۰

ربودن زن دچار اختلال حواس توسط نگهبان افغان

نگهبان افغان یک باغ در اطراف تهران پس از ربودن زن بیمار که دچار اختلال حواس بود شناسایی و به اتهام آدم ربایی بازداشت شد.
ربودن زن دچار اختلال حواس توسط نگهبان افغان
به گزارش ميزنفت ، پنجم مهرماه امسال مرد میانسالی  به کلانتری عباس آباد مراجعه و از گم شدن زن 35 ساله اش به نام خاتون خبر داد.

این مرد در شکایتش مدعی شد همسرش دچار بیماری اختلال حواس است و از روز گذشته خانه را ترک کرده و خبری از او نیست.

می ترسم بلایی سر همسرم آمده باشد، او با وجود بیماری هیچ وقت بدون اطلاع از خانه خارج نمی شد.
با تشکیل پرونده و ارسال آن به پایگاه سوم پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی زن گم شده آغاز شد.

با گذشت هفت روز سرانجام ماموران رد خاتون را در روستایی در اطراف شهریار پیدا کرده و او را از چنگال نگهبان یک باغ نجات دهند.

زن 35 ساله در تحقیقات به ماموران گفت چند روز قبل مرد افغانی من را در خیابان دید و با خود به اینجا آورد. او اجازه نمی داد من با همسرم تماس بگیرم و به خانه بروم.

با اظهارات او ماموران روز چهارشنبه مرد 54 ساله که زن حواس پرت را ربوده بود در روستا شناسایی و دستگیر کنند.
متهم که اهل افغانستان است روز گذشته  در جلسه بازپرسی مدعی شد: آن روز زن جوان را در خیابان دیدم و او ادعا کرد خانه شان را گم کرده است.

وقتی متوجه شدم او اختلال حواس دارد او را برای انجام کارهایم مثل پخت و پز به خانه ام در روستایی در اطراف شهریار بردم که ماموران بعد از چند روز سر رسیدند و او را از خانه ام بردند. من آدم ربایی نکرده ام و  زن و بچه دارم که در افغانستان ساکن هستند و من در ایران نگهبان باغ هستم.

با  تناقض گویی های متهم او با دستور سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به اتهام آدم ربایی بازداشت شد تا تحقیقات بیشتر از او انجام شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران
 
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 9732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *