۰

لکه های نفتی در گناوه+ عکس

دیده شدن لکه های نفتی در سواحل گناوهگناوه - ایرنا - لکه های نفتی به صورت پراکنده در برخی از نقاط سواحل بندر گناوه در شمال استان بوشهر دیده شد.
لکه های نفتی در گناوه+ عکس
به گزارش «ميزنفت» به نقل از  ایرنا، این لکه ها بر اثر مد دریا در نقاطی از سواحل این بندر به خشکی رسیده است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: به محض اطلاع از وجود لکه های نفتی، کارشناسان برای علت آلودگی حضور یافتند و تماس هایی نیز با تاسیسات و شرکت های نفتی منطقه از جمله جزیره خارگ، فلات قاره بهرگان و از طریق پایش های آنلاینی انجام شد اما هیچ گونه آلودگی از این مناطق وجود نداشته است.

محمد تولیده افزود: با توجه به شکل فیزیکی و پراکندگی لکه های نفتی، تبخیر و واکنش های جامدی مشخص شده که این لکه ها تازگی نداشته و مربوط به دو هفته پیش بوده است.

وی از اطلاع رسانی انجمن یاوران طبیعت و فعالان زیست محیطی این شهرستان که همیشه یار و یاور این اداره بوده اند قدردانی کرد.

تولیده گفت: پیگیری های لازم برای مشخص شدن منشا وجود این لکه های نفتی در حال انجام است که اطلاع رسانی می شود.

وجود این لکه های نفتی در شبکه های مجازی به صورت تصویری انتشار یافته است.
آلودگی دریاها مشکل بزرگی است که بر دریا و سایر بخش های زمین تاثیر گذاشته و به طور مستقیم ارگانیسم های دریایی و به طور غیر مستقیم سلامتی انسان را تهدید می کند.

ساحل زیبای ماسه ای بندر گناوه از نقاط گردشگری این شهرستان در شمال استان بوشهر است که علاوه بر این که در طول سال به خصوص تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از نقاط مختلف کشور است، مکانی مناسب برای تفریح، شنا و ورزش هایی مانندفوتبال و والیبال است به گونه ای که در فصل تابستان عده بی شماری از جوانان اوقات فراغت خود را در این نقطه سپری می کنند. 
 
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 8096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *