۱
۶۴
وضعیت بحرانی در پتروپارس

پتروپارس همچنان بی مدیرعامل

تغییرات و تحولات مدیریتی در شرکت پتروپارس همچنان در حالت معلق است و مشخص نیست در چنین شرایط حساسی که پتروپارس به عنوان یکی از بازوهای توسعه ای شرکت نفت مطرح است چه مدیری بالای سر آن قرار خواهد گرفت.
پتروپارس همچنان بی مدیرعامل
به گزارش ميزنفت٬ چند ماه پیش بود که زمزمه های برکناری محمد جواد شمس از مدیریت پتروپارس و تغییرات بنیادین در این شرکت شنیده شد؛ سفر پرحاشیه و چند صد میلیونی مدیران پتروپارس به سواحل شمال و حواشی بوجود آمده برای این شرکت٬ تصمیم گیران را برای تسریع تغییرات ترغیب کرد تا نام محمد حسن میرزایی شنیده شود.

وی که از مدیران سابق بخش فراساحل کشور است برای حضور در پتروپارس برگزیده شد اما با توجه به بازنشستگی وی و همچنین درخواست های او اوضاع کمی سخت تر شد. در نهایت محمد جواد شمس بطور غیررسمی کنار گذاشته شد و میرزایی به پتروپارس رفت و آمد کرد.

او تا چند روز پیش در پتروپارس حضور داشت اما برخی منابع از قهر وی خبر داده اند و گفته اند او به دوبی رفته است. هم اکنون شمس در شرکت حضور ندارد و آقایان علیرضایی و اکبری نیز در ماموریت هستند و عملا هیچ کس مدیریت این مجموعه بزرگ را بر عهده ندارد. روز یکشینه نیز از ورود 16 نفر از پرسنل این شرکت جلوگیری شد تا باز هم این شرکت تعدادی از نیروهای خود را اخراج کند.

پتروپارس بی مدیر مانده است و با این وجود مشخص نیست شرکت ملی نفت چه برنامه ای برای مدیریت این شرکت در سر دارد. پتروپارس قرار است به عنوان یکی از شرکت های ایرانی بزرگ در کنار شرکت های بین المللی باشد اما از هفته هاست از مهم ترین رکن خود یعنی مدیریت محروم است.

چنین وضعیتی موجب دلسردی کارکنان شده است و بی انگیزگی در پتروپارس موج می زند؛ شنیده شده است میرزایی اختلافاتی با علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت دارد و به همین دلیل ساختمان سعادت آباد را ترک کرده است.
 
سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب: 13756
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اینها همش بازی هست و بزودی میرزایی مدیرعامل می شود
Romania
آقای اکبری نفراتی رو سرکار گذاشت در پروژه فاز 12 که در حد این سمتها نبودن و باعث اون ضرر ها شدند، امیدوارم باز هم از اون نفرات استفاده نکنه که اگر کرد به سرنوشت شمس دچار میشه.
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل برادر اطلاعاتت غلطه. اکبري و عليرضايي تو شرکت هستند. صفدري هم توي بيمارستان هم شرش به شرکت ميرسه و قبل رفتنش نامه اخراج 20 تا از کارمندها را به ناحق امضا کرد.
آقاي عصر نفت شما از بچه هاي بي دفاع پتروپارس حمايت کن.
Germany
کی از آقای صفدری در بیمارستان پرستاری میکنه؟
حتما پرسنل واحد تشریفات " ف . م . ا" یا منابع انسانی پوسکو " ه . م "
Iran, Islamic Republic of
جالبه كه عصر نفت صفدري را در رده اعضاي هيات مديره گذاشته. خسته نباشي دلاور. چقدر تقديم كنم؟
یک پتروپارسی
United States
به نظر می رسد منبع حبر فوق خود جناب صفدری هستند. چون تا اونجا که پتروپارسیها می دانند نبودن ایشون در شرکت باعث پیشرفت کارها میشه و ایشون اصلا تو قد و قواره مدیران ارشد شرکت نیستند، چه برسه که بخواهند خود را با مدیر عامل و ... مقایسه کنند. البته خود بزرگ بینی و ارائه اطلاعات اشتباه در مورد اشخاصی که نسبت بهشون خصوت دارن، مخصوصا راجع به مهندس میرزایی هم که زبانزد خاص و عام هستش. و با این دو بهم زدن ها به دنبال حفظ جایگاه خودشون بعد از رفتن جناب آقای مهندس شمس هستن.
کافی است کمی از ارتباط تحصیلات ایشان و سمتی که در شرکت پتروپارس دارن تحقیق بعمل آورید تا همه چیز روشن شود.
درد کشيده
Iran, Islamic Republic of
ما عصر نفت را به حق گويي و آزادگي ميشناسيم. نه اينکه بياد از ظالم حمايت کنه اقاي .... اين تازه حرام خوريها از بيمه و پيمانکار غذا و خريد ماه رمضون و عيد و امور مسافرته که يقتو گرفته. منتظر اه بچه هايي باش که خودت ميدوني چطوري و به چه دلل کثيفي اونها را از نون خوردن انداختي.
کارمند بیچاره
United States
صفدری در حدی نیست که با نبودنش شرکت بی صاحب بشود! تنها کاری که از این آدم بر می آید بیکار کردن نیروهای زحمتکش است. بنابراین از سایت عصر نفت که حرف دل بچه های پتروپارس رو منتشر میکند انتظار نداشتیم اون آدم را اینقدر بزرگ کنید. نکند با شما هم کنار آمده؟!
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا این پیغام را به زنگنه برسانید
آقای زنگنه پیدا ژنرال را بیخیال شو ید یک گروهبان سالم و بدون اتوبوس بفرست این شرکت سر و سامان بگیرد
کار ساده است گروهبان جدید رزومه های پرسنل را ( حتی اخراجی های یک سال اخیر) و بخصوص شرکت های زیر مجموعه را بدون در نظر گرفتن اینکه به کجا وصل هستند و فرزند یا برادر و خواهر زاده و ... کی هستند تنها براساس شایسته سالاری فیلتر و ردیف و برای هر پست و سمتی انتخاب نماید
یک گروهبان سالم و خادم با اندکی سواد و تخصص و توان سرپرستی بهتر از یک ژنرالی است که خادم و سالم نیست و به واسطه وصل بودن به قطب های قدرت جهشی پلکان را با طناب بالا رفته و ژنرال شده است .
غوره نشده مویز شده اند بسیاری
United States
سلام.
حتما این متن به قلم و سفارش صفدری هستش.
دنیا از دید ایشون با واقعیت خیلی متفاوته....
کلمات کلیدی: جاه طلبی و حب جاه و مقام، کوتع بینی و ...
نوايي
Iran, Islamic Republic of
اميد است هرچه سريعتر پتروپارس از بلبسويي نجات يافته و فعاليتهاي ميادين مشترك كشور نظير ميدان فرزاد-الف كه مشترك با عربستان سعودي ميباشد و با اغاز توليد عربستان در سال گذشته مهاجرت شديد گاز از بخش ايراني به سمت عربستان را شاهد هستيم، با تدبير هيات مديره جديد و مديرعامل اغاز گرديده و توسعه ميدان نهايي گردد.
مددي
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودي بهره برداري از ميدان حصبه را اغاز كرده و شاهد برداشت شديد اين كشور از ميدان مشترك فرزادآ هستيم انوقت مديران پتروپارس بجاي انجام فعاليتهاي اين ميدان در حال قهر و آشتي و اخراج كاركنان هستند. خيلي درد داره عربستان سهم گاز ايرانو ببره. آقايون بخاطر منافع ملي لطفا تموم كنيد اين مسخره بازيهارو. شمس بمدت چهار سال نتونست mdp ميدان فرزادآرو تموم كنه اميدوارم تيم جديد هرچه سريعتر كارشونو شروع كنند.
خدا جای حق نشسته
Germany
شمس و اکبری و علیرضایی توی شرکت هستند. صفدری هم فقط میتونه پرسنل بدبخت و او بنده خداهایی که جواب خنده هاشو ندادند اخراج کنه و بخوره و بدزده.
نکنه عصر نفت را هم خریده که از یه آدم ...حمایت کردی و براش رمرتاژ رفتی. اون یه مریر منابع انسانیه و بس که انسانها را ...نیبینه.
عصر نفت توی این ایام مبارک حق بنویس و خودت و اعتبارت را آلوده این افراد ... نکن.
آه خیلی خاتواده ها مشت سر صفدری و امثال صفدریه.
Iran, Islamic Republic of
خب بله وقتی بیست میلیون ماهیانه میگیره و توی دو سه تا شرکتهای دیگه هیات مدیره استدو ماداشای تمل میگیره و با پیمانکار غذا و بیمه و ... شریکه باید هم احساس قدرت کنه و هر کی به درخواستای ... جواب رد بده را بتدازه بیرون. ولی خدا خیلی بزرگه.
Iran, Islamic Republic of
صفدری نباشد تور بعدی مدیران ( اکثر نقاط تفریحی داخل را رفته اند اینبار شاید آنتالیا باشد) تاخیر می افتد ولی تا آخر تابستان وقت دارند هوا خوب است
Romania
اگر دلسوز صنعت نفت و گاز هستید بقول دوستان پروژه فرزاد الف را دریابید اطلاع رسانی کنید مردم و مجلسی ها بدانند
به سرندشت پارس جنوبی و شاید بدتر دچار شده است در پارس جنوبی ۱۰ سال دیرتر از قطر شروع کردیم و پس از آن هم سرعت بهره برداری قطر ۳ برابر ایران است
در فرزاد هم عربستان در ۲۰۰۱۵ شروع کرده و با سرعت دارد بهره برداری میکند و در حال افزایش نزخ بهره برداری است اگر ایران این پروزه را باسرعت فردا شروع کند ما ده سال دیگر به بهره برداری میرسیم اگر تا آن موقع چیزی در مخزن مانده باشد
بیش از ۵ سال است این پروژه به پتروپارس واگذار شده و هیچ خبری نیست
پروژه فرزاد
United Kingdom
تا زمانيكه شمس در مصدر كاره كوچكترين قدمي بر نميداره واسه اين ميدان جز لابي و زد و بند با شركتهاي معلوم الحال
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دکتر اکبری مدیرعامل شد
Germany
مقدم دکتر اکبری مبارک باشه ان شاء الله
دستور اخراج این هفته توسط دکتر اکبری صادر شد
Germany
کتر اکبری با اقای شمس همسو بود و در خیلی از موارد دکنر اکبری خط میداد. فرقی نکرد. باز در جهت افول پتروپارس
Germany
دکتر اکبری نایب رییس هیات مدیره بود و درمورد مسایل شرکت اخراج ها فسادهای مالی و .... هیچ کاری نکرد . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری اول بیاد جواب باندبازیها و ضرر بزرگ فاز ۱۲ و بخور بخورهای .... و حقوق ۵۰ میلیونیش را بده. اکبری از شمس هم بدتره.
سلما
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه عملكرد شركت پتروپارس در ميدان فرزاد افتضاح است. مهاجرت شديد گاز به عربستان و بي تفاوتي شركت پتروپارس در اتمام طرح توسعه ميدان فرزاد و ازون بدتر رفتار مشكوك امور قراردادهاي پتروپارس در اتمام فعاليتهاي ميدان فرزاد واقعا جاي تاسف داره.واقعا اميدوارم هيات مديره جديد با نگاه ويژه به اين ميدان استراتژيك نگاه كنند و اين همه پول خرج شده در اين ميدان توسط پتروپارس حداقل به نتيجه برسه و طرح توسعه بيرون بياد. شمس به ميدان فرزاد الف خيانت كرد
دلسوز
United Kingdom
كاش سايت عصر نفت يه بررسي ميكرد كه در ميدان فرزاد آ چه بلايي توسط پتروپارس بر سر منافع ملي اومده جداً ناراحت كننده است
United Kingdom
عيار مدير عامل بعدي پتروپارس در نحوه برخوردش با امثال صفدري سنجيده خواهد شد. متاسفانه آقاي شمس در اين امتحان سربلند نبودند و اين نارضايتي و نظرات و بسياري از مشكلات شركت در نتيجه اعتماد بيش از حد ايشان به صفدري بود. مقاومت در مقابله با فساد اگر خود فساد نباشد، حداقل شبهه فساد دارد. آقاي شمس اگرچه در ابتدا به سلامت شهره بود اما امروز ديگر نيست و اين تنها به دليل حمايت بي چون و چرا از صفدري است.
