۰

چراغ سبز ستاد رئیسی به درخواست مناظره

دبیر ستاد متخصصان صنعت نفت و انرژی سید ابراهیم رئیسی با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با پیشنهاد برگزاری مناظره در حوزه صنعت نفت موافقت کرد.
پتروشیمی - عصر نفت
پتروشیمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، دبیر ستاد متخصصان صنعت نفت و انرژی سید ابراهیم  رئیسی با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با پیشنهاد برگزاری مناظره در حوزه صنعت نفت موافقت کرد.

متن این نامه در ادامه منتشر می شود:

ریاست محترم ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی

موضوع: پاسخ به دعوت برای مناظره درباره مسائل حوزه نفت و انرژی

سلام علیکم

علیرغم دعوت دیرهنگام کمیته نفت و انرژی ستاد انتخاباتی آقای روحانی از این ستاد برای مناظره درباره مسائل حوزه نفت و انرژی در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، به اطلاع می‌رساند با توجه به اهمیت پاسخگویی دولت یازدهم نسبت به اقدامات انجام شده و همچنین با توجه به اهمیت شفاف‌سازی درباره بسیاری از این موضوعات، اعضای کمیته نفت و انرژی ستاد حجت الاسلام جناب آقای دکتر رئیسی با کمال میل برای برگزاری مناظره‌ در راستای شفاف‌سازی ابهامات درباره عملکرد نفتی آقای روحانی و دولت یازدهم قبل و حتی پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمادگی کامل دارند.

ولیکن ضروی است ابتدا این عزیزان به سوابق برخی مناظرات و صحبت های پیشین نظیر مناظرات IPC که در رسانه ی ملی و محافل علمی، دانشگاهی و تخصصی برگزار گردید رجوع نمایند؛  مصوبه ای که بدون شک می توان آن را جزء پرغلط ترین مصوبات تاریخ هیات دولت (با بیش از 150 ایراد کوچک و بزرگ بنا به اذعان معاون اول محترم رئیس جمهور دولت یازدهم) دانست که در نهایت منجر به سه نوبت اصلاح مصوبه ی هیات محترم وزیران گردید.این در حالی است که همکاران مستقر در ستاد نفت و انرژی آقای روحانی به صورت تمام قد از این مصوبه‌ی پر از ایراد و ابهام و خلاف مصالