۰
۱
کسانی که می روند

تغییر آرایش هئیت مدیره شرکت نفت

با ابلاغ اساسنامه جدید شرکت ملی نفت ایران٬ رایزنی ها برای چینش هیئت مدیراه جدید NIOC وارد فاز جدیدی شده است و برخی چهره های فعلی ترجیح داده اند که قید حضور در هئیت مدیره را بزنند.
شرکت ملی نفت -عصر نفت
شرکت ملی نفت -عصر نفت
به گزارش ميزنفت٬ بندهای اساسنامه ابلاغی محدودیت های فراوانی را برای اعضا ایجاد می کند بطوری که اعضای هئیت مدیره باید در خدمت شرکت ملی نفت باشند و بس که البته محدودیت خوبی است. همچنین در این اساسنامه به موضوع معرفی لیست اموال اشاره شده است.

با چنین وضعیتی شنیده شده است دو عضو فعلی هئیت مدیره شرکت ملی نفت قصد خروج از هئیت مدیره را دارند تا زنگنه افراد دیگری را برای سمت های مشخص شده انتخاب کند.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در ساختار و محدودیت های فراوانی که برای اعضای هئیت مدیره ایجاد شده است حالا کسی علاقه ای به حضور در آن ندارد.

از میان اعضای هیئت مدیره فعلی شرکت ملی نفت٬اصغر هندی و حبیب امین فر انصراف خود را از حضور در هئت مدیره به وزیر نفت اعلام کرده اند. علی کاردر نیز تصمیم گرفته است در هئیت مدیره جدید عضو نباشد تا علاوه بر مشکلات زنگنه برای تغییر مدیران شرکت های زیرمجموعه٬ چیش هئیت مدیره نیز به آنها اضافه شود.

در ماده ۴۵ اساسنامه جدید آمده است: «اعضاي هيأت‌مديره پيش از انتصاب و پس از ترك مسئوليت، بايد اظهارنامه‌اي مبني ‌بر ميزان دارايي‌شان ارائه كنند كه در شركت ثبت و ضبط مي‌شود و نسخه‌ای از آن برای رئیس مجمع عمومی ارسال می‌گردد. اظهارنامه موضوع حكم اين ماده به صورت خيلي محرمانه نگهداري خواهد شد.»
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 13554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
دکتر منوچهری هم شده مدیرعامل نفت