۰
میز نفت گزارش می دهد:

10 شرکت بزرگ انرژی های تجدیدپذیر دنيا

میز نفت - انرژی های تجدیدپذیر که در گذشته سهم بازار اندكي داشتند، به سرعت در حال رشد است تا به منبع مهمی از انرژی در اكثر مناطق و کشورها در سراسر جهان تبدیل شود. شرکت های فعال در این بخش انواع مختلفی از انرژی های پاک از جمله خورشیدی، بادي، برقآبی، زمین گرمایی و زیست توده را عرضه می کنند.
انرژی های تجدیدپذیر | میز نفت
انرژی های تجدیدپذیر | میز نفت
به گزارش میز نفت ، انرژی های تجدیدپذیر که در گذشته سهم بازار اندكي داشتند، به سرعت در حال رشد است تا به منبع مهمی از انرژی در اكثر مناطق و کشورها در سراسر جهان تبدیل شود.

شرکت های فعال در این بخش انواع مختلفی از انرژی های پاک از جمله خورشیدی، بادي، برقآبی، زمین گرمایی و زیست توده را عرضه می کنند. بزرگترین شرکت های انرژی تجدیدپذیر در اسپانیا و دانمارک مستقر هستند، اما دیگر بازیگران بزرگ در چین، ایالات متحده و کانادا مستقر هستند.
 
در ادامه 10 شرکت بزرگ انرژی تجدیدپذیر بر اساس درآمد سالانه ارايه شده است.
 
 
1.  اورستد
درآمد: 51.45 میلیارد دلار
درآمد خالص: 7.68 میلیارد دلار
ارزش بازار: 52.97 میلیارد دلار
 
اورستد یک شرکت انرژی چندملیتی مستقر در دانمارک است که بر ارائه راهکارهای انرژی تجدیدپذیر متمرکز است. بخش انرژی بادی این شرکت مزارع بادی فراساحلی را توسعه می‌دهد، می‌سازد و راه‌اندازی می‌کند. بخش انرژی زیستی و انرژی حرارتی آن، نیروگاه‌های ترکیبی حرارتی و نیروگاهی را اداره می‌کند. هدف اورستد اینست که تا سال ۲۰۲۵ ميلادي در عملیات و تولید انرژی، انتشار کربن خود را به صفر برساند.
 
2 . ايبردرولا
 
    درآمد: 36.9 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 3.34 میلیارد دلار
    ارزش بازار: 71.19 میلیارد دلار
 
ايبردرولایک شرکت برق چندملیتی مستقر در اسپانیا است. این شرکت در زمینه تولید، توزیع و تجارت برق فعالیت دارد. این شرکت در زمینه انرژی پاک، از جمله توربين هاي بادي خشکی و فراساحلی، نیروگاه تلمبه‌ذخیره‌ای، فتوولتائیک خورشیدی و ذخیره باتری تخصص دارد. اين شركت در ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا، مکزیک، برزیل فعالیت می کند و در پرتغال، یونان، ژاپن و استرالیا حضور بین المللی دارد.
 
3.جينكوسولار

    درآمد: 33.95 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 163.1 میلیون دلار
    ارزش بازار: 1.33 میلیارد دلار
        
جينكوسولار یک شرکت انرژی خورشیدی مستقر در چین است. این شرکت محصولات انرژی خورشیدی، از جمله شمش های سیلیکوني، سلول های خورشیدی و ماژول های خورشیدی را تولید می کند. این شرکت همچنین خدمات یکپارچه سازی سیستم خورشیدی را ارائه می دهد. اين شركت محصولات خود را به مشتریان در ایالات متحده، اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین می فروشد.
 
4.سامانه هاي بادي ويستاس

    درآمد: 15.2 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 490 میلیون دلار
    ارزش بازار: 38.86 میلیارد دلار
   
سامانه هاي بادي ويستاس یک شرکت انرژی بادي مستقر در دانمارک است. این شرکت توربین های بادی را توسعه، تولید و نصب می کند. این شرکت همچنین دارای بخش خدماتی است که قراردادهای خدمات، قطعات یدکی و فعالیت های مرتبط را ارائه می دهد. این شرکت توربین های بادی را در چندین کشور در سراسر جهان نصب کرده است.
 
5. انرژي هاي تجديدپذير زيمنس گيمسا

    درآمد: 9.48 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 920- میلیون دلار
    ارزش بازار: 23.24 میلیارد دلار
   
زیمنس گیمساT یک شرکت مهندسی باد مستقر در اسپانیا است. این شرکت توربین های بادی خشکی و دریایی، گیربکس های توربین و سایر تجهیزات مرتبط را می فروشد. همچنین خدمات نگهداری و تعمیرات را ارائه می دهد. این شرکت به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و محصولات و فناوری را در بیش از 90 کشور نصب کرده است.
 
6. انرژي تجديدپذير بروك فيلد

    درآمد: 3.58 میلیارد دلار
    درآمد خالص: اعلام نشده است.
    ارزش بازار: 10.83 میلیارد دلار
      
 
انرژي تجديدپذير بروك فيلد یک شرکت مشارکت محدود مستقر در کانادا است که دارایی های انرژی تجدیدپذیر را در اختیار دارد و اداره می کند. این شرکت دارای مجموعه ای از تاسیسات تولید برق تجدیدپذیر در سراسر جهان است. این شرکت عمدتاً بر روی عملیات برق آبی متمرکز است، اما همچنین مالک و بهره برداری از تأسیسات بادی، خورشیدی، تولید پراکنده و ذخیره سازی انرژي است.
 
7. فرست سولار

    درآمد : 3.5 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 220 میلیون دلار
    ارزش بازار: 9.46 میلیارد دلار
    بازده کل 1 ساله: 62.91%
 
فرست سولار یک شرکت انرژی خورشیدی است. این شرکت سیستم های انرژی خورشیدی فتوولتائیک و ماژول های خورشیدی را طراحی و تولید می کند. این شرکت از فناوری نیمه هادی لایه نازک برای تولید ماژول های خورشیدی استفاده می کند که نور خورشید را به برق تبدیل می کند. فرست سولار به مشتریان در سطح جهانی خدمات ارائه می دهد.
 
 
8. كانادا سولار

    درآمد: 3.36 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 210 میلیون دلار
    ارزش بازار: 2.39 میلیارد دلار
  
كانادا سولار یک شرکت انرژی خورشیدی مستقر در کانادا است. ماژول های فتوولتائیک خورشیدی را طراحی و تولید می کند و راه حل های انرژی ارائه می دهد. این شرکت همچنین پروژه های انرژی خورشیدی را اجرا می کند و خدمات بهره برداری و نگهداری را ارائه می دهد. اين شركت به مشتریان در بیش از 160 کشور خدمات ارائه می دهد.
 
9. گروه انرژی های تجدیدپذیر

    درآمد: 2.61 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 610  میلیون دلار
    ارزش بازار: 2.33 میلیارد دلار
   
 
گروه انرژی های تجدیدپذیر (REGI) یک شرکت تولید بیودیزل است. این شرکت سوخت زیستی و مواد شیمیایی تجدید پذیر تولید و تجارت می کند. این شرکت ضایعات و روغن های گیاهی بکر، چربی های حیوانی، و سایر مواد اولیه و متانول را به دیزل مبتنی بر زیست توده پالايش می کند. همچنین خدماتی را برای مدیریت ساخت تاسیسات تولید دیزل مبتنی بر زیست توده و عملیات در حال انجام کارخانه های شخص ثالث ارائه می دهد.
 
10. سان پاور

    درآمد: 1.39 میلیارد دلار
    درآمد خالص: 70 میلیون دلار
    ارزش بازار: 3.56 میلیارد دلار
   
سان پاور یک شرکت انرژی خورشیدی است. این شرکت پنل ها و سیستم های خورشیدی را طراحی و تولید می کند. این شرکت راه حل های انرژی خورشیدی، از جمله مهندسی کلید در دست، خرید، و ساخت و ساز را ارائه می دهد. همچنین تجهیزات را برای فروشندگان، مشتریان نهایی تجاری و مسکونی در سراسر جهان تامین می کند.
 
نويسنده: متیو جانستون
منبع: www.investopedia.com
مترجم: محسن داوريمس
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 32267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *