۱

حسینی یا رمضانی؛جایگزین عراقی کیست؟

با تشدید اختلافات بیژن نامدار زنگنه و حمیدرضا عراقی گمانه زنی ها از تغییر مدیرعامل شرکت ملی گاز خبر می دهد که در صورت برکناری وی، عراقی پنجمین معاون وزیری است که از همراهی کردن دولت و وزارت نفت جا می ماند.
شرکت ملی گاز - عصر نفت
شرکت ملی گاز - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، در میان کاندیداهایی که این روزها خبر از حضورش در برچ گاز به گوش می رسد عزیزالله رمضانی بیشتر شنیده می شود.؛ مدیرعامل اسبق شرکت ملی گاز که این روزها وظیفه مدیریت امور بین الملل این شرکت را بر عهده دارد.

از دیگر کاندیداهای احتمالی برای حضور در شرکت ملی گاز، نام سید عماد حسینی نیز شنیده می شود که برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از معاونت مهندسی وزارت نفت استعفا داده بود و بیشتر وقت خود را در تاپیکو سپری می کند.  البته جز این دو نام، نام های دیگری نیز خود را برای مدیریت شرکت ملی گاز مطرح می کنند اما دو چهره اصلی برای حضور در شرکت ملی گاز، رمضانی و حسینی هستند.

با افزایش گمانه زنی ها در این حوزه اما عراقی فعلا به کار خود مشغول است و تا به امروز فعلا برکنار نشده و استعفا نداده است. باید در انتظار هفته های آینده نشست و دید در صف تغییرات نفتی در سال 95 نوبت به مدیرعامل شرکت ملی گاز می رسد یا خیر؟
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۴
کد مطلب: 12798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *