۰

مدیر جدید، بلیت دوچرخه سواران پتروشیمی را باطل کرد!

مدیرعامل جدید پتروشیمی اعزام تیم پتروشیمی تبریز را به تور دوچرخه‌سواری هوکایدو ژاپن لغو کرد.
مدیر جدید، بلیت دوچرخه سواران پتروشیمی را باطل کرد!
به گزارش «ميزنفت»، قادر میزبانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرکت نکردن تیم پتروشیمی تبریز در تور هوکایدو ژاپن بیان کرد: ما تمام کارها را انجام داده بودیم. ویزا و بلیت را گرفته بودیم اما در دقیقه 90 اعزام لغو شد چرا که رییس مجتمع پتروشیمی تغییر کرد و او نیز اعزام ما را به تور هوکایدو ژاپن کنسل کرد.

وی ادامه داد: طی سه چهار سال اخیر که شرکت پتروشیمی خصوصی‌ شده، هیات مدیره سعی کرده هزینه‌های جانبی را کم کند و تنها تیم دوچرخه‌سواری را که فوق‌العاده کار کرده حفظ کرد. مدیرعامل پیشین پتروشیمی نسبت به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند بود اما در یکی دو روز مانده به سفر ما تغییر کرد و مدیرعامل جدید سفر ما را کنسل کرد و ما بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. مدتی دیگر تور دوچرخه‌سواری سینگ‌کاراک اندونزی را پیش رو داریم و نمی‌دانیم که چه اتفاقی می‌افتد و به این مسابقه نیز اعزام خواهیم شد یا خیر.

میزبانی در پاسخ به این پرسش که با شرکت نکردن تیم پتروشیمی تبریز در تور هوکایدو جریمه‌ای برای این تیم در نظر گرفته می‌شود یا خیر گفت: بستگی به میزبان دارد. اگر میزبان به UCI شکایت کند، ما باید جریمه‌ای را بپردازیم اما ا گر میزبان تمایلی به شکایت نداشته باشد، نیازی به پرداخت جریمه نیست و همه چیز بستگی به نظر میزبان دارد.

تیم پیشگامان نیز به تور هوکایدو ژاپن اعزام نشد که دلیل آن هزینه بالای حضور در این تور عنوان شد.
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۶
کد مطلب: 8898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *