۰
پالایشگاه بندر عباس آماده شد

ورود این پالایشی به بورس

شرکت پالایش نفت بندر عباس بعد از مدت‌ها تاخیر، اطلاعات سه ماهه خود را به بازار ارائه داد و آماده برگشت به تالار شیشه‌ای شد.
ورود این پالایشی به بورس
به گزارش «ميزنفت» به نقل از ایسنا، شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس که به دلیل تاخیر در ارسال اطلاعات سه ماهه با توقف نماد مواجه شده بود، در معاملات امروز بورس تهران، اطلاعات میان‌دوره ای خود را دیرتر از سایر پالایشگاه ها ارائه داد و آماده بازگشایی نماد در روز آینده شد.

بر اساس اطلاعات حسابرسی نشده، این شرکت برای سه ماهه اول امسال به ازای هر سهم 39 ریال سود اعلام کرد و پیش بینی سود خود را نسبت به سه ماهه اول سال گذشته با کاهش 71 درصدی مواجه کرده و در سه ماه نخست امسال تنها موفق به پوشش 18.75 درصد سود هر سهم خود شده است.

اطلاعات سه ماهه" شبندر" در حالی امروز به بازار ارائه شد که تا پایان زمان معاملات پیغامی مبنی بر بازگشایی نماد این شرکت صادر نشد و احتمالا اهالی تالار شیشه ای در معاملات فردا شاهد بازگشایی این نماد مطرح بورسی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، نماد پالایشگاه بندرعباس همانند سایر پالایشگاه های حاضر در بورس و فرابورس از 29 تیر ماه به منظور برگزاری مجمع سالانه متوقف شد که در این میان مجمع پالایشگاه بندرعباس بعد از دو بار تنفس در روز 28 مرداد ماه برگزار شد.
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 8501
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *