۱۶
۵۲
در یک اقدام عجیب صورت گرفت:

ویژه خواری غیرقانونی چند مدیر

در حالی که وزیر نفت تا به امروز زیر بار کاهش ساعات اداری کارکنان صنعت نفت نرفته است اما مدیران ارشد این وزارتخانه و نزدیکان وی در یک تصمیم عجیب برای خود دو پایه تشویقی تصویب کردند.
فرزین مینو | میز نفت
فرزین مینو | میز نفت
به گزارش میز نفت، معاونت توسعه مدیریت و سرمايه انسانى در هیاهوی ایجاد شده پیرامون موضوع گسترش ویروس کرونا، دست بکار شده و با استناد جعلی به ظرفیت مقرراتی صنعت نفت که اساساً وجود خارجی ندارد و در نبود دو نفر از اعضاء اصلی شورای اداری صنعت نفت آقایان رحیمی و صفدری ، پرداخت دو پایه تشویقی برای خود و چند نفر از مدیران کل و مدیران شرکت ملی نفت ایران را تسهیل و طی نامه شماره ص م / م ت / ۲۲۶مورخ ٩٨/ ۱۱ / ۲۳ موافقت وزیر نفت را نیز اخذ کرده‌اند.

به گفته برخی منابع، این اقدام به دلایل زیر خلاف قانون است:

شورای اداری صنعت نفت، نقش مشورتی داشته و تصمیمات دارای بار مالی آن، می‌بایست با امضاء وزير به شورای ماده سی‌ونه آئین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی صنعت نفت با حضور نماینده سازمان اداري استخدامی کشور ارجاع و تصویب شود لذا استناد صورت گرفته به مقررات صنعت نفت در مورد پایه تشویقی، کذب محض بوده و در آخرین نسخه مجموعه مقررات اداری و استخدامی صنعت که اخیراً بررسی‌شده و ذیل آن مهره و امضاء دفتر وزیر دارد به‌جز ضوابط شرایط کلی ترفیع کارمندان، مذكور در فصل پنجم و برخی امتیازات ویژه جذب و نگهداشت نیروی انسانی نخبه و استعداد برتر در فصل استخدام هیچ ضوابط تشویقی دیگری برای اعطای ترفیع وجود ندارد.
 
اکثر این نفرات قبلاً و با استفاده از مصوبه ممتازان یک یا دو پایه تشويقی دریافت کرده و علاوه بر آن از مزایا مرخصی تحصیلی و تبديل مدارک متنوع تحصیلی که طی عنوان خدمت اخذ کرده اند منتفع شده اند و به‌هیچ‌عنوان مشمول عنوان «مدير جوان» نبوده چراکه دارای پایه حقوق بالای چهار و نیم میلیون تومان و سن بالای چهل سال هستند.

بدون تردید اعطای این قبیل امتیازات به افرادی که دارای برند و نشانى در صنعت نفت نیستند موجب سرشکستگی وبى انگیزگی نیروهای توانمندی است که در جای‌جای صنعت نفت و در سنین زیر چهل سال با مدارک تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان با پایه حقوق کمتر از دو و نیم میلیون تومان در حال فعالیت بوده و به‌نوعی به سخره گرفتن عملیات در مقابل ستادهای نفت است.

حتی برفرض که همه موارد بالا صحيح نباشد چرا چنین عملی (قدردانی از مدیران جوان و شایسته و کم‌درآمد صنعت نفت) به‌صورت کاملاً محرمانه در نبود رئیس شورا و عضو مقرراتی آن و در جو سنگین ایجاد شده به علت شيوع بیماری کرونا می‌بایست مورد اقدام قرار گیرد.
 
اما مشمولين نامه فوق چه افرادی هستند؟
١- فرزین مینو
 ٢- حسین فهیمی تبار
 ٣- علیرضا ترابی
٤- امید شاکری
٥- پيمان احتشامی
٦- حامد هاشمی ملایری
 ٧- سید حسن موسوی
٨- رضا دهقان
 ٩- سعید خوشرو
 ١٠- زهرا گودرزی
 ١١- تالین منصوریان

 
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 26415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اسدالهي
United States
متاسفم براي خودم كه سي و سه سال عمرم را درصنعتي صرف كردم كه .........
بعداز اين همه سال خدمت گريدم Aروي ١٦ است و وبخاطربخشنامه اقاي وزير امكان ارتقا ندارم و سال ٩٩ بازنشسته خواهم شد. ايكاش يه شوراي اداري هم براي ما جامانده ها از مزاياي قانوني در صنعت نفت پايه گذاري ميشد. حيف اينهمه سال كه باصداقت و از دل و جان كار كردم اخرشم پسر ٢٨ سالم با مدرك معماري بيكارخونه نشسته درحاليكه عده اي از حضرات دخترا و پسراشونو توي نفت بصورت معين مشغول بكاركردن. يادمه اوايل استخدامم دراينجا با عشق مي امدم اداره و بزور ميرفتم خانه اما افسوس كه چندسالي است به زور ميام و باعشق ميرم.
توخود بخوان حديث مفصل از اين مجمل.
United States
ازبرکات شیخ الوزراست
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خودمونه.
کارشناس نفتی
Iran, Islamic Republic of
سلام این اقدام فقط اخذدوپایه تشویقی نیست .موضوع اینه که این آقایان چون دارای گریدهای پایین هستند وبا آسانسور اومدن روی این سمت هاپس برای این جایگاهها کوتوله هستند بنابراین هی سعی میکننه روی انگشتان پا بایستند تا شاید به این پست وسمت برسند دیدن نمیرسند اومدن جهارپایه درست کردند که قدشون برسه به این سمت غافل از اینکه همه کارکنان چهارپایه را دیدند .نتیجه کوتوله پروری زنگه اینه.اومده ی مشت سرباز صفر را لباس ژنرالی کرده تنشون این سربازها هم هی میخوان ادای ژنرالها را دربیارن ولی هی سوتی میدن /
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً با نظر شما موافقم و البته متأسفم که در این صنعت مشغول به کار شدم. من نمیدونم آقایان چه گلی به سر صنعت زدند یا چه خلاقیتی ارائه کردند که مشمول این تشویق شدند. علی الخصوص یکی از آقایان که واقعا با آسانسور بالا اومدند.
Iran, Islamic Republic of
حالا تو چرا ناراحتی
حمید
Germany
با سلام. حدود ۴۰ سال در عملیات نفت کار کردم و با دو سرطان بازنشسته شدم. کل پاداش ۴۰ ساله ام را خرج بیماری کردم. و صندوق بازنشستگی حدود ۴۰ درصد آنرا بمن برگشت دادند. ولی باید بگم که آقای زنگنه بیشترین عمر وزارت نفت را داشتند و استاد زد و بند هستند. فساد را در وزارت نفت نهادینه کردند. اگر از مدیران و مدیر عاملان نظر خواهی کنید. حداقل ۷۰ در صد مخالف تصمیم گیری های ایشانند..
United States
خدالعنت کند این منفور را
حامد هاشمی ملایری
Iran, Islamic Republic of
به نام حضرت دوست که هرچه هست همه از اوست
اسم من حامد و فامیلی ام هاشمی ملایری است. متولد سال 1358 و دقیقا چهل ساله هستم. ورودی سال 1376 دانشگاه صنعت نفت با رتبه 919 کنکور سراسری در رشته مهندسی نرم افزار و فارغ التحصیل از این دانشگاه با رتبه دوم در سال 1380 هستم.به دلیل معافیت از سربازی و به لطف بورسیه بودنم از سال 1381 در مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با سمت کارشناس مشترکین مشغول به کار شدم . در طول این سابقه 16 تا 17 ساله تو مسیر شغلی خودم پیچ و خم های زیادی رو تجربه کردم و آخرین بار هم از طریق فراخوان مرکز توسعه و ارزیابی مدیریت صنعت نفت در سال 97 برای احراز پست فعلی کاندیدا شدم. از بین 5 نفر نامزد این سمت ظاهرا نفر دوم شدم و به دلیل اینکه نفر اول از دریافت این پست انصراف داد در نهایت این سمت به من پیشنهاد شد و با توکل به خدا از شهریور سال 97 مشغول به انجام خدمت در اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک وزارت نفت هستم.
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار به نام من دیوانه زدند
همیشه اهل ریسک بودم و از انجام کارهای سخت واهمه ای نداشتم و سعی کردم با توکل بر خدا به جنگ سختیها برم.
راستی یادم رفت بگم من یه دوست دارم به اسم قنبر که الان اسمش رو به علی تغییر داده(البته به نظر من هر دوتا اسمش زیباست) . اینکه سعی کردم متن حاضر رو با زبان عامیانه بنویسم از ایشون الهام گرفتم که اسم قشنگی هم روی متن هاش میگزاره : "دلنوشته"
پس شما هم این متن رو به عنوان دلنوشته از من بپذیرید. کجا بودم؟ آهان
چی شد که شروع به نوشتن این دلنوشته کردم؟
صبح امروز یکی از بهترین دوستانم و هم خوابگاهی دوره دانشجویی و همکار فعلی من در مجموعه وزارت نفت یه پیوند خبری (همون لینک خودمون) توی یه پیام رسان برام فرستاد و نوشت: "حامد اینو دیدی؟"
تیتر خبر این بود "ویژه خواری غیر قانونی چند مدیر"
انصافا عجب تیتر پدردراری بود. متنش هم بسیار عالی نوشته شده بود و نشون می داد که یه کار حرفه ای خبرنگاریه که شاید یه دنیا قصد و غرض توش باشه که از یه سایت خبری دوآتیشه چیزی غیر از این انتظار نمی ره.
نیش عقرب نه از ره کین است که اقتضای طبیعتش این است
تقریبا تا چند ساعت دنیا برام تیره و تار شد و غم بزرگی تو دلم نشست چون انتهای خبر اسم یازده نفر نوشته شده بود که من هم نفر ششم بودم.چند دقیقه ای با همان دوستم تو پیام رسان صحبت کردم و بهش چند تا نکته گفتم.
اما قبل از اینکه محتوای گفت و گوهام رو بگم قبلش باید توضیح بدم که برای هر کارمندی شاید یکی از آرزوهای کاریش این باشه که توسط مسئولین بالا رتبه خودش مورد تقدیر قرار بگیره ، همانطور که تا این روز که سر کار هستم من خودم سعی کردم این مورد رو درباره همکاران مرتبط با خودم چه در زمانی که در شرکت ملی گاز ایران کار می کردم و با سی و یک شرکت گاز استانی در ارتباط بودم و چه الان که در مجموعه وزارت نفت مشغول هستم رعایت کنم.پس این دو پایه تشویقی که توسط معاون محترم وزیر در توسعه منابع انسانی پیشنهاد داده شد و وزیر محترم نفت هم تایید کردن برای من مایه مباهات و افتخار بوده و همیشه برای منِ حقیر به عنوان یک خاطره خوب باقی خواهد ماند که از دست وزیری که توسط منتخب مردم ایران رای اعتماد گرفته این تشویقی رو دریافت کردم و از این بابت بسیار سپاسگزارم گرچه به زعم برخی از دوستان از جمله دست اندرکاران سایت خبری میز نفت لایق همچین تقدیری نباشم.
خلاصه به رفیقم گفتم که حقیقتش روبخوای خیلی هم از این موضوع خوشحال نبودم چونکه من امسال پایه شخصی B رو دریافت کرده بودم و ترجیح می دادم که به طور عادی بقیه پایه هارو دریافت کنم چون به نظر لذتش بیشتره!
در ضمن خود من هم تا روز بیست و چهارم بهمن نود و هشت از این قضیه خبر نداشتم و بعد از تصویب تلفنی به من اطلاع داده شده و اینکه بر خلاف متن خبری شما تنها چهل سال دارم، از دانشگاه صنعت نفت فارغ التحصیل شدم و پایه حقوقم هم زیر چهار و نیم میلیون تومان بود.
خط و ربط سیاسی به هیچ جناحی ندارم ، به نظرات مخالف خودم احترام می گذارم و دوست دارم که چندین نظر متفاوت در جامعه حاکم باشه کما اینکه در انتخابات اخیر مجلس سعی کردم به نفرات اصلح از دید خودم فارغ از جبهه و جناحشون رای بدم چون معتقد هستم که همین تفاوتها می تونه مملکت رو از ورطه فساد و تباهی نجات بده.
جون تر که بودم یه خبری رو خوندم که از بین دو روزنامه با عقاید مختلف سیاسی در کشور فرانسه یکی از اونها به دلیل مشکلات مالی و تورم مجبور به تعطیل کردن خودش شده ولی در مقابل روزنامه رقیب به جای خوشحالی و جشن گرفتن نامه ای به همراه مبلغ زیادی پول برای اونها فرستاده و مضمون نامه هم این بوده که وجود شما برای پیشرفت ما لازم و ضروری است. از همون موقع تصمیم گرفتم که این رفتار خوب رو در وجود خودم نهادینه کنم.
الان هم برای شما با وجود اینکه یکطرفه به محکمه رفتید و این خبر رو در درگاهتون(همون وب سایت) درج کردید احترام قائلم ولی حداقل می تونستید در مرحله اول با آبروی خیلی از این یازده نفر بدون درج نام بازی نکنید و نگا هها رو روی ما سنگین نکنید چون مطمئن هستم خیلی از این افراد هم مثل من تا زمان تصویب از این موضوع بی خبر بودند.
حقیقتش اینه که برای شخص من خیلی سنگینه که همکارای خودم طور دیگه ای راجع به من قضاوت کنند و یا اینکه هم دانشگاهی و همکار فعلی من در جایی مثل رستوران یا هر جای دیگه با سایرین زیر زیرکی صحبت کنه و گاهی هم من رو نگاه کنند و نیشخند تلخ و معناداری بزنند.
من و خیلی از این یازده نفر همیشه سعی کردیم که پیشرفت هامون متکی به خودمون باشه و در حقیقت اینگونه بی مهری ها، انرژی های مثبت ما رو می گیره و انرژی منفی بهمون می ده.
اینکه این دلنوشته رو تحریر کردم دلیلش این بود که فکر کردم شاید این تنها راه دور کردن انرژی های منفی از خودم و همکارانم باشه و بتونم با همان توان قبلی به کارم ادامه بدم . حقیقتش اینکه تا قبل از این دست و دلم به هیچ کاری نمی رفت و فکرم کاملا مشغول بود و دوست نداشتم برای پی گیری کارام به همکاری زنگ بزنم و اون همکار در پشت خط چیز دیگه ای راجع به من فکر کنه.
همیشه معتقدم که انسان باید با خوب کار کردن خودش رو ثابت کنه و به قول هنرمند دوست داشتنی آقای مهران مدیری بعضی وقتها سکوت بهترین پاسخ می تونه باشه!
حیف که من نتونستم مورد دوم یعنی سکوت رو رعایت کنم ولی در عوض تونستم حال و هوای خودم رو با خیلی از دوستان عزیزم که دوست نداشتم رابطه ام با اونها به واسطه یه شیطنت رسانه ای از بین بره و یا کم رنگ بشه، به اشتراک بگذارم.
انشا الله که بتونم با خدمات خودم خلاف ادعاهای شما و برخی از مخاطبین عزیزتون رو که نظرات تند و تیزی درج کرده و یا خواهند کرد رو در آینده نزدیک به اثبات برسونم.
امیدوارم که سایت شما هم صداقت و اخلاق حرفه ای رو رعایت کنه و این دلنوشته رو که فکر کنم حرف خیلی از ما یازده نفر هست با مخاطبین خودش به رسم امانت و بودن هیچ تغییری به اشتراک بگذاره.
ارادتمند همه
حامد هاشمی ملایری
مدیر کل فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک
Iran, Islamic Republic of
🔴آنروز که ابوبکر رای آورد ،
علی (ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خودرا به تباهی سپردند...

🔵آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند...

🔴آنروز که شورای شش نفره، عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد، علی (ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند..

🔵ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند....

🔴آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، که فرمود:"فزت و رب الکعبه"
واین بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی... ولی آنروز باز هم مردم شکست خوردند...

🔵وآنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) واسرا را به نام خارج شدگان از دین!
درخرابه های شام گرداندندومردم هلهله کنان به دورشان ...

باز هم این مردم بودند که شکست خوردند....

🔴شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند....

و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد...

🔵این بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده تو چشم خیلی از دشمنان واقعی این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارن!
حتی بعضی از اونایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!!
🔴 سیاسیون در مقام حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان هم، می شودانتقاد کرد.

امادرمقام عمل، از نزدیکان آنان
اگرانتقاد کنی، دمار از روزگارت در می آورند‼

🔵ازشهیدنواب پرسیدن:چرا آرام نمی نشینی؟
ببین آیت الله بروجردی ساکت است.
🔺نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم!
سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!...
👇👇👇👇👇
✍هر بار که امام_خامنه ای دارد می آید وسط میدان، یعنی ماسربازها کم گذاشته ایم.
اللّهُمَّ_اجعَل_عَواقِبِ اُمُورِناخَیرا
Iran, Islamic Republic of
نون مفت گیرت آمده خوب داری توجیح میکنی اگر این تشویقی به یکی غیر خودت میدادن هم همین رو میگفتی بهتر بود جای توجیح اشتباه سکوت کنی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ملایری دل نوشته شما را خواندم من هم یکی از همکاران دراین صنعت بودم خیلی چیزها برای گرفتن را دارم وخیلی چیز هایی بزرگی با این چشم های کوچکمان در این صنعت دیده‌ایم و نتوانستم که دم باز زنیم برای مثال یک نمونه ان جناب اقای عراقی ِمعاون وزیروریاست شرکت ملی گاز که قبل از ان مدیر عامل گاز اصفهان هم بود شما می دانید که مدراک تحصیلی را چه طور وبه چه ترقی گرفت ایشان با تمامی هزنیه رفت وبرگشت از اصفهان به فرودگاه ودانشگاه تهران محل تحصیل وبرگشت به اصفهان را باخودرو وهزنیه گاز اصفهان بود است وهمین جناب از همشهریان شریف شما شاید هم از نزدیکانات باشد ان موقع از نه به استلال هنرمند صدا وسیما نام می برید شخصی که همکاران فداکار ش را به تمسخر می کشد من نزدیک به سی سال از قبل از انقلاب در این صنعت خدمت کردم اگر بنا به دل نوشته بود از این بی عدالتی مدیران زیاد ما دیدم
Iran, Islamic Republic of
جناب ملایری من به اندازه سن شما سابقه کار دارم تو شرکت گاز هم کار میکنم واحد مشترکین . سرطان حنجره گرفتم از بس حرف زدم با ارباب رجوع و مثل تراکتور کارکردم وبه قول روئسای نادانم مشترکین پائین ترین واحد اداره است ولی افتخار میکنم ولی پایه حقوق من هنوز به اندازه بیس حقوقی شما نیست .جهت یاد آوری و یه تلنگوری به وجدانتان .
مهدی احمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس
فرمایشات شما انشالله که صحیح است، ولی برای اینکه متوجه شوید چه رانتی را به شما داده اند، آدرس بیش از سیصد محقق تراز اول، دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکتری از بهترین دانشگاههای کشور و دنیا را در پژوهشگاه صنعت نفت به شما می دهم که نه تنها تشویق نمی شوند، بلکه با رفتار ناشایست برخی از دوستان شما در همین لیست کذایی، که تشویق هم شده اند، مدتهاست آزار و اذیت می شوند. ضمنا این محققین مدارک کارشناسی ارشد و دکتری تایید شده و طراز اول دارند نه مانند برخی از تشویق شوندگان لیست کذایی، مدرک نامعتبر دکتری را یدک بکشند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس ملایری
ایکاش شما بعنوان مدیر کل دولت الکترونیک سیستمی شفاف جهت ارزیابی حقیقی کلیه کارمندان و مدیران پیاده سازی بفرمایید تا خدمات سایر مدیران و کارمندان نیز همچون شما مورد رویت تصمیم گیران و مقامات، جهت ارتقا قرار گیرد. چه بسا افراد دیگری در نفت بیش از زحمات یکساله شما و سایرین، که مورد اینچنین تشویق دائمی قرار گرفتند وجود داشته باشند که هیچگاه دیده نشوند. عدالت بمعنای دیده شدن کلیه کارمندان و مدیران جهت تشویق است و نه تنها عده ای معدود و محدود. ایکاش خدمات یکساله شما و سایرین که چنین شایان توجه بوده بصورت شفاف و علنی مطرح شود که سر لوحه تلاش سایرین قرار گیرد.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون برای کلیه مدیران رحمتکش
کبوتر
Iran, Islamic Republic of
اخوی اسم تو و امثال تو رو برای رد گم کنی تو لیست کردن هدف هدیه به اونایی بود که ای پی سی کردن تو پاچه ملت . زیاد حرص نخور خودم میام تو دادگاه شهادت
میدم این پاداش چی بوده
Iran, Islamic Republic of
سلام
در سال 1391 در نفت و گاز پارس هم به پيشنهاد مديرعامل وقت براي چند نفر از مديران و مجريان طرح هاي توسعه تقاضاي يك پايه تشويقي شد و وزير نفت هم با آن موافقت نمودند و براي معاون منابع انساني وزير نفت فرستادند كه ايشان با نظر تدوين روشها و مقررات اداري موضوع را در هيات مديره نفت مطرح كردند كه موضوع از دستور كار خارج و با آن مخالفت شد.
توجه كنيد اين موضوع در زمان گروهبانها مطرح شده بود و دلايل كافي از نظر سعي و تلاش اين افراد براي پيشبرد پروژه ها و تعميرات توربين هاي سكوهاي پارس جنوبي كه در تحريم بوديم انجام شده بود.
در دوره گروهبانها نگذاشتيم اين بدعت در نظام اداري نفت انجام شود ولي شما ژنرالها ديگه چه نيازي به اين چهارپايه ها داشتيد؟
Iran, Islamic Republic of
شتر سواری، دولا دولا نمیشه برادر!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای هاشمی ملایری
این یعنی چی الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلنوشته یعنی ورود امواج مثبت !!!!!!!!! چه جالب!
پس وجدان و انصاف و حق چی میشه؟
بالاخره گرفتین و خوردین اینو که دیگه انکار نمی کنین؟
یه کتاب دلنوشته هم که بنویسین نمی تونین امواج مثبت و نگاه سنگین رو پاسخگو باشین!!!!!!!!!!!!!!!
نفتی
Iran, Islamic Republic of
میدونی جناب هاشمی
فقط این ابیات حکیم طوس را می خونم و به روانش دورود می فرستم:
چو ضحاک شد بر جهان شهریار
برو سالیان انجمن شد هزار...
هنر خوار شد جادویی ارجمند
نهان راستی آشکارا گزند
شده بر بدی دست دیوان دراز
به نیکی نرفتی سخن جز به راز

اگر نخواهید با قدرت عقل ظلم امثال مینو به صنعت نفت را توجیه کنید، متوجه میشود که چه ظلمی به نفت شده است. مینو دقیقا مصداق" شده بر بدی دست دیوان دراز".
به عنوان عضو کوچک خانواده نفت و کسیکه قریب به 9 ماه مورد اذیت مینو و زنگنه قرار گرفته، از ذات اقدس اله خواستار لعنت ابدی برای ایشان هستم.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی
در مجموعه صنعت نفت افرادی هستند که اگر هر 11 ویژخوار را جمع بزنید، نصف اون افراد برای مملکت کارایی ندارند. متاسفانه نه داماد آقای ناطق نوری اند نه باجناق خدای آمار شرکت های دانش بنیان (آقای ستاری) اند و نه... .
آقای هاشمی قانون طبیعت بر اساس توازن قرار داره. امثال مینو ها هر قدر ظلم کنند یا بیت المال را بر مبنای منفعت (نه مصلحت) تاراج کنند بالاخره یا برای خودشان و یا خانواده شان باید اتفاقاتی بیفتد تا توازن برقرار شود. برای برقرای این توازن، ممکنست آرامششان را از دست بدهند.
انصاف داشته باشید. اگر شما جزو این 11 نفر نبودید مطمین باشید قبل از نام مینو و زنگنه به خودتان اجازه نمیداد از کلمه "محترم" استفاده کنید.
ژن
Iran, Islamic Republic of
کتاب نوشتی؟
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
ااای جاااان ، بزنید توی رگ .
بهنام
Iran, Islamic Republic of
امید شاکر اشتباه است و حمید شاکری صحیح
حسنی
United States
جناب آقای دکترررررر امید شاکری توانمند!!! هستن ایشون مدیرکل پژوهش معاونت مهندسی، آقای رانتی...
United States
امید شاکری مدیرکل نظام فنی و اجرایی
تا وقتی بهینه سازی بود هیچ کار مثبتی انجام نداد
United States
کرونا چیه؟ کاری که اینا میکنن هزار بار بدتره برای پرسنل زحمت کش صنعت نفت. همتون باید منتظر عذاب حضرت حق باشید.
Iran, Islamic Republic of
لطفا آقای امید شاکری شفاف ارتباط خودشان با آقای ستاری معاونت فناوری ریاست جمهور را بیان کنند و 10 نفر دیگر هم لطف کنند دلنوشته های خود را بنویسند و بفرمایند معرفشان کیست و نقش آقای ختلان در این گزینشها چیست؟ مسلما این دلنوشته ها حاوی مطالب زیادی است.
مثلا این آقای هاشمی ملایری عزیز کرده و نورچشمی نفت بفرمایند آیا بقیه در این صنعت جان فدا نمیکنند و تا پاسی از شب مشغول خدمت صادقانه نیستند، مدارج علمی معتبر ندارند؟ اتفاقا ایشون که در سمت جدید التاسیس مشغولند، وظیفه اشان است که آماری ارایه کنند که چند نفر از کارکنان دارای پایه یا گرید معوق هستند و چون سمت آنها دارای پایه پایینتر است سمت شخصی اشان از سمت سازمانی پیشی گرفته و از بسیاری از مزایای سمت محرومند، در حالیکه افرادی با گریدهای 15 و 16 رو گریدهای D و OD نشسته اند و بخاطر اختلاف بیش از حد سبب کاهش گرید سمت به رده های پایین تر شده اند و حق سمت پایینتر را میگیرند و با این راهکار غیر قانونی و غیر معقول که بر اساس تفسیر به رای ذینفعان از بند و تبصره ها صورت پذیرفته در واقع بدنبال رساندن گرید خود به گرید سمت اشغالی هستند تا بتوانند مزایای سمت را کامل بگیرند، در حالیکه حد و حدود اینان همان گرید واقعیشان است و مسلما تصمیماتشان هم در همان حد و حدود است. ایکاش ایشان در دلنوشته خود میفرمودند که ظرف یکسال چه کار محیر القولی کردند که خود را مستحق چنین تشویقی میدانند، و نهایتا اگر مسرور و سرافرازند که از سوی ژنرال نماهای نفتی تشویق شده اند، چرا نگران و سرافکنده از اعلام اسامی هستندو آنرا بازی با آبروی افراد میدانند، آیا تشویق کردن کارکنان سبب آبروریزی آنان میشود؟ واقعا باید پرسید چرا ترس از دست دادن دوستانتان را دارید. مگر کارمندان نمونه یا افرادی را که به انحاء مختلف در صنعت نفت مورد تشویق قرار میدهند در رسانه های عمومی و داخلی نفت اعلام اسامی نمیکنند و همکاران این افراد به آنها تبریک نمیگویند، برادر عزیز پس خودتان میدانید که یکجای کار میلنگد وحتی خودتان هم تا روز تصویب آن میفرمایید از این موضوع بیخبر بوده ایید!!!واقعا خود تان به انصاف قضاوت کنیدکه تا کی باید از مسیرهای غیر شفاف به اینگونه رانتها برسید و شما در مرکز تربیت مدیر آقایان مینو و ختلان چه آموختید که الان حتی به نوشته خود و تبعات آن فکر نکردید. آیا واقعا این نوشته در حد یک مدیرکل نفتی است!!!!!!! واقعا منکه بجای این 11 نفر از روی بسیاری از پرسنل مستحق گرید که بدلایل مختلف حتی حق خودشان را هم به آنها نمیدهند، خجالت میکشم ، شما را نمیدانم!!؟؟ چون بزودی دوران رانت خواری و فساد خاتمه میابد و مسلما چنین حق خوریها و بی قانونی ها باطل و پس گرفته خواهد شد. ان شاءالله
سرباز گمنام
United States
انهایی که پتروشیمی را به شرکتهای خصوصی واگذار کردند ذینفعان امروزی شرکتهای خصوصی هستند که هم حقوق بازنشستگی می گیرند و هم حقوق ان چنانی از شرکت خصوصی و هیچ مهارتی هم ندارند و نبودن انها در شرکتهای خصوصی هیچ ارزشی ندارد
شایسته است این افراد برای پاسخگویی دعوت شوند ان روز چه منافعی را از حق الناس نادیده گرفتید که امروز به راحتی از شرکتهای خصوصی حقوق ان چنانی میگیرند
Iran, Islamic Republic of
انشا ا.. دولت بعدی و انقلابی که اومد سر کار این نوچه ها برمیگردند به یک یک یک و دوباره میشن کار آموز
ژن
Iran, Islamic Republic of
در تغیر دولتها فقط سمتها عوض میشن و اتفاق خاصی نمیفته
علي
Iran, Islamic Republic of
اين مشتي است نمونه خروار
بي عدالتي در صنعت نفت به اوج رسيده است
همه امتياز فقط براي يك عده محدود نالايق است كه مدير متولد شدند . اين ضربه بر پيكره اين صنعت و نااميد كردن زحمتكشان و شايسته ها است .
حسيني
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي دكتر اميد شاكري (دانشجوي دانشگاه آزاد) كسي است كه با تزوير و زيرآب زني در بهينه سازي و معاونت مهندسي وزارت نفت و .... آقاي ژنرال، پست مديريت گرفته. كاش كسي بود و با مصاحبه با كارشناسان، فقط گزارشي از عملكرد چند سال گذشته ايشان تهيه ميكرد. ماموريت اين افراد، نابودي صنعت است
واقعا فاجعه است.......
کارشناس و محقق
Iran, Islamic Republic of
خدا ریشه این رانت خوار ها و بیسواد های تازه به دوران رسیده را بزند و خدا انشاء الله ریشه این رسانه زنگنه نیوز را بزند که عامل تمام بدبختی های کارکنان شریف نفتی هستند.
شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
این وزیر نالایق و داردستش معذرت میخوام .... تو نفت خدا داند دیگه چه غلط های دیگه که نکردن خداکنه این مدت ریاست حسن تموم بشه وزیر بی کفایتش هم پشت سرش بره وزیر جدید بیاد تا قلع قم کنه این کاسه لیس های مفت خور رو
کارمند حلال زاده
جناب آقای هاشمی ملایری ( نفر ششم لیست مزبور )
باسلام
احتراما به عرض برسانم از صداقت گفتارتان خوشم آمد و حیف آمد که چند کلامی با جناب عالی صحبت نکنم .
اولا باید عرض کنم هیچ کس حسود به امتیاز قایل شده برای شما عزیزان نیست بلکه معتقدیم اگر چنین ظرفیتی در مقررات وجود دارد چرا ابلاغ نمیشود تا کلیه تلاشگران عرصه صنعت نفت از این پتانسیل استفاده کنند . شاید گمان کنید این حق شماست اما با یک نگاه دوباره در لیست مزبور خواهید دید که تمامی نفرات سوگولی های حوزه منابع انسانی نفت هستند .
آقای مینو معاونت منابع انسانی وزارت
آقای دهقان مهونت برنامه ریزی و تجهیز نیروی انسانی نفت
آقای فهیمی تبار معاون آقای دهقان
آقای ترابی رییس تدوین مقررات نفت
و ...
دوست عزیز مردم که گاو نیستند شعور دارند و از خودشون میپرسن چی شد اگه واقعا همه نخبه های صنعت نفت در حوزه منابع انسانی جمع شده اند پس چرا وضع رسیدگی به مشکلات منابع انسانی اینطوریه .
دوما تجربه 30 ساله بنده و امثالهم و وزارت ژنرالی زنگنه ! نشان داده که زنگنه بیخود به کسی باج نمیده و تا خوش رقصی نبینه کاری برای کسی نمیکنه .
سوما اگر چنانچه ذره ای به مطالب گفته شده خود اعتقاد قلبی دارید و با عنایت به اینکه اصولا شما با رتبه شخصی که گفتید احتیاجی به این کرامت ملوکانه ندارید سریعا و کتبا اعلام کنید با اعطای ترفیع مزبور راغب نیستید . حیف است شما که با آن پیشینه ای که گفتید اواخر خدمت بخاطر هیچ و پوچ خود را مدیون 80 میلیون نفر کنید . البته اگر این امکان بصورت ویژه خواری نبود و همه میتوانستند از این ظرفیت ها استفاده کنند خیلی هم خوب بود .
چهارما راستی اگر این ویژه خواری نبود چرا محرمانه ! به همه اطلاع رسانی میکردند و اعلام میشد ما چنین کارکنانی داریم و گر هر کسی تلاش کند اینگونه مورد عنایت قرار میگیرد تا شاید بدینوسیله بذر تلاشگری بیشتری در صنعت پاشیده میشد .
کلام آخر :
آقای هاشمی عزیز ما در صنعت نفت چیزهای زیاد و زخم های فراوانی از به اصطلاح مدیران خورده ایم و اینان همیشه خود را بر دیگری ترجیح داده اند گویا تخم دو زرده گذاشته اند . از استخدام دوستان و فرزندان خود در رشته های جانور شناسی و حشره شناسی گرفته تا استخدام فرزندان پخمه خصوصا فرزندان مدیران حوزه منابع انسانی . چند مثال میزنم
در جریان هستید که قبلا مصوبه ای بود که یکی فرزندان کارکنان صنعت نفت می توانست جایگزین پدر شود . ولی با رای دیوان عدالت اداری و الزام به شایسته سالاری برداشته شد .حال چگونه است با امتیاز ویژه خواری فرزندان ایشان جذب و رسمی نفت شدند .
در کدام ماراتون شرکت کردند؟
فرزندان آقای امیریان معاونت اجتماعی وزیر
فرزند آقای سلحشور معاونت منابع انسانی نفت
فرزند آقای مدنی زادگان مدیر منابع انسانی نفت
فرزند آقای خلیلی معاون عملیات غیر صنعتی نفت
فرزند آقای خان بیگی معاون اداری نفت
فرزندان و داماد آقای عباسیان معاون اداری نفت
فرزاندان (دختر و پسر ) آقای قاسم زاده مدیر منابع انسانی نفت مرکزی و باشگاههای نفت.
و ... ( سایر موارد از حوصله خارج است )
لطفا به مردم حق بدهید شما را قضاوت کنند.
انشاالله با وجدان خود کنار بیایید که بهترین محکمه الهی است .
Iran, Islamic Republic of
حرام
همکار این ۱۱ نفر
Spain
حداقل چندیدن هزار نفر در صنعت نفت وضعیت تحصیلی و دانشگاهی و تجربه کاری و سن و ضریب هوشی و هر آنچه هاشمی ملایری ذکر کرده و از آقای مینو نیزمی دانیم دارند و اگر نگوییم بالاتر در سطح این ۱۱ بزرگوار.
پس تفاوت کجاست؟ فقط در ارتباطات است.
صنعت نفت بدون این عزیزان و ختلان و صادق ابادی و پاکنژاد و مدیر عامل نیکو نمی چرخد
امیر حسن
Netherlands
ممنون که اجازه اظهارات باز شد. با این تفاصیل ترکیب انتصابات بهار سال 99 قابل پیش بینی است. آقای رضا دهقان جای آقای کرباسیان و آقای ملایری جای آقای فلاحتیان و بقیه هم بالاخره معاونت یا مدیر کل پیدا می شود.
کدامیک از منصوبین 7 سال گذشته منشا کارهای موثر به جهت منافع مملکت بوده است؟ جوان گرایی یک شعار غربی و وارداتی است! ایران به "جوانمردگرایی" شهرت داشت.
کدام عقل و کدام فلسفه سرنوشت 300 مسافر یک هواپیما را به جوان بی سابقه و بی تجربه که تازه گواهی نامه گرفته است می سپارد. تا "شایسته" سالار نباشد "شایسته سالاری" شعار پوچ و بی ارزش است.
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت بر هر جی پارتی و پارتی شونده که این ....باشند از بالا تا پایین بچه های بامعدل 18.11 از بهترین دانشگاه روزانه سراسری باید بیکار باشند خدایا به فریاد برس
صادقی 78715
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد 40 سال خدت صادقانه با گرید c با فرزند استعداد درخشان با معدل 18.11 رتبه اول مهندسی برق بیکار از دانشگاه سراسری روزانه بیکار جناب اقای وزیر لطفا ملاحظه
فرمایید هر جا میروم میگویند اقای وزیر متاسفانه وزارتخانه هم راهمان نمیدهند
ارادتمند صادقی 78715
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
من فقط ميدونم خيلي از همين مديران، در حق بعضي كارمنداشون توي شايستگي و گريد و اضافه كار و هرچي كه دستشون هست كم لطفي كردن و همچنان بي عدالتي ميكنن.. شايد هزينه دل شكستن، همين بي آبرويي هست كه جلوي ميليون ها ادم براشون اتفاق افتاده..
United States
مینو، شاکری، احتشامی...، واقعا فوق‌العاده هستن، چرا هیچ نهادی به این تخلفات رسیدگی نمیکنه؟
Canada
منظورتون بازرسی، حسابرسی و یا حراست محترم است؟؟؟؟؟!!!!!!!! خوردن و حالشو بردن تموم شد رفت
Netherlands
باسلام
لطفاً نهادهای بازرسی ورود کنند و بررسی شود که کارهایی که ذیل هر مدیریت انجام شده است با زحمت چه کسانی بوده و این مدیران چقدر خود تلاش نموده اند، بالاخص مجموعه آقای رضا دهقان
Iran, Islamic Republic of
اینها که نام میبرید واقعا هیچ گره ای که از صنعت نفت نگوشودند ، هیچ. دهها گره هم بدان افزودند و این تشویقی اتفاقا درست است و حق این افراد بوده است چون اینها در ماموریت خطیر زنگنه که اضمحلال نفت و به عقب راندن و توقف آن بود تا توتال و کشورهای منطقه بتوانند با خیال آسوده منابع مشترک را غارت کنند، نقش بسیار بسزایی داشتند و باید مورد تشویق واقع میشدند. به تک تک این افراد و حوزه کاری آنها ملاحظه ای بیندازید تا ببینید چه کرده اند و چه میکنند، باشد که از طریق مجلس و واحدهای نظارتی مورد رسیدگی قرار گیرند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
آریو
Iran, Islamic Republic of
این در حالیست که کارکنان صنعت نفت برای احقاق حقوق تضییع شده و رتبه های شناور معوق خود به دیوان عدالت اداری شکایت برده اند!
United Arab Emirates
اگر میدونستم که روزی شاهد اینگونه بذل و بخشش ها به ارازل اوباشی مانند یازده نفر فوق خواهم شد هرگز قدمی برای احدی برنمیداشتم چه برسدبه اینکه چندسال از عمر نازنینم را در جبهه های جنگ هدر بدهم افسوس
Iran, Islamic Republic of
ارازل و اوباش خودتی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای مینو وقتی که مسئول ERP شرکت ملی بود و مدیر مهندسی ساختار نشده بود هنگامی که پایه شخصی A رو گرفتند آقای کاردر را مجاب کردند که پایه تشویقی برایشان از هیات مدیره بگیرد، یعنی در دو روز ایشان از پایه 17 شخصی به B ارتقا یافتند. این بدعت ناپسند را ایشان در آن سال پایه گذاشتند و زیر زبانشان مزه داد کسی هم نیامد از آقای کاردر وهیات مدیره بازخواست کند برای این کار غیر قانونی. سیستمهای نظارتی میتوانند به سیستم جامع پرسنلی نفت و پرونده پرسنلی آقای مینو مراحعه کنند.
Iran, Islamic Republic of
تو چه جوری این خبرها را بلدی
مگر اینکه خودت خواسته باشی این سمت را مفت و با بیسوادی بدست اوری
Iran, Islamic Republic of
تو خودت چیکاره ای چقدر پول بالا کشیدی