خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد

3 شهريور 1394 ساعت 13:18

با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در سازمان هوافضای وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش«ميزنفت»، با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در سازمان هوافضای وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع  در حاشیه افتتاح این خط تولید طی سخنانی، توسعه توان موشکی در راستای تقویت قدرت رزمی نیروهای مسلح و افزایش سطح بازدارندگی موثر را از راهبردهای اصلی وزارت دفاع ذکر کرد و افزود:موشک کروز نصر هواپایه در همین ارتباط طراحی و در خط تولید قرار گرفته است.

وزیر دفاع گفت:با بهره برداری موشک نصر هواپایه در نیروهای هوایی ارتش و سپاه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی این نیروها به طور چشمگیری افزایش می یابد.

وزیر دفاع افزود:این موشک با توجه به جستجوگر راداری از دقت بالایی در اصابت و انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است و پس از شلیک از هواپیما های جنگنده نیازی به پشتیبانی نداشته، هواپیمای جنگنده می تواند به سرعت از نقطه خطر دور شود.

وزیر دفاع گفت:سیستم سلاح نصرهواپایه می تواند بر روی انواع جنگنده ها نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سردار دهقان بکارگیری این سلاح در هواپیماهای بدون سرنشین را از دیگر برنامه های وزارت دفاع دانست و اظهار امیدواری کرد :با همت و تلاش محققان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به زودی عملیاتی شود.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش دانشمندان ،محققان و متخصصان صنعت دفاعی که با تفکر ، روحیه ،کار و مدیریت جهادی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات را افزایش می دهند تأکید کرد:راهی که امام راحل عظیم الشان و پیروان راستینش،شهیدان سرافراز برای استقلال و عزت ایران اسلامی آغاز کردند با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد و هیچ مانعی نمی تواند سد راه اراده خلل ناپذیر فرزندان خمینی و خامنه ای عزیز باشد.
 
خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری



خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری


خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری




منبع:باشگاه خبرنگاران

 


کد مطلب: 8393

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/8393/خط-تولید-موشک-کروز-نصر-هواپایه-حضور-وزیر-دفاع-افتتاح

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir