سردار سلیمانی هم‌اکنون در سوریه است

22 مهر 1394 ساعت 11:22

یک سایت آمریکایی با انتشار چند عکس از سردار "قاسم سلیمانی" ادعا کرد وی در سوریه و نزد نظامیان ارتش این کشور است.


به گزارش ميز نفت به نقل از بازفید؛ تصاویری از سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، در کنار تعدادی از سربازان ارتش سوریه منتشر شده است که به ظن سایت آمریکایی بازفید ثابت می‌کند وی در سوریه به سر می‌برد و نقش راهبردی در حمایت نظامی ایران از دولت "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، ایفا می‌کند.
 
این سایت خبری مدعی شد: تصاویر متعددی از سوی نظامیان سوری در حساب توییتر منتشر شده است که آنها را در کنار سردار سلیمانی نشان می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهد فرمانده عالی رتبه ایرانی در عملیات نظامی سوریه حضور دارد و مشغول گفتگو و مشاوره دادن به نظامیان SAA است.
 
این سایت در ادامه ادعایش نوشت: ژنرال سلیمانی نیروهای روسی را به سوریه کشاند . او هم‌اکنون در لاذقیه سوریه به سر می‌برد و در تصاویر متعدد همراه نظامیان ارتش سوریه و نیروهای حزب‌الله دیده می‌شود.  
 
در تصاویر منتشر شده بوسیله سایت بازفیلد چهره تمامی نظامیان که ادعا می‌شود سوری و یا لبنانی – اغضای حزب‌الله – هستند، مخدوش شده است؛ اما چهره سردار ایرانی کاملا واضح دیده می‌شود. به همین دلیل صحت این تصاویر قابل تایید نیست.  
 
بازفید در ادامه مدعی شد پس از به شهادت رسیدن سردار "حسین همدانی" در سوریه، دو فرمانده نظامی دیگر ایرانی نیز در این کشور به شهادت رسیده‌اند. این سایت غربی نوشت: تلاش ایران و روسیه در راستای حفظ بشار اسد بر سر قدرت در هفته‌های اخیر وارد فاز جدیدی شده است و دو کشور به حمایت نظامی از دمشق مشغول هستند.

بازفیلد وب سایتی است که معمولا به انتشار اخبار حاشیه‌ای و حتی دور از واقعیت می‌پردازد.








کد مطلب: 9662

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/9662/سردار-سلیمانی-هم-اکنون-سوریه

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir