خدمت سربازی راهی پادگان‌ها شده و در حال گذراندن خدمت سربازی هستند. این دو مرد جوان که یکی از آنها پدر ۴ فرزند و دیگری پدر سه فرزند و پدر بزرگ یک نوه است اکنون در حال گذراندن دوره خدمت در نکا هستند.
سربازی که یا داشتن نوه در حال خدمت در ناجا است


به گزارش«ميزنفت»،به نقل از روزنامه ایران ، این دو سرباز «حسن ذبیح‌نژاد» با ۲۹ سال سن و ۴ فرزند و نصرالله «نوعدوست» ۳۱ ساله با ۳ فرزند و یک نوه در فرماندهی پلیس نکا در حال خدمت سربازی هستند. سرهنگ «حسن فلاح» فرمانده پلیس نکا با بیان این مطلب گفت: خانه این سربازان کوی مهرگان این شهر است که تحولات بسیار عظیم و مفیدی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در این شهرک انجام شد.

فرمانده پلیس نکا در ادامه خاطرنشان ساخت: این سربازان از سربازان زحمتکش این فرماندهی بوده و سرپرستی خانواده‌هایشان را بر عهده دارند و تنها در روزهایی که به مرخصی اعزام می‌شوند از طریق حرفه کفاشی و کارگری امرار معاش می‌کنند. سرهنگ فلاح ادامه داد: برای مساعدت به این سربازان هدایا و جوایزی در ایام و مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های آنان اهدا و از آنان به طریق مختلف حمایت می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب: 7478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *