۰

خانه برفی در بیابان + تصاویر

خانه برفی در میان بیابان های امارات از شگفتی هایی است که دیدن تصاویر این خانه خالی از لطف نیست.
خانه برفی در بیابان + تصاویر
به گزارش «ميزنفت»، یک ویلا به شکل برف در منطقه بیابانی امارات متحده عربی طراحی شده است که انرژی مورد نیاز خود را بطور کامل از خورشید تامین می‌کند و می توان این خانه را از دسته خانه های سبز به شمار آورد.
 
خانه برفی در بیابان + تصاویر
 
این خانه منحصر به فرد در یک منطقه بکر در بیابان های امارات متحده طراحی و بنا شده است.
 
این خانه برفی دارای هر نوع امکاناتی است که شما برای اقامت در تعطیلات به آن نیاز دارید. این استراحتگاه، آشپزخانه‌ای  امکانات کامل، اتاق نشیمن و دو سرویس بهداشتی دارد و آشپزخانه بزرگ آن دارای باغچه‌ای با گیاهان مختلف و نشیمن‌گاهی برای پذیرایی از هشت مهمان است. پنجره‌های بزرگ آن نیز مکانی دنج برای استراحت فراهم کرده و چشم‌انداز بیرونی آن در هنگام شب، آسمان پر ستاره کویر را نمایش می‌دهد. این پنجره با فشردن یک کلید، خانه را به اقامتگاهی خصوصی تبدیل کند.
 
خانه برفی در بیابان + تصاویر
 
در اتاق نشیمن، پنجره نزدیک به سقف باز و بسته شده و می‌توان نسیم خنکی را احساس کرد. ساختار مرکزی این خانه تفریحی دارای شومینه ای که با الهام از بادیه‌نشینان ساخته شده است.
 
خانه برفی در بیابان + تصاویر
 
این خانه تفریحی صحرایی، دوستدار محیط‌زیست بوده و 100 درصد انرژی خود را از نورخورشید تامین کرده که درون باتری ذخیره می‌شود. طراحی بال مانند منحصربه فرد این مکان دارای مزایای بسیاری است. این قطعات پیش‌ساخته بوده و در مکان موردنظر به یکدیگر متصل می‌شوند.





منبع:باشگاه خبرنگاران
 
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 8766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *