۰

پادشاه عربستان دیوانه شد!

پایگاه خبری صهیونیستی دبکا فایل نوشت: اوضاع جسمانی ملک سلمان پادشاه عربستان وخیم است و دیوانه وار رفتار می کند و به همین دلیل برای معالجه به بیمارستان و اتاق مراقبت های ویژه منتقل شده است.
پادشاه عربستان دیوانه شد!
به گزارش ميزنفت ، وضعیت جسمانی ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه 79 ساله عربستان وخیم شده و به همین دلیل به یکی از بیمارستان های ریاض منتقل شده و او را به اتاق مراقبت های ویژه برده اند.

پایگاه خبری مرآة الجزیره به نقل از دبکا نوشت: ملک سلمان اخیرا دیوانه وار رفتار می کرد و گویی می خواست به خود آسیب بزند.

این منبع خبری تاکید کرد: ملک سلمان از بیماری زوال عقل رنج می برد و شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور عربستان، عملا این کشور را اداره می کند.

به نوشته این پایگاه خبری صهیونیستی و به نقل از منابعی که نامی از آن ها ذکر نکرده، مقادیر زیادی مواد بیهوشی به ملک سلمان تزریق شده و به زور او را به بیمارستان برده اند تا ضد وی کودتا کرده و او را از قدرت برکنار کنند.

ملک سلمان از سه هفته پیش جلسه شورای وزیران تشکیل نداده است.چندی پیش هم پادشاه عربستان در آستانه برکناری بدلیل زوال عقلی قرار گرفت.

خاندان آل سعود این روزها با مشکل درگیری پیوسته محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع و محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور در خصوص چگونگی اداره جنگ در یمن مواجه است.

عربستان از حدود هفت ماه پیش به یمن تجاوز کرده، اما تاکنون موفق به دستیابی به اهداف اعلام شده اش نشده است.



منبع: ایرنا
 
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 9614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *