۰
۸
خبر ميزنفت تایید شد

سقف دریافتی مدیران نفتی

در حالی که ميزنفت روز شنبه از بخشنامه جدید وزیر نفت درباره حقوق مدیران و جزئیات آن خبر داده بود٬ زنگنه بخش نامه‌ای را برای پرداخت حداکثر حقوق به معاونین خود ابلاغ کرد که براین اساس حد اکثر پرداختی در منطقه شمال باید 19 میلیون تومان باشد.
زنگنه - عصر نفت
زنگنه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، پس از فروکش کردن نسبی بحث فیش‌های حقوقی نجومی و پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کل کشور وزیر نفت به منظور انضباط مالی در صنعت نفت اخیرا بخشنامه ای را برای دریافتی مدیران صنعت نفت به صورت فوری به چهار شرکت اصلی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است« نظر به اینکه ممکن است مصوبه قانونی در خصوص تعیین سقف پرداخت حقوق و مزایای ماهانه با اندکی تاخیر در این ماه ابلاغ شود لذا سقف های زیر به صورت موقت و علی الحساب جهت پرداخت حقوق تیر ماه ابلاغ می گردد که پس از دریافت مصوبه قانونی نهایی حقوق مرداد بر اساس مصوبه نهایی پرداخت خواهد شد.»

این گزارش حاکی است براساس این بخش نامه سقف حقوق پرداختی به کارکنان در شمال 19 میلیون تومان و در جنوب- با احتساب 30 درصد کار در شرایط سخت- 24 میلیون 700 هزار تومان است.

همچنین در این بخشنامه آمده است این میزان دریافتی شامل حقوق، مزایای مستمر و غیر مستمر به هر عنوان پس از کسر مالیات و کسورات قانونی دیگر است.

در این بخشنامه گفته شده است این ابلاغیه باید بدون هیچ استثنایی در صنعت نفت اجرایی شود.

این گزارش حاکی است اخیرا فهرست‌هایی از دریافت حقوق های نجومی در صنعت نفت منتشر شده است که نشان می داد در این بخش حقوق ها از 30 میلیون تومان فراتر رفته بود.



منبع : فارس
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 14003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


كارمند
Iran, Islamic Republic of
همه بيدارشدنند
Iran, Islamic Republic of
بيداري چيز خوبيه
Iran, Islamic Republic of
براساس تعاليم آموزشي وتعاليم ديني گفته شده در مراكز آموزشي مدير تعريف خاصي دارد واين قبايي نيست كه به تن هركسي برازنده باشد ميدانيم كه مي شود يك شبه به تن كسي قباي مديريت پوشاند ولي تاوانش خرابي سازماني است آنهم در شرايط كنوني دنيا كه عصر تكنولوژي ورقابت است ،نميدانم اين حرف كه در صنعت نفت به كرارات بازگو مي شود درست است يانه كه اكثر مديران در يك بده بستان سياسي انتخاب مي شوند نه بر اساس دانش فرد وشايستگي فرد كه اگر اينطور باشد واز جاهاي ديگر كساني به اسم مدير به صنعت بيايند وموجب هدر رفتن سرمايه هاي انساني،دستگاه وتجهيزات ،منابع مالي، استهلاك ساختمانها ،هدر رفتن وقت وعدم اجراي صحيح برنامه ريزيهاي صورت گرفته و....شوند حالا چه فرقي مي كند كه 20يا30 ميليون بگيرد يا 100ميليون چون ضرر انتخاب او ميلياردي است آنهم به دلار ،اميدوارم وزير محترم چنين انتخاب هايي نكرده باشد وفكر كرده باشد شركت ملي نفت مال شخصي خودش است ويا به او ارث رسيده لذا آنوقت انتخاب مدير اصلح را بدور از بده بستان سياسي نه براي بقاي خود انجام داده است ودر پرداخت به مديران خود فرمول راثابت ودستوري نمي كرد وبر اساس لياقت وعملكرد مدير پرداخت مي كرد چرا كه اگر قرار بود ضابطه خاصي در پرداختها باشد چرا تابحال اجرا نشد در خاتمه فرد يا افراد خاطي بايد برابر قانون پاسخگو ودر صورت لزوم مجازات شوند بديهي است دادن امتيازات غير متعارف ميتواند به روشهاي ديگري نيز صورت بگيرد وجبران مافات گردد البته براي مديران غير اصلح نه اصلح ،لطفا توجه فرماييد.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از تحلیل شما همکار محترم
سیاسی ترین مدیر فعلی وزارت نفت، جناب کاتوزیان، رییس پژوهشگاه است که با مدرک بیومکانیک و با تجربه در صنعت خودرو و پست های سیاسی به دلیل مواضع و نطق های سیاسی همیشگی که فقط ارزش و مصرف انتخاباتی دارد در حال خدمت هستند
ث
Iran, Islamic Republic of
وزیر بازنشسته با چندین شرکت و... چندتا وچقدر حقوق می گیرد.البته مسئولین نظام کاری کردند که بگوییم خدا رحمتت کند شاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا براي هر مديري كه در صنعت نفت جابجا مي شود ميزان حقوق دريافتي در سمت قبلي منتشر شود تا مردم بدانند كه وضع دريافتي مديران در صنعت نفت چگونه بوده است و به افرادي كه در سمت هاي قبلي دريافت هاي غير متعارف داشته اند با يك جابجايي فرصت دوباره اي براي دست اندازي به شكل جديد و خارج از فيش داده نمي شود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگه این حقوق 24میلیونی در نفت جنوب و19میلیونی در نفت شمال اجرا بشه که بعید میدونم چیزی قریب به 15درصد کارکنان نفت بازخرید میکنند چون در حال حاضر حقوق این عزیزان خیلی بیشتر از این حرفهاست
شهريار
Iran, Islamic Republic of
حقوق 19 ميليون توماني حدودا" معادل 5000 دلار است كه در شركت هاي نفتي بزرگ دنيا به يك مهندس با 5-4 سال سابقه كار پرداخت مي شود. حقوق بايد متناسب با توانمندي و شايستگي افراد تعيين گردد در غير اينصورت با توجه به بازار رقابتي مديران شايسته جذب شركت هاي نفتي غرب خواهند شد. كما اينكه در حال حاضر نيز بسياري از فارغ التحصيلان ممتاز دانشگاهها و كارشناسان نفتي جذب شركت هاي خارجي شده اند. فراموش نكنيم كه حاصل زحمات بسياري از مهندسان و كارشناسان نفتي ما در زمان باز نشستگي از يك آپارتمان 100 متري و يك خودرو ساخت داخل فراتر نمي رود. بنابراين اكنون كه كفگير به ته ديگ خورده است بهتر است بجاي تحت فشار قرار دادن كارشناسان و مديران صنعت نفت يا صنايع ديگر، جلو اختلاس ها و دزدي هاي هزاران ميلياردي آقازاده ها و مسئولين رده بالا در دوره هاي قبل را گرفت!