Germany
شمس و صفدری مکمل هم بودند. وافراد دیگری همچون شفیعی سروش حسه زاده شریعت کرباسیان و دکتر اکبری
Iran, Islamic Republic of
خدا ازشون نگزره. شرکت را به نابودی کشیدیند. همین اقایون شمس و اکبری. برید فاز ۱۲ را بررسی کنید. ببینید چقدر هزینه شد و بازرسی دست گذاشته روش و گندکاریهاشون دراومده.
توی ستاد هم که صفدری و عوانلش تازوندند. سری به مسافرت و ... پیمانکار غذا، پیمانکار بیمه، خریدای عید و ماه رمضون و ... بزنید که بوی گندش شرکت را برداشته. اخلاقی هم که دیگه کافیه ریلیزها را بررسی کنید و این اقا مشهوره خاص و عامه.
hossein
Iran, Islamic Republic of
گویا دكتر اكبری مدیر عامل شد، در اینصورت فاتحه پتروپارس را باید خواند.
Germany
اگر دکتر اکبری مدیر عامل شده هیچ امیدی به آینده پتروپارس نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای اوبری ندیرعامل شده فاتحه مارومارس را باید خواند. صد رحمت به مهندس شمس. اقای اکبری بین پتروپارسی ها منفور است و جایگاهی ندارد. ایشان اصلا در حد مدیرعامل پتروپارس نیست. پتروپارسی ها مهندس میرزایی را می خواهند. اقای اکبری کمتر از یکسال دبگر بازنشسته است و این انتثاب بر خلاف بهشنانه وزیر است. عصر نفت لطفا افشاگری کن که بر خلاف بخشنامه وزیر انتصاب اکبری انجام می شود. عصر نفت اگر حامی مظلومین هستی این انتصاب خلاف را مطرح کن.
پتروپارسی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای حاجی زاده همه نظرات را منتشر کن. شما انسان آزاده و حق مداری هستی. از چی میترسی.
Iran, Islamic Republic of
این وضیت به خاطر ناشکری یک عده پرسنل داخل شرکت و چند تا از پرسنل قبلی شرکت هستش و حاشیه سازی هایی که برای پتروپارس راه انداختید. جای تاسف داره تو این شرایط که همه با هم باید دست به دست هم بدن تا این شرکتا سر پا باشن بجای اینکه مدیرا آرامش فکری داشته باشن به حاشیه کشونده شدن . واقعا به خاطر ندونم کاری چند نفر یه شرکت به این بزرگی به چه روزی افتاده
Iran, Islamic Republic of
همکارای محترم مثل اینکه یادتون رفته ما تو شرایط تحریم بودیم و هستیم شاید اگه کسی غیر آقای شمس تو این سالها بود نمی تونست اینجوری شرکت رو جمع کنه تا حالا حقوقتون عقب افتاده مزایا . بن ؟
بهتره به خودتون بیاید کسایی که این مطالب رو می نویسن اکثرا افرادی هستن که کار خاصی تو شرکت نداشتن و حقوق و مزایای حسابی گرفتن و می دونن که جاهای دیگه از این خبرا نیست
Iran, Islamic Republic of
والا با این کارایی که شماها انجام دادید فاتحه پتروپارس خوندس شما خودتون زیر پای خودتون رو خالی کردید و وجهه شرکتتون رو خراب کردید یه طوری می گفتید کمک که انگار تو شرکت دارن شکنجه تون می دن ولی بیرون شرکت می دونستن که دارید صفا می کنید شماها گول خوردید و احساساتی برخورد کردید و خودتون دارید باعث می شید اگه الان 20 نفر باید بره فردا کل شرکت منحل می شه و همه باید برن
با قدر نشناسی و ندونم کاری تیشه به ریشه خودتون و شرکت زدید و بازیچه یک عده شدید
Germany
برادر عزيز خيلي حرس نخور پتروپارس زماني تيشه به ريشش خورد كه پروژه نتونست بگيره. زماني نابود شد كه احساس كرد خيلي زرنگه و سر كارفرماشو شيره ميماله. زماني بفنا رفت كه امثال ف-ف در امور قراردادها به زد و بند با پيمانكارها مشغول شدند.
