۰

قهرمانی زودهنگام جوانان پرافتخار ایران در سرزمین قهوه

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان زود هنگام رقابت های قهرمانی سال 2015 جهان در کشور برزیل شد.
قهرمانی زودهنگام جوانان پرافتخار ایران در سرزمین قهوه
 به گزارش«ميزنفت»،از فدراسیون کشتی، رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران در شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد و این مسابقات ساعاتی دیگر با شناخت برتر نفرات برتر در چهار وزن دوم به پایان می رسد.
پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت های چهار وزن دوم مجتبی گلیج و امین طاهری در وزن های 84 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به دیدار فینال راه یافتند و محمد نامجومطلق نیز در دیدار رده بندی حضور دارد.
با توجه به نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم رقابت ها و کسب یک مدال طلا و سه نقره در روز نخست این رقابت ها و با احتساب امتیاز تیم ها در جدول رقابت ها تیم ایران پیش از پایان این رقابت ها به عنوان قهرمانی دست یافت.
در روز نخست ایمان صادقی در 60 کیلوگرم به مدال طلا رسید و علیرضا گودرزی در 50، رضا مظفری در 74 و سیدایمان حسینی در 96 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.
آزادکاران پرافتخار کشورمان در رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان در سال 2014 که در زاگرب کرواسی برگزار شد بعد از 19 سال قهرمان جهان شدند و این قهرمانی را امسال نیز در برزیل و در حضور کشورهای قدرتمندی همچون روسیه، آمریکا، جمهوری آذربایجان، ژاپن و گرجستان تکرار کردند.



منبع:ایرنا
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب: 8110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *