۴
۱۰۰
فشارها حلقه کرسنتی ها به نتیجه رسید

پایان مدیریت 7 ساله خادمی

همه چیز در حال درست شدن بود اما برکناری خادمی، یگانه موهبتی بود که برخی ها از پروردگار می طلبیدند؛ کارشکنی های فراوان در فعالیت های این شرکت ها و بدقولی وزارت نفت برای تحقق خواسته های حفاری شمال و فشار به بنیاد مستضعفان برای «تفریق خادمی از حفاری» شمال تا بدانجا پیش رفت که تنها شرط نجات حفاری شمال از ورشکستگی، خروج خادمی از این شرکت شد.
پایان مدیریت 7 ساله خادمی
به گزارش «ميزنفت»، قرار بود حفاری شمال به رقیبی مهم برای «ملی حفاری» تبدیل شود؛ هدفی که حتی برای موسسان این شرکت یک «جوک بزرگ» بود اما به هر حال این شرکت تاسیس شد و در چند سال نخست فعالیت خود به مثابه «نواده ای یتیم» در قیمومیت شرکت ملی حفاری، در امور ابتدایی خود نیز عاجز بود؛ «زیرپله» و «نیم طبقه ای» در دفتر آرژانتین شرکت نفت به این شرکت بخشیدند تا مستاجر مناطق نفتخیز جنوب و پایانه های نفتی باشد.

کسانی که آن روزهای حفاری شمال را به یاد دارند به خوبی خاطرشان است که اتاق دو متری مدیرعامل حفاری شمال در «پستوی» ساختمان آرژانتین، سبک جدیدی از شرکت نفت را به نمایش گذاشته بود؛ چند کارمند این شرکت حتی برای تامین چای خود، به نیروهای خدماتی شرکت پایانه های نفتی متوسل می شدند.

از آن روزها چندان نمی گذرد؛ شاید 8 سال پیش بود که اصغر رفیعی مدیرعامل وقت این شرکت وقتی روبروی خبرنگاران می نشست می گفت «اینجا موقتی است». حالا از آن روزها 8 سال گذشته است و حفاری شمال از یک «زیرپله» با انبوهی از مشکلات و وابستگی ها، مقابل ملی حفاری قدعلم کرده، روبروی ساختمان های شلمبرژه و هالی برتون در کردستان عراق دفتر مرکزی دائر کرده، به یکی از قدرتمندترین شرکت های فعال حفاری در ترکمنستان تبدیل شده، یکی از شفاف ترین شرکت های بورسی ملقب شده، چندین ساختمان بزرگ در تهران از آن خود کرده و به رویای حفاری در آب های عمیق تحقق بخشیده است.

روزهای سخت و کنج نشینی حفاری شمال حالا به روزهای بین المللی بودن تبدیل شده است؛ همه می دانند که حفاری شمال برای رها شدن نفت از یک شرکت «چسبنده» به بودجه های دولتی، واگذار سد و بخش عمده ای از سهام آن به بنیاد مستضعفان رسید  و هدایت الله خادمی عضو کمیته حفاری شرکت ملی نفت به مدیریت آن برگزیده شد.

فارغ از عملکرد حفاری شمال در 7 سال گذشته، کسانی که این شرکت  را به خوبی پایش می کردند به خوبی می دانند حفاری شمال با بسیاری از شرکت ها جنگید تا بتواند رشد کند؛ روزهای تلخی را پشت سر نهاد تا به این جایگاه نائل شود و برای گرفتن حق خود از شرکت ملی نفت و دفاع از کارگران ایرانی، روبروی وزیر نفت بایستد؛ آن هم وزیری با نام بیژن نامدار زنگنه که در دور نخست وزارت خود مخالفان را تعویض کرد.

هرچند این ایستادگی و معامله نکردن خانواده های کارگران ایرانی با میز مدیریت، دست آخر به برکناری خادمی منجرشد ولی بیانگر یک حقیقت غیرقابل انکار است:«برای ابقا باید منافع ملی را فدای منافع فردی کرد.»

اختلاف هدایت الله خادمی با مجموعه وزارت نفت و مدیران دولتی و خصوصی از زمانی آغاز شد که سحر یک از کار کنار گذاشته شد و دکل هندی آبان بر سرکار ماند. موضوعی که در ابتدا توسط رسانه ها به «کف اخبار» آمد و خادمی نیز آن را تایید کرد اما دولتی ها تکذیب می کردند. با اوج گرفتن اعتراضات به «هندی پرستی» و کارآفرینی برای هندوها، وزیر نفت اعلام کرد از مدیرعامل شرکت حفاری شمال شکایت می کند تا اختلافات زنگنه و خادمی عیان شود. کشمکش های میان یک شرکت خصوصی و وزارت نفت نهایت کار را به مجلس کشاند. 70 نماینده به رئیس جمهور نامه دادند که وزیر نفتتان گویا فراموش کرده است اولویت کار با شرکت های ایرانی است؛ پس از آن و فشارهایی که به وزارت نفت وارد شد رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ممنوعیت استفاده از شرکت های خارجی با وجود شرکت های ایرانی را اعلام کرد و قرار شد سحر یک به موقعیت قبلی خود بر گردد.

همه چیز در حال درست شدن بود اما برکناری خادمی، یگانه موهبتی بود که برخی ها از پروردگار می طلبیدند؛ کارشکنی های فراوان در فعالیت های این شرکت ها و بدقولی وزارت نفت برای تحقق خواسته های حفاری شمال و فشار به بنیاد مستضعفان برای «تفریق خادمی از حفاری» شمال تا بدانجا پیش رفت که تنها شرط نجات حفاری شمال از ورشکستگی، خروج خادمی از این شرکت شد.

سایت الف متعلق به احمد توکلی – یکی از منتقدان قرارداد کرسنت- در خبری همان روزها نوشت:
«پس از بیکار شدن یک دکل ایرانی در فاز ۱۳ پارس جنوبی، شرکت‌های خصوصی نزدیک به جریان فکری اصلاحات فشارهای خود را برای برکناری افشاکننده جریان مذکور تشدید کردند. ردپای این جریان به یکی از مدیران ارشد وزرات نفت در دوره نخست وزارت زنگنه بر می گردد. «م.م» با تاسیس چند شرکت خصوصی و سمت های جدید در شرکت های نفتی، پروژه «ایرانی زدایی» پروژه های نفتی را آغاز کرده است و با خرید و اجاره دکل های هندی و چینی، قصد دارد شرکت های ایرانی را از رده خارج کند. وی که در ماجرای قرارداد کرسنت بازداشت شده بود هم اکنون واردات چند دکل حفاری را آغاز کرده است و برای رسیدن به سودهای کلانی که در این حوزه وجود دارد تلاش های وسیعی را با همراهی برخی از مدیران وزارت نفت برای برکناری مدیر افشا کننده آغاز کرده است. گویا «حلقه کرسنتی ها» با تشدید فشار به سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان خواستار برکناری این مدیر نفتی شده اند؛ گفته می شود که به بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است که در صورت برکناری این مدیر نفتی و جایگزینی مدیر مورد پیشنهاد آن ها، مطالبات این بنیاد از وزارت نفت که حدود 700 میلیارد تومان است پرداخت می شود. رئیس بنیاد مستضعفان با مقاومت در مقابل این فشارها از مدیر خود حمایت کرده است اما با توجه به تشدید فشارها بعید نیست حلقه کرسنتی ها موفق به برکناری این مدیر شوند.»

نزدیک 4 ماه پس از انتشار این خبر سرانجام  حکم برکناری از دفتر رئیس بنیاد مستضعفان خارج شد؛ دلدادگان به هندی ها موفق به برکناری خادمی شدند وفردی را بر مسند کار نشاندند که ...!

سعیدی کیا البته حق دارد با مشاوره نفتی ها مدیرعامل جدید خود را انتحاب کند؛ مدیری که «سفارش شده» است و از دوستان نزدیک رکن الدین جوادی. حالا عزت الله حجازی باید به جای بررسی وضعیت بازار روغن های موتور بازار حفاری را رصد کند. مدیرعامل نفت بهران که البته در هیات مدیره حفاری شمال نیز صاحب یک صندلی است یا باید به جنگ جریان های همراه با خارجی ها برود و یا با آن ها همراهی کند.

کاشف نفت خزر، شفاف ساز مالی حفاری شمال، آزاده و جانباز دفاع مقدس، مرد بین المللی صنعت حفاری ایران، هم سنگر شهید طهرانی مقدم و ... عناوینی است که برای خادمی قائل هستند؛ کاری با این عناوین نداریم و چیزی که برای نفت مهم است بهره وری کاری است که حفاری شمال طی چند سال اخیر به آن دست پیدا کرده و به رقیب جدی شرکت ملی حفاری تبدیل شد.

حالا خادمی از امروز کلید دفتر خود را به حجازی تحویل می دهد و خود را به شرکت ملی نفت معرفی می کند؛ حجازی کلید دار شرکتی شده است که با برکناری خادمی، می تواند به حق و حقوق خود از نفت دست پیدا کرده و بخشی از مشکلات خودرا برطرف کند.  همان حق و حقوقی که «گروگان» برکناری خادمی بودند که با حکم جدید صادر شده، حفاری شمال به آن شاید برسد.

گفته بودند اگر خادمی باشد ورشکستتان می کنیم، حالا که «هدایت الله» نیست امیدواریم طلب ها را پرداخت کنند اما تردیدی نیست وضعیت آنطور که پیش بینی می شد پیش نخواهد رفت. در انتظار آینده می نشینیم...!
 
 
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 8317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


وحید
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی واقعا حفاری شمال را متحول کردی... هرجا هستی دعای کارکنان حفاری شمال پشت سرتان است
نوروزي
Iran, Islamic Republic of
يكشنبه ١شهريور ٩٤ ..روز ننگين و سياه وزارت نفت
بهنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر زنگنه بزرگ
اسدی فر
Iran, Islamic Republic of
الماس با تراش زیبا و قیمتی می شود و مرد با تلاش/ هدایت خان هیچگاه شما را فراموش نمیکنیم
عباسی
Iran, Islamic Republic of
بعد از توافق هسته ای باید منتظر شرکت های خارجی و چند ملیتی باشیم و اشکالی ندارد قسمت درد آور آن این است که جاده صاف کن آنها ایرانیان می باشند و کمک می کنند تا قانون را دور بزنند
شایان- اس
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیران بنیاد کمی صبر می کردند. پشت خادمی را خالی کردند
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جالبه کسی رو برکنار کردن که تو یک سال اخیر فقط برای بچه های همین کشور با همه وارد چالش شد. به جای این که همه پشت سرش وایسن حالا از پشت بهش خنجز میزنن. به قرآن مملکت به همچین مدیرایی نیازمنده نه ادمایی که برای رسیدن به سمت و منصب دست به هر کاری میزنن و فامیل بازی میکنن. بعد میگیم چرا عقب مونده ایم و توسعه پیدا نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
از یه طرف ناراحتم از طرف دیگه خوشحالم که یکی دو تا مشاورش هم میرن
یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
آقا سمت جدید نمیده آقای زنگنه؟ من بودم میذاشتمش جای عالی پور
Iran, Islamic Republic of
انوقتونیشود شرکت منلطق نفت خیز ایذه باغملک
omid
Iran, Islamic Republic of
کسی که کارش حفاری بوده اینه وضعیتش وا به جال اینکه یه غیرنفتی بیفته جلو
Iran, Islamic Republic of
آقا به نظرم خوب شد رفت. 7 سال بود دیگه باید میرفت. قرار نیست تا ابد اونجا بمونه که. الان وقتشه یه شرکت خصوصی بزنه
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا دزفولیه؟ رفیق فروزنده نیست؟
عماد
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی انشالا هر جا هستین موفق و سربلند باشین. به امید روزی که شایسته سالاری در ایران معنی پیدا کنه.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی اهل ایذه هستن
Iran, Islamic Republic of
هدایت اله رفت عزت اله آمد ,ببینیم چه بشود.
validi
Iran, Islamic Republic of
چهارسال قبل وکالت یک شرکت ایرانی را در دادگاه لاهه بر عهده داشتم در حین رفت و آمدهایم با یک همکار انگلیسی روبرو شدم و بعد از احوال پرسی پرسیدم اینجا برای چه کاری هستی گفت که از طرف قطری ها وکیل شده اما هی می گفت قطری ها می خواهند یکی را در ایران محدود کنند تا با خیال راحت به تولید گازشان از میدان گنبد شمالی برسند گفتم کیست؟ و گفت "خدمی ؛ خدمی" بعدها که به ایران آمدم پرس و جو کردم و فهمیدم این هدایت اله خادمی خواب راحت برای قطری ها و سعودی ها نگذاشته بود عاقبت هم در لیست تحریم قرار گرفت خوب حالا با این اتفاق اول از همه خیال قطری ها حسابی راحت شده
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه
همين آقايون هم خودشون تمام اين چيزهارو همميدونستن و بازم اينكارو كردن
حيف
لياقت ندارن....
Iran, Islamic Republic of
به جای خادمی ای کاش بهمنی را برکنار می کردند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
دخالت كارفرما در مديريت پيمانكاران غير قانوني و خطرناك است. سنت خوبي نيست.
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود جریانی می دید که چرا باید در ایران پیمانکار پیرو منویات کارفرما باشد. کارفما کارفرمایی را کند یادمه دکتر عاصمی پور یک یاداشتی نوشته بودن در باره رانت در تزریق پول و پروژه به شرکت ها. نکته ظریفی را گفته بودن که به نظرم یه نمونه اش هیمن خادمی بود
جنوبی
Iran, Islamic Republic of
حداقل بورد رو می گذاشتن هم کار حفاری کرده هم این کاره اس
Iran, Islamic Republic of
واقعآ در طول 20 سال كار آنساني به شجاعت و از خود گذشتگي آقاي خادمي نديدم كه براي دفاع از حقوق پرسنل از زندگي و خانواده گذشته و تمام زندگي خود را در اين راه صرف نموده بطوريكه اكثر روزها ميديدم كه تا پاسي از شب گذشته در دفتر كار جلسات جهت پيشبرد اهداف شركت برگزار بود .آيا اين سزاي كسي است كه اينگونه در راستاي اهداف مقدس جمهوري اسلامي ايران تلاش مينمايد؟پس واي به حال انانكه اينگونه دستمزد اينچنين انسانهاي فداكار را ميدهند .ايا اميدي به اينده اين ملت ميتوان بست؟
جاوید
Iran, Islamic Republic of
فارغ از زنده بادها و مرده بادها و شخصیت پرستی های چندشناک و جانبداری های مغرضانه از کسانی که درجه ژنرالی بر دوش آنها گذاشته اند، سرنوشت برکناری برای هدایت الله خادمی قابل پیش بینی بود، زیرا او تنها کسی بود که در برابر زنگنه، ایستاد و از خشم زنگنه نترسید.
زنگنه تازه وزیر شده بود. سیل تبریکات و دسته های گل به اتاقش سرازیر بود و بسیاری از فرصت جویان در صف دیدار و تجدید پیمان و تمدید ارادت با وی بود. یکی از دوستان نقل می کرد که برای دیدار زنگنه به دفتر وزارتی رفته بود. زنگنه مشغول پاسخ به تلفن بود و با حالتی برافروخته به شخصی که آن سوی خط بود می گفت: «هر کس در این هشت سال سراغی از من گرفت و حالی از من پرسید، مخلصش هم هستم، اگر نه........»
زنگنه، با وجودی که خادمی را به عنوان یک مهندس نفتی و فنی قبول داشت، اما بدیهی بود که با رویکرد خاص خود، او را در جرگه ژنرال‌های خود نمی دید و سرانجام، ماجرای اخراج دکل سحر یک از فاز 13 پارس جنوبی، به محلی برای نمود اختلافات بیژن و هدایت تبدیل شد.
خادمی در اعتراض به رویکرد «خارجی پرستی» و برخورد تبعیض آمیز زنگنه، در نشستی با خبرنگاران، پشت پرده های این ماجرا را افشا کرد. پس از چند روز زنگنه در گفت و گوي ويژه شبكه خبر سيما حاضر شد و در پاسخ به پرسسش مجري درباره وضعيت اخراج يك دكل حفاري ايراني از فاز 13 و سپرده شدن كار به خارجي ها با عصبانيتي كم نظير گفت: اين حرف ها را يك آقايي گفته است و دروغ گفته است كه قطعا از وي شكايت خواهد شد. وي در ادامه گفت و گو نيز چندبار ديگر خادمی را به دروغ گويي متهم کرد و حتي گفت: «هرجا پول هست از اين جور آدم ها پيدا مي شوند».
زنگنه در این تریبون به صورت یک طرفه هر چه خواست بار خادمی کرد، در حالی که خادمی نبود و فرصتی برای دفاع از این یکه تازی زنگنه نداشت.
در نهایت، کار به جایی رسید که نماینده های مجلس هم به برخورد زنگنه در بی توجهی به شرکت های ایرانی شکایت کردند و این اختلافات سرانجام به برکناری خادمی از حفاری منجر شد. دفاع تمام قد خادمی از مجموعه تحت مدیریت و فریادهای او در اعتراض به بیکاری دکل حفاری ایرانی و کارکنانش، سرانجام کار را به جایی رساند که وی را از قطار نفت پیاده کنند و.....
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سخن من با جناب خادمي است .
آقاي مهندس ناراحت و غمگين نباش چرا كه اين مملكت با افرادي همچون شما بسيار كرده از ميرزاتقي خان امير كبير گرفته تا ... و تا شما
و اينك آزمايش الهي است كه انشاالله از آن سربلند بيرون مي آييد فداكاري امروز شما و مقاومت شما به ياد ماندني است در كشوري كه مديران ارشد تحمل شنيدن صداي مخالف راندارند شما بارها و بارها به بي عدالتي اعتراض كرديد .
هرگز فراموش نخواهي شد چرا كه هنرت مهربانيست
فرهاد و مرتضي اخوان احسان محبي نيما عسكري
Iran, Islamic Republic of
خادمي رفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در آخر تلاش افراد دو مليتي و دو پاسپورتي كه در انگلستان منافع دارند و حتي خانواده هايشان در آنجا زندگي مي كنند، براي بركناري خادمي به ثمر نشست تا در روزي كه وزير امور خارجه انگلستان به ايران مي آيد، جشن و سوري برپا كنند...
Iran, Islamic Republic of
آقاي خادمي شما هميشه براي ما مدير شركت حفاري شمالي...هيچ كس شما را از ياد نميبرد متاسفم براي همه دست نشانده هاي مفلوك و ترسو ....دوران اقتدار حفاري شمال هم با بركناري شما تمام شد از اين پس حفاري شمال لحظه لحظه در كام كركسها تمام خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
در اين روزها در فضاي اقتصادي كشور ديگر كسي با واژه منافع ملي آشنا نيست بلكه همگي تنها و تنها به منافع خود فكر مي كنند. ايران عزيز امروزه تنها به گوشت قرباني مبدل شده كه هر كس به اندازه دسترسي اش از ان برمي دارد. چقدر كم هستند آدمهايي همچون خادمي كه خوب بلدند واژه منافع ملي را صرف كنند... حيف و صد حيف كه تعداد افرادي كه تنها و تنها كمر به غارت كشور بستند بسيار بيشتر از خادمي هايي است كه براي حفظ منافع كشورش از جان خود مايه گذاشتند....
امید
Iran, Islamic Republic of
خادمیه هستم دمتون گرم
رامين
Iran, Islamic Republic of
پاداش سالها خدمت صادقانه به كشور و اين مردم مظلوم
آقاي مهندس خادمي شخصيت بزرگوار و مديري مدبر و كاردان كه در تمامي سالهاي خدمت پربركتش در شركت حفاري شمال همواره باعث پيشرفت وباني و باعث خير و عدالت و توسعه بودند الحق والانصاف ايشان از نخبگان صنعت نفت اين مرز و بوم اند و به اعتقاد اهل فن وجود اين عزيز غنيمتي است براي هر شركت و ارگان وسازمان
اميدواريم روزگاري در كشور ما شان ومنزلت نخبگان شناخته و ارج نهاده شود
و مسولين و زعماي قوم ترتيبي اتخاذ كنند كه بيش از اين شاهد بي عدالتي و نخبه كشي در جامعه و بويژه پيكره صنعت نفت اين شاهرگ حياتي كشور نباشيم و از خداوند بزرگ ضمن دعاي خير براي مهندس خادمي عزيز آرزوي سلامتي و طول عمر باعزت براي ادامه خدمت به كشور و مردم را مسئلت داريم.
ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
در امپراطوی آقای زنگنه، منتقد جایی ندارد
ایلیس
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو
هادی پور
Iran, Islamic Republic of
میشه از سوابق آقای حجازی گزارشی منتشر کنید؟
zahra
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي وزيري كه از روي خصومت مدير لايق و دلسوز را بركنار ميكند.واي بر ما
m
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي صنعت نفت متاسفم
amer
Iran, Islamic Republic of
آقاي زنگنه خودت را نشان دادي قرارداد كرسنت هم يادت بماند چون مردم فراموش نكرده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای دو پاسپورتی هر کس باد کاشت طوفان درو کرد
Iran, Islamic Republic of
چه خبره همتون جوگیر شدبد انگار قیامت شده. باید می رفت دیگه 7 سال مگه کمه آخه؟!!!
ن
Iran, Islamic Republic of
با چه جرأتي راجع به جناب آقاي مهندس خادمي اينجوري صحبت ميكني شما ها لياقت جناب آقاي مهندس خادمي را نداريد هيچكي حق نداره راجع جناب آقاي مهندس خادمي همچين جسارت هايي رو كنه تحمل حرف حق رو ندارين حرف چرت هم نزنيد و گر نه من ميدونم با شما ها هيچكدومتون به گرد پاي جناب آقاي مهندس خادمي نميرسيد آقاي مهندس خادمي از لحاظ شخصيت، پاكي، راستي و صداقت از همه لحاظ نمونه هستند. همه بايد بر دستان و پاهاي آقاي مهندس خادمي هم بوسه بزنند.
amin
Iran, Islamic Republic of
خادمي عزيز هر جا هستي موفق باشي نتوانستند موفقيت و محبوبيت شما را ببيند .شما را به هندي ها فروختند
Dhr
Iran, Islamic Republic of
دارن چیکار می کنن تو نفت. یکی بگه بهمون ما هم بدونیم
حفار
Iran, Islamic Republic of
نفتی ها بیشتر از اینکه روی پیمانکارا بخوان اعمال نفوذ می کنن اگه راست میگن برن سراغ ملی حفاری. جرات دارن اونجا رو یه فکری براش کنن
Iran, Islamic Republic of
رهنورد تاريخ . . . آهنين پاپوش فرسوده/ رهنوردِ پهنه جغرافياي حافظه تاريخ را ماني/ مات و مبهوت/ گيج و گردآلود / خسته و فرتوت.../ به اميد روزي كه تورا بر مسندي ببينم كه لايقش باشي...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
قصیر تو نیست، همیشه همین گونه بوده، برو اما من پشت سرت نه دست، که دل تکان می دهم... مهندس خادمي نامت را در كنار بزرگمردان تاريخ چون اميركبير و مصدق ... مي نگارند...
Hrdna
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خادمي
افراسیابی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای سعیدی کیا امروز تشریف می آوردند حفاری شمال احوال کارکنان چطور بود؟
نسيم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي خادمي عزيز اميدوارم هر كجا كه هستي موفق و سلامت باشي .. بزرگ مرد مبارز ..دعاي خير بدرقه راهتان
Iran, Islamic Republic of
كرسنتي ها دير زماني است كه ريشه در خاك اين كشور دوانده اند و اگر همراهش نباشي تو را از صحنه بازي دور خواهند راند... خادمي، امروز نبود تو را اي فرزند ايران زمين جشن مي گيرم چرا كه خرسندم تو از جنس آنان نيستي...
يك كارمند
Iran, Islamic Republic of
آقاي خادمي .. دعاي خير همه ي كارمندانتان بدرقه ي راهتان ...
یک کارگر
Iran, Islamic Republic of
ایشالاه که هر کجا هستی موفق و موید باشی مهندس خادمی
خ طهماسبي
Iran, Islamic Republic of
بي پدر شد حفاري ايران
كاش امروز بوديد و ميديد كاركنان زحمت كش حفاري شمال را
فقط آه و صد افسوس
مهدی
Romania
جناب خادمی عزیز همه میدانند تنها فقط بختیاری ها بودند که به این مملکت و اسلام خیانت نکردند و برهمه آشکار است که در هیچ یک از اختلاس های ایران دست نداشته اند . نامتان تا همیشه بربلندای قلب پدران و مادان کارکانان زحمت کش حفاری شمال بدون شک باقی خواهد ماند .
جمعي از كارمندان
Iran, Islamic Republic of
حس ناراحتي كه امروز در بين همكاران بود تا حالا نديده بودم
خيلي متاثر شديم از اينكه ديگه مهندس خادمي عزيز كنارمون نيستن ولي جاشون هميشه تو قلب تك تك ماست. ايشون تو روزاي سختي كه از همه جا تحت فشار بوديم حاضر نشد هيچ كدوم از كارمنداش بيكار بشه، حاضر شد يك تنه جلو اين بي عدالتي وايسه. مهندس خادمي با اين همه تجربه در زمينه حفاري بود كه تونست اين كشتي رو روي موج ناملايمتي ها كنترل كنه.
اميدوارم هركجا هست مثل اينجا هميشه و هميشه موفق باشه
پرسنل قدیمی حفاری شمال
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قابل توجه نویسنده مقاله
شرکت حفاری شمال مدیون خریدها و قراردادهای طولانی مدت مهندس رفیعی نیز هست .
ضمن تشکر از زحمات بی دریغ مهندس خادمی ، نباید فراموش کرد پیشرفت های حفاری شمال با تفکر و برنامه ریزی های مهندس رفیعی شروع شد و با همت و اراده مهندس خادمی به این نقطه رسید ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پایان حکومت خادمی و همپیمانان ترکش برحفاری شمال باید در شرکت ملی حفاری نیز اجرا شود. تا نسلهای نو وبا تفکرات تکنولوزی جدید در صنعت حفاری سبب بهره افزایی بیشتر در کار گردد.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی بختیاری هستن
ام
Iran, Islamic Republic of
این صندلی ها وپست ها ماندنی نیستند . اگر ماندنی بودند به نسل بعد چیزی نمی رسید
aaa
Iran, Islamic Republic of
هرمدیری هر چند توانمند هم باشد باید بعد دوسال جایجا شود تا افکار .ایده های جدید در ان شرکت رشد و به نبوغ کامل برسد
....
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمي بي تو نفت ايران بي معناست
ال.ن
Iran, Islamic Republic of
تازه وارد استخدام شرکت حفاری شمال شده بودم که برای بار نخست آقای خادمی رو دیدم که تو همون برخرود اول با من روبوسی کرد و چند دقیقه ای با من حرف زد که این شرکت برای خود شماست سعی کنید کم نذارید. به قدری از برخورد مدیریتی ایشون خوشم اومد که تا الان دارم با جون و دل کار می کنم. خیلیحیف شد واقعا که رفتن
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تأسف خورد که قدر امثال خادمی را نمی دانند و منافع شخصی خود را به منافع ملی ارجعیت می دهند وباید به امثال خادمی افتخار کرد که زیر بار ظلم نمی روند
x
Iran, Islamic Republic of
خادمی رفت،ایا ایذه ای ها هم خواهند رفت؟
آیمون
Iran, Islamic Republic of
توی شهری که مردمش همه کج کج راه میرن اگر کسی صاف راه بره همه بهش میخندن!
پس ناراحتی نداره رفتن خادمی
چون همه کرسنتی ها دنبال اونایی هستن که مثل خودشون کج کج راه میرن .
خدا پناه هرچی آدمه باوجدان و با مسئولیته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي مهندس خادمي
مديرعامل محترم حفاري شمال
با عزم ازادگي و جانبازي خود با دست هاي الوده مبارزه نموديد تا از قشر كارگران حمايت كنيد.. تا انجاييكه حتي حاضر شديد از سمت خود صرف نظر كنيد ...
اينجانب بعنوان كارمند جزء از تلاش هاي صادقانه و خالصانه حضرتعالي تشكر مي نمايم و دعاي خير اين خانواده هميشه بدرقه زندگي دنيوي و اخروي شما باشد.
موفق و سلامت و پيروز باشيد.
Romania
متاسفم
علی
Romania
یه مرد همیشه مرد هست هرجا که باشه، خدا پشت پناهت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خادمی هر جا هستی موفق باشی، هر کی با ... نباشه پاشو قطع میکنن.
کاوه.از ایذه
Iran, Islamic Republic of
باسلام.درود بر انسان شریف وفرهیخته مدیر لایق وزحمت کش که موقعیت کاری خودش را به خطر انداخت تا نانی بر سر سفره های جوانان مردم باشد،مهندس خادمی برای ما قابل ستایش بوده وهست ،مهندس خادمی نشان مردانگی شجاعت وانسانیت هستند ،وما به شما افتخارمیکنیم.ودر آخر جادارد که بگویم حفاری شمال بانبود مدیری لایق وزحمت کش که توانست درطول این چندسال مدیریت خودش را به همه ثابت کند ومدیریت حفاری شمال پیشرفتش را مدیون مدیر لایق وعزیز مهندس خادمی می باشد .جای تاسف دارد
ابی از ایذه
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس بر مردان بختیاری همچون مهندس خادمی
عماد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود فراوان بر خادم فداكار و با اقتدار شركت حفارى شمال

جناب مهندس هدايت الله خادمى موفقيت و افتخارات حضرتعالى بر هيچ ايرانى پوشيده نيست در طول مديريت جنابعالى با وجود تحريمهاى ظالمانه و بدون حمايت هيچ كشورى،تنها با تكيه بر خداوند منان و استفاده از تجربيات ارزشمند شمادر مجموعه حفارى شمال توانست برگ زرين ديگرى را در پيشبرد اهداف بلند انقلاب رقم بزند،جايگاه واقعى شما در قلب تك تك خانواده ها و زحمت كشانيست كه در امر خدمت به اين مرز و بوم لحظه اى دريغ نكردند، مردان بزرگ و تاريخ ساز اين كشور همواره بر قله هاى ايثار و استقامت جاى دارند،گرچه نا ملايمت هاى افراد بى تجربه وبى تدبير،شمارا از هدف مقدس و والايت دور نميگرداند و همچنان در راه خدمت به مردم و نظام مقدس در كنار قشر مستضعف جامعه همان گونه كه خداوند ميفرمايد مستضعفان وارثان واقعى زمينند باقى خواهى ماند.مردان بزرگ اين سر زمين همواره در برابر سختى ها و مشكلات همچون كوه استوار و همچون گل در برابر حق لطيف پس دل بخدا بسپار و راه راهت كه همانا راه بزرگان ايران اسلامى است گام بردار و به اين دل به دنيا بستگان هيچ توجهى نكن كه خدا با صابرين است.
يوسف گمگشته باز ايد به كنعان غم مخور
كلبه احزان شود روزى گلستان غم مخور

ارادتمند شما عماد صالحوند
قاسمي
Iran, Islamic Republic of
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز

مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
قاسمي
Iran, Islamic Republic of
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
یوسف
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره
سعادت
Iran, Islamic Republic of
نتيجه مشاوره هاي اشتباه و قرار گرفتن در بازي هاي سياسي به وسيله ارتباطات روابط عمومي و جلسات پرسش و پاسخ رسانه اي باعث شد تا فقط براي شركت حاشيه باقي بماند و مديري با كفايت عزل شود، آقاي خادمي در طول 7 سال براي شركت ماندگار بوده و هست، اما متاسفانه در زمان ايشان سيل افراد بي سواد و بدون تجربه نيز جاي خود را در شركت بازكردند ... البته با ديد روزي رسان ايشان منافاتي نداشت
در آخر دوران بسيار خوبي بود و فقط اميدوارم مديرعامل جديد نسبت به تفاوات حقوق كارمندان و مديران تجديد نظر فرمايند
خادمي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي مهندس خادمي
به مقصد رساندن اين بار سنگين را توسط جنابعالي تبريك عرض نموده و به نظر بنده آنچه مقصود شما از خدمت و رشد بود به عرصه شركت ديده شد
از زحمات شما تشكر مي نماييم
Iran, Islamic Republic of
حفاري شمال رو همه به نام آقاي خادمي ميشناسن
دوست
Iran, Islamic Republic of
خادمی بهترین مدیر حفاری بود
ن.ر
Iran, Islamic Republic of
شرکت حفاری شمال را جناب آقای مهندس خادمی به اینجا رسوندند با زحمات و تلاش هایی که این همه مدت کشیدند هیچکی نمیتونه جای جناب آقای مهندس خادمی رو بگیره حالا حالا باید بدوئن تا بتونن شاید با آقای مهندس خادمی برسن این شرکت حق جناب آقای مهندس خادمی هست امیدواریم که دوباره برگردند چون این شرکت حاصل تلاش های آقای مهندس خادمی هست جناب آقای مهندس خادمی امیدوارم که همیشه سلامت باشید و عمر باعزت و طولانی داشته باشید
سعید
Iran, Islamic Republic of
عجیبه این مملکت به آدم با درایت نیاز نداره؟ تا کی مدیران توانمند سرزمین ما باید فدای سیاستهای غلط دیگران بشن؟ درود بر شرفت آقای خادمی جوانان سرزمین ما مدیون اخلاص شما هستن. ما کارهایی که برای اشتغال جوانان کردی رو فراموش نمیکنیم.زنده باشی دلاور
س
Iran, Islamic Republic of
من واقعا" متاسفم که اینقدر خادمی بزرگ می کنید. ضمن احترامی که برای ایشان قائلم به نظرم دیگر به اندازه خودش کار کرد و نیاز است در صحنه جدید مدیر جدید وارد شود که آقای حجازی نیز دقیقا" مطابق این صحنه برنامه های جدیدی را ارائه خواهد کرد که قطعا" به نفع تمامی همکاران حفاری شمال خواهد بود. آقای خادمی هم کارهای مثبت داشت و کارهای منفی هم کم نداشت. مثلا" گماردن برخی از مدیران در برخی از پست های حساس که اصلا" به درد آن پست نمی خوردند و از همان جاها نیز ایشان ضربه خوردند. به هر حال ایشان چه از زنگنه انتقاد می کردند و چه انتقاد نمی کردند باید از این سمت خداحافظی می کردند که انشاالله با حضور آقای حجازی حفاری شمال قدرت زیادی در این عرصه با این تغییر خواهد گرفت.
حسين
Iran, Islamic Republic of
مهندس خادمي بي شك مديري لايق ميباشد،و اميد است هر چه زودتر به سمت هاي بالاتر منصوب گردد
United States
ارش خان نورابادی... جناب در پاسخ به شما عرض کنم که کسی نمیخواهد مهندس خادمی را بزرگ کند ایشان حود بزرگ هستند و این را میتوان از کارنامه ی درخشانش دید کافیست کمی به مغز خود فشار بیاوریم و بدون غرض و مرض واقعیتها را ببینیم..... نکته ی بعد اینکه شما چه خوب میبینید که خادمی با سابقه 7 سال تجربه ی مدیریتی یک شرکت کاملا ورشکسته ی حفاری را به یکی از توانمندترین شرکت های حفاری بین المللی تبدیل میکند اما آقایانی که بقول خودشان تجربه ی 20 سال و 30 سال وزارت را دارند و با قرادادهای کرسنت و استات اویل و....جیب ملت را زدند بنظر شما آنها باندازه ی خودشان کار نکردند!؟؟؟؟ ایا نیاز نبود که در صحنه ی جدید بجای انان نیز مدیر جدید وارد میگشت....؟؟؟ نکند شما هم با دوستان کرسنتی و استات اویلی و توتالی ... نسبتی دارید یا خدایا نکرده سهمی هم به شما رسیده!!!! همگان خوب میدانیم تنها دلیل عزل خادمی اول لیاقت و شایستگی و کاردانیش بود که برخی ها بشدت از این خصایص هراس داشتند و دومین علت پاکی و صداقت و باج ندادن به کفتاران و شغالان نفتی بود .... در این زمینه حرف بسیار است اما به همین ناچیز بسنده میکنم....
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جناب آقای مهندس خادمی محترم
ممنون بابت تمام دانش و همتی که برای ارتقای شرکت حفاری شمال بکار بردید. با مهربانی و صبوری وتلاش و پشتکار بی دریغ شرکت حفاری شمال رشد کرد و بین المللی شد . تو قلب تک تک کارمندان جای دارید و خدای بزرگ همیشه ودر هر حال کنارتون باشه.دعای خیرهمه ی کارکنان شرکت حفاری شمال بدرقه ی راهتان خواهد بود و آرزومیکنم موفقیت های بیشتری درآینده درانتظارتون باشه . زنده باد مدیر با سواد وتوانمندحفاری .
ندا
Iran, Islamic Republic of
شير رو حتي اگه تو قفس نگه دارن بازم شيره
حسيني
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدير عملياتي و بي همتاي صنعت حفاري مهندس خادمي، تاريخ حفاري ايران هميشه مديونت خواهد بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
انسانهای شریف در هر کجای این میهن عزیز که باشند وظیفه ای جز خدمت ندارند مهندس بزرگوار ما قدر زحمتهای شما را فراموش نمی کنیم اطمینان داشته باش خانواده بزرگ حفاری با شما ودعا گویتان خواهند بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
تمامی پرسنل شرکت حفاری شمال از شما مدیر محترم جناب آقای مهندس هدایت ا... خادمی نهایت تشکر و قدردانی را داریم و رشد و پیشرفت علمی و سود آوری شرکت را مدیون درایت و مدیریت شما هستیم.و حفاری شمال بدون نام شما نخواهد بود و دعای خیر ما و خانواده حفاری شمال پشت سرشما خواهد بود. جناب آقای مهندس خادمی بوسه بر دستانت میزنیم و تمامی ما ادامه دهنده راه شما خواهیم بود و امید به آن داریم که در آینده نزدیک شما را در جایگاهی که حق شماست ببینیم و افتخار میکنیم  به بودنت و سخت کوش بودنت به درایت و مدیریتت.مهندس عزیز تا آخرین لحظه عمرمان شما مدیر و رهبر ما خواهید بود.
باسمه تعالي
Iran, Islamic Republic of
كساني كه جناب آقاي مهندس خادمي را از سمت مديريت بركنار كردند توانايي و شايستگي هيچ كاري را ندارند و طولي نميكشد كه خودشان بركنار خواهند شد آدم داخل كشور خودش امنيت كاري و مالي ندارد با چه جرأتي آقاي مهندس خادمي را بركنار كردند مگر شما ها وجدان نداريد هر كاري هم كه كنيد شركت حفاري شمال نتيجه زحمات جناب آقاي مهندس خادمي هست احتمال جيبشان خالي شده است ميخواهند شركت حفاري شمال هم بالا بكشند كه جناب آقاي مهندس خادمي مرد بزرگوار و شريف كشور را بركنار كردند اميدوارم كه چوبش را بخوريد چوب خدا صدا ندارد جناب آقاي مهندس خادمي 7 سال دور از خانواده يك شركت ورشكسته را به يك شركت جهاني و بين‌المللي تبديل كرد واقعا اين حقش نبود مگر چيكار كرد از شركت و پرسنل دفاع كرد پرسنل و مردمي كه از خودتان هستند همه داخل يك وطن هستيم واقعا شرم‌آور است از مردم خجالت بكشيد تا كي دزدي تا كي دروغ اين حق همه مردم هست كه داخل كشور خودشان خوب زندگي كنند و امنيت شغلي داشته باشند ما هميشه به وجود آقاي مهندس خادمي مدير توانمند، با لياقت و صادق كشور با تمام وجود افتخار ميكنيم و بر دستان پر مهرش هزاران بوسه ميزنيم جناب آقاي مهندس خادمي اميدوارم كه هميشه عمر با عزت و طولاني داشته باشيد و هميشه سايه پر مهرتون بالاي سر همه مردم ملت باشد آقاي مهندس خادمي مرد بزرگوار كه هميشه سرش بالاست ما هم هميشه دعاگوي جنابعالي هستيم به اميد روزهاي بهتري كه در انتظار جنابعالي خواهد بود.
طاها
Iran, Islamic Republic of
قویترین دلسوزترین و با لیاقت ترین مدیر نفتی تاریخ ایران .درود بر غیرتت مرد
شیر مادرت حلالت باد
ن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي مهندس خادمي
مثل يك مرد آمد
مثل يك مرد شركت را ساخت
مثل يك مرد نان داخل سفره هاي مردم گذاشت
مثل يك مرد ارز وارد كشور كرد
مثل يك مرد تحريم هارو دور زد
مثل يك مرد خنده بر لب خانواده ها آورد
همه كارهاش مثل يك مرد بود
اميدوارم كه هميشه سربلند و پيروز باشند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي خادمي بيشترين ضربه را از اونجا خورد كه با جذب افراد بازنشسته به عنوان مشاور و معاون ، دور خودشو پر كرد از افراد نالايق كه فقط به فكر حقوق مليوني خودشان بودند ، آقا زاده هاي مديران قبلي نفت كه خودشان معلوم الحال بودند تنها به فكر چاپيدن و امتياز گرفتن از مهندس خادمي بودند
جاي خوشحالي داره كه الان اين افراد هم بايد جولوپلاس شونو جمع كنن و آسايشگاه حفاري شمال رو ترك كنن
سیدرضا موسوی
Iran, Islamic Republic of
دکترخادمی بود که حفاری شمال زنده شد اگربه جای ایشان هرکس دیگری بوداطلاع اسم حفاری شمال وجودنداشت حالا هم که این مرد نجیب شیرزاده تمام کارهای حفاری شمال رابدوش کشیدودرموقعی که روابط باکشورهای اروپایی ازادشدبرکنارش کردن. تمام سختی روی دوش این عزیزبو.امیدوارم هرکجاکه هست موفق پیروز سربلند باباشد.برادرکوچک شماسیدرضاموسوی
شایان جلیلی شاه منصوری
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی مردیست ازدیار بختیاری و نه ازنامردان این روزگار همیشه تو قلب هستی آقای خادمی
حفاری شمال (بهتاش)
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به دماوند بی همانند آگاهی و مهرورزی و مدیریت :
جناب مهندس هدایت اله خادمی
مردی که پر ازشعور فرزانگی است همواره دچار دشمن خانگی است
ای شیر دلیراز این شغالان نهراس این حجم ستم بهای مردانگی است
كميل فتحي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس خادمي
امير كبير صنعت نفت
با درود
اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران هیچ گاه از یاد نخواهد رفت .از خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم.
مرد اسوده باش ... بدون شك خداوند پاسخگو برخورد ناجوانمردانه افراد سود جو خواهد شد.
آرش از ایذه
Iran, Islamic Republic of
مهندس خادمی عشقه
ایذه
Iran, Islamic Republic of
مهندس خادمی عشقه
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
با اینکه من در حفاری شمال نبودم ولی در این چند سال از دور فعالیتهای ایشان رو نظاره میکردم. واقعا متاسفم که مسئولین حکومتی اینچنین مدیران رده بالا و با کفایت رو از جریان صنعت نفت کنار میگذارند تا رضایت یک باند و گروه رو جلب کنم.
آقای خادمی دلمون با شماست
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
حتما مشکل داشتی که اخراج شدی از حفاری