Iran, Islamic Republic of
همکارای محترم می شه بگید تو دوره آقای مهندس شمس چند دفعه حقوقتون عقب افتاد مزایا؟ عیدی؟ تو بدترین و سخت ترین سالهای تحریم که شرکتها بسته می شدن یا حقوق ها 6 ماه به 6 ماه هم پرداخت نمی شد؟
Germany
آقای شمس فضای خفقان جاسوسی داد و بیداد فساد مالی و رشوه از پیمانکار ووو ..... اخراج بهترن ها بخاطر اینکه با انها نبودند را در شرکت ایجاد کرد.
چرا آقای " ه . م " از پرسنل منابع انسانی حفاری اخراج نشد چون جاسوس صفدری و شمس بود.
Russian Federation
همکارا چه قد ساده اید واقعا فک می کنید عصر نفت که بیرون از بدنه شرکته خوبی براتون می خواد و مدیرای شرکت بدی شما و پتروپارس رو ؟
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا . مثل اینکه تا آقای مهندس شمس نره کسی قدرش رو نمی فهمه . ایشون با قدرت و انرژی اومد تا سطح کیفی شرکت بالا بره جلسات هم اندیشی گذاشت تا سطح فکری همکارا بالا بره چارگون که یه پروژه شکست خورده بود تو دوره قبل رو با پیگیری هاش عملی کرد و ... پروژه ها رو پیگیری کرد فاز 12 تو مهم ترین و حساس ترین دوره افتاد تو دوران تحریم چه جالب معلومه کسایی که می یان اینجا از ایشون بد می نویسن واقعا بی کارت و از هیچی خبر ندارن که هیچ پولی رو نمی شد جابجا کرد به خاطر تحریم و هیچ پیمانکار خارجی پا پیش نمی گذاشت واسه کار و هزااااار جور بدبختی . همتون باید یه حلالیت از ایشون بخواهید . کم کاری بعضی کارشناسا و مدیرا رو ایشون با کذشت از سلامتی و خانوادش جبران کرد . از تخریب کردن وجهه ایشون دست بردارید .
شرکت پروژه محور نیروهاش رو دوره ای از دست می ده و این اتفاق 3 سال پیش باید می افتاد ولی ایشون تا لحظه های آخر تحمل کرد که این اتفاق نیفته
کار نگرفتن پتروپارس به خاطر ایشون نبوده و نیست به خاطر شرایط حاکم تو ممکت هستش شماها هم بجای تخریب ایشون بهتره بیشتر وار کنید و دلسوز باشید و به فکر آینده این مملکت این شرکت باشید
United States
شرح کار مدیر عامل با مدیر پروژه متفاوته.
توضیحاتی که دادید کانلا نشون میده که ایشون وظایف اصلی مدیر عاملی رو فراموش کردند و به جزییات پرداختند.
Iran, Islamic Republic of
نظرات مخالف که فساد مديران را افشا کرده چرا منتشر نميشه؟
Germany
خخخخ من گمونم شما يا صفدري هستي با خود شمس. چون من مدتهاست كسيو نديدم تعريف شمسو بكنه
امیر
Romania
چرا کامنتها گزینشی منتشر میشه؟ عصر نفت هم سانسورچی شد؟ من ۳ تا کامنت گذاشتم ولی منتشر نشده.
Iran, Islamic Republic of
بلهههههههه حالا وقت ترسیدنه که کی می خواد مدیر عامل بشه . بترسید از اون روزی که مدیر عامل جدید بیاد و بگه وااای این پتروپارسی ها زیادی بهشون خوش می گذشت دیگه تموم. اون موقع است که دیگه بجای 100 نفر 500 نفر باید برن . بله ماها هم به قول دوستمون باید چوب ندونم کاری های شما رو بخوریم
Iran, Islamic Republic of
ما تو یکی از شرکتای نفتی کار می کنیم و خبر پتروپارس رو با همکارامون دنبال می کنیم . بابا به خدا پتروپارس و باید خصوصی کنن تا حالتون سر جاش بیاد . خخخخخ
از هر 10 تا یکی تون و نگه دارن با نصف حقوق مزایای الانتون با کلی کار تازه بشید مثل ما
به خدا صدامونم در نمی یاد خدا رو هم شاکریم که کار کار داریم .
چه خبره تو شرکتتون شکمتون خیلی سیره هاااا
تور کنگان-عسلوبه با هواپیمایی ماهان
Iran, Islamic Republic of
سایت عصر نفت لطفا همه نظراتو چاپ کن و گزینشی عمل نکن مثل همه نظراتی که برای مطالب گذشتتون بری پتروپارس گفتم

مثل اینکه دوستان پتروپارسی خیلی بیکار تشریف دارن که اینهمه اینجا پست گذاشتن البته حق دارن چون همه کاراشون پیمانکار انجام میده و پتروپارسی که کار بلد باشه واقعا نیست وهمه دنبال شومن بازی و سروصدا کردن هستن.
بهتره دوستان روزایی که مدیرها سایت نمیان به صورت پنهانی سایت بیان ببینن که چه خبره و همه توی اتاقشون درحال چرت هست ولی تا سه شنبه میشه همه دنبال سروصدا کردن و شومن بازی هستن و خدای سروصدا وشمون بازی هم که همه میدونن تو سایت کی هست
اینهمه دوستان که ادعا میکنن که خبره هستن چرا نگران بیکاری هستن برای آدم کاربلد و خبره همه جا کار هست حتی تو اوج بیکاری
همه ما میدونیم که در پتروپارس نیروی کاربلد خیلی کمه و خیلی بی سواد هستن بدون داشتن سواد لازم
بچه های دفتر تهران که اینهمه ادعا میکنن واقعا بگن که الان توی دفتر تهران چه کاری هست و واقعا حجم کارها چقدر هست؟نه اینکه هر هفته برای گرفتن حق ماموریت و رفتن به تور کنگان و عسلویه سایت میان
مدیرای پتروپارس تور شمال و کیش میرن کارمندای پتروپارس هم تور عسلویه و کنگان
Romania
دقیقا کسایی می ترسن از پتروپارس برن که هیچ کاری بلد نیستن و عادت کردن به پول بی زحمت گرفتن و دست به دامن هر کسی می شن که تو پتروپارس نگهشون دارن
United States
منظورتون آقای شمس و صفدری و اطرافیانشون هستش دیگه ..... تینجور که دوستان به صندلی هاشون چسبیدن و ولش نمیکنند و با هزار ترفند سعی در حفظش دارن
!....
United States
عملکرد و توان نفرات پتروپارس رو باید با توجه به پروژه ای که تحت مدیریت اونها انجام شده ارزابی کرد. خیلی پیمانکارای دیگه هستند که با شرکتهای دیگه به جز پتروپارس کار میکنند و خروجیشون صفر هستش. ولی همین پیمانکارا وقتی با نفرات به قول شما بیکار پتروپارس کار میکنند خروجیشن میشه فازهای به نتیجه رسیده پارس جنوبی....
بله شرکت پتروپارس یک شرکت تصمیمگیری هستش و قرارنیست نفراتش صبح تا شب کار بیهوده کنند. کار اصلی نفرات پتروپارس سیستم دادن و هدایت کار بقیه شرکتها و تصمیگیری در مواقع کلیدیه. البته شما دوستان حالا حالا ها باید کار کنید تا اینهارو بفهمید...
ح
شما تو کدوم شرکت تشریف دارین که اینقد ادعاتون میشه؟!! شما بهتره نگران خودتون باشین که بقول خودتون همش تو این سایت هستین و کامنتهای زیادی علیه پتروپارس نوشتین!! مثل اینکه خیلی بیکار تشریف دارین...!! خداروشکر رزومه پتروپارس روی تعبیر نادرست شما از پرسنل شریف پتروپارس کاملا خط بطلان میکشه.
پتروپارسي خفن
من نميدونم از كي تا حالا علي آباد شهر شده كه پيمانكارهاي دوزاري كليم باز پر از ادعا جهت جلوگيري از ورشكستگي شدن مسئول قضاوت در مورد متخصصان بينظير پتروپارس، پتروپارس حتي با امثال شمس و صفدري و ... و در بي پولي محض اونقد بزرگه صورتوضعيت هاي دروغين شما رو پاس كرد تا اينقدر اعتصاب برنامه ريزي شده راه نندازين، اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست
اگر همين پتروپارس و ... نبودن شما توان ساخت يه بشقاب نداشتين حالا واسش رجزخوني ميكنيد، عملكرد خودتون رو ببينيد بعد مداحي كنيد، مشكل جامعه ما صحبت با دهان پر نيست صحبت با مغز خاليست
کارمند يه خورده اگاه
Iran, Islamic Republic of
مشکل مهندس شمس نيست. مشکل اطرافيان .... بودند. مشکل پيمانکار غذاست که از اتفاق چندين ساله شرکته و باز از اتفاق همسر نيروي عزيز آقاي ... هست و شريک ايشونه. مشکل پيمانکار بيمه است که از قضا شريک آقاي ... هست. مشکل اژانس مسافرتي است که منوپوله و احتمالا حق حساب ميده که سالهاست باش کار مي کنند. و مشکل موارد خلاف اخلاقه که ....
Iran, Islamic Republic of
جای تعجبه چطور کارکنانی که از فیلترهای مختلف عبور کردند تا استخدام بشن، از مصاحبه تخصصی گرفته تا کمیته استخدام و کانون ارزیابی و ... چه اتفاقی می افته که بهترین ها استخدام میشن بعد به بدترین تبدیل شده و اخراج میشن یا شرکت را به هر دلیل ترک می کنن. این نشانه چیست؟ طی هفت ماه گذشته حدود 140 نفر در پتروپارس اخراج شده اند و خیلی ها هم خودشان رفته اند. درسته که در هر شرکتی درصدی نیروی با عملکرد ضعیف وجود داره ولی مجموع نیروهایی که در این 7 ماه به هر دلیل از شرکت رفته اند چند درصد کل نیروها بوده؟
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که حرص می خورند چرا مسایل داخلی در بیرون مطرح می شود به چند نکته توجه کنند و دیگران نیز از آن نکات عبرت بگیرند:
ایده،پیشنهاد و انتقاد و راه حل همیشه در ذهن ها وجود دارد ولی آیا به جز سال های 92 به قبل و در چند سال گذشته سازوکاری وجود داشت که کارکنان مواردشان را مطرح کنند؟ جواب روشن است.خیر.
تازه چند راهی هم که وجود داشت و که کارکنان حرف هایشان را ابراز می کردند بستند مثل کامنت ها در پورتال و جشن تولد ها و ... و همه مسیرها متمرکز شد به مدیران منابع انسانی سرکت های گروه یعنی صفدری و شفیعی و توکلی.
اینها هم به خاطر سیاست های شرکت و خوش رقصی فضای به ظاهر باز ولی عملا بسته اب را ایجاد کردند به نحوی که دوستان و مریدانشان که تعدادشان کم است همیشه به منافعشان رسیده اند حتی به قیمت دور زدن قوانین و مقررات و در عوض عمده کارکنان سنگ قلاب شدند منتهی این دوستان تفکرشان این بود که دیگران نمی فهمند ولی این طور نیست و برای همین است که این جا محلی می شود برای تسویه حساب.
کنار هر قله ای دره ای وجود دارد.
United States
ضمن تایید مطلب فوق، اضافه میکنم که خروج معدود مدیران دلسوز شرکت که باعث آرامش نفرات شرکت می شدند بی تاثیر نبوده است.
Romania
علی آقا
برای من آمدن میرزایی یا اکبری فرقی نمیکنه ولی در نظر دادن ها حداقل دقت کنیم دو خط باهم متناقض نباشد اگر اکبری سال دیگر بازنشسته می شود میرزایی چند ساله بازنشسته است و بر چه اساسی م یفرمایید پترو پارسی ها میرزایی را میخواهند ؟ چه چیز مثبتی در مدیریت / معاونت مهندسی که سالها بودند پیدا کردید مهندسی پتروپارس بسیار ضعیف عمل کرده در این ۱۵ سال باید میتوانستند پروژه ای مهندسی و طراحی کنند متاسفانه مهندسی پتروپارس در حد ناظر غلط گیر مانده است و آنهایی که کاربلد بودند خودشان رفته اند
Iran, Islamic Republic of
صفدري نيروهاشو گفته که بر عليه مهندس ميرزايي کامنت بزارند.
یک پتروپارسی
United States
احتمالا شما در یکی دو سال قبل و در زمان مهندس شمس به شرکت آمده اید که این نظر را دارید. اگر کمی قدیمی تر بودید می فهمیدید که مهندس میرزایی در شکل گیری پتروپارس از همان 15 سال پیش، نقش کلیدی داشته و همواره نفر دوم و شاید هم نفر اول شرکت بوده است.
ایشون در تعیین استرانژی کلان واحدها و پروژهای شرکت بسیار موثر و با تدبیر عمل نموده و به عنوان یک پتروپارسی غیور، همواره رشد و تعالی شرکت و به سرانجام رسیدن پروژه ها در چارچوب قرارداد مد نظرشون بوده.
آقای مهندس شمس از جانب نفت و گاز پارس ماموریت داشتن شرکت پتروپارس رو ضعیف کنند و به هر بهایی حتی به بهای از بین رفتن شرکت پتروپارس، پروژه ها رو به سر انجام برسونند که خیلی هم موفق عمل کردند.
{سخنرانی روز اول جناب آقای مهندس شمس :"پروژه ها باید به سر انجام برسند حتی اگر شرکت از بین برود، چه اشکالی دارد پتروپارس از بین برود ولی پروژه ها به نتیجه برسد!!!!!"}
در حال حاضر از پتروپارس و اون حس تعهد قبلی چیز زیادی باقی نمونده و شاید، شاید تنها مهندس میرزایی که جزو معمدود پایه گذاران اولیه و تعیین کننده استراتژی های قدیمی و تصیل شرکت بودند بتوانند شرکت رو، به قدرت و توان قبل باز گردونند.
دکتر اکبری هم از نظر فنی و هم از نفر شخصیتی آدم توانمندی هستند، ولی احتمالا ایشان در بازسازی پتروپارس و برگرداندن آن به دوران اوج نمی توانند بخوبی مهندس میرزایی عمل نمایند.
ولی با سنگ اندازی و توطئه چینی های که از داخل و خارج پتروپارس بر سر انتصاب مهندس میرزایی به عنوان مدیر عامل بوجود آمده، ایشان گزینه مناسبی برای پتروپارس هستند.
به امید بازگشت پتروپارس به دوران اوج
نفت و گازی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نفت و گاز پارس تو کار خودش و این همه پروژه نیمه کاره و تولید و عملیاتش مونده، اگه وقت و فرصت برنامه‌ریزی و ماموریت دادن داشت که فکری به حال خودش میکرد.خراب کردن پتروپارس مثلا چه نفعی داشته که حالا مامور هم واسه اینکار بزارن؟ آقای شمس زمان آقای احمدی نژاد در افتتاح ۶و۷و۸ خودشیرینی کرد و خودشو چسباند به آقایان و پستی گرفت. نفت وگاز پارس اختیار نصب مدیران میانی خودشم نداره، خالا بیاد مدیر عامل پیمانکار بذاره!
Iran, Islamic Republic of
جهل و ناداني انسان پايان ندارد.
اين خودزني كه تعدادي از همكاراي پتروپارسي دارن انجام ميدن دودش تو چشم همه ميره.
اينا طوري وانمود ميكنن انگار همه مملكت گل و بلبله فقط پتروپارس اوضاعش خرابه! همه حسرت رد شدن از جلوي در پتروپارس رو دارن اونوقت مايي كه تو اين شركت داريم كار ميكنيم زيرآب شركت رو ميزنيم.
هركي فكر ميكنه اينجا حقش ضايع ميشه خوب بسم الله كسي جلوش رو نگرفته. بره. وقتي كسي از هيچي خبر نداره چطور به خودش اجازه ميده ديگران رو قضاوت كنه.
Germany
خسته نباشی. ولریز شد
مهدي
Iran, Islamic Republic of
چرا در کانتها اسم صفدري را حذف مي کني آقاي عصر نفت؟؟؟ خب بيا بررسي کن ببين حق ميگيم يا نه. چطور اسم بقيه را مياري؟؟؟ بررسي پيمانکار غذا و بيمه و خريدها و بليط و ... که کاري نداره. يه سر بيا پتروپارس با دو نفر صحبت کن. بررسي نيروهاي تعديل شده که کاري نداره. ببين کيا و به چه دليلي تعديل شدند.
شمس
Germany
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که مدیر عامل شرکت آقای محمد جواد شمس حق امضا نداره. و من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
"آن خانمی که در مدیریت ادعا" شرکتپ پتروپارس ایران استخدام شده را چه کسانی می شناسند؟