۰

کوهنوردان مبتلا به ام اس به قله آرارات ترکیه صعود می‌کنند

تیم کوهنوردان مبتلا به بیماری "ام. اس" در اولین صعود برون مرزی خود عازم قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه می شود.
کوهنوردان مبتلا به ام اس به قله آرارات ترکیه صعود می‌کنند

به گزارش«ميزنفت»،به نقل از روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، گروه کوهنوردی "ام اس سنتر" چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه عازم مرز بازرگان می شود و صعود سه روزه تیم به قله آرارات طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه جاری انجام خواهد شد.

حمیدرضا رحیمی، حمید ابراهیمی، عالم کلانی و شهرزاد علی پور تیم چهار نفره کوهنوردان مبتلا به بیماری ام. اس ( گروه کوهنوردی ام. اس سنتر) را در صعود به قله آرارات تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا رحیمی سرپرست گروه کوهنوردی ام. اس سنتر در خصوص آمادگی این تیم گفت: گروه ام. اس سنتر، صعود به قله های دماوند، سبلان، شاه البرز، الوند و توچال را در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: برای حضور موفق تیم مبتلایان به ام. اس، در دو ماه گذشته ۴ اردوی داخلی و تمرینات گسترده هوازی برگزار شده است و امیدوارم نخستین صعود به قله آرارات نیز با موفقیت همراه شود.

وی در پایان گفت: صعود به قله آرارات با هدف باور بیماران مبتلا به ام .اس بر توانایی های خویش انجام می شود و امیدواریم افرادی که مبتلا به بیماری های خاص مانند ام. اس هستند بتوانند با تلاش و انگیزه مضاعف در عرصه ورزش با هدف برای سلامتی حرکت کنند و با تلاش بر بیماری خود مسلط شوند و در مسیر تندرستی گام بردارند.

منبع:ایسنا
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 7751
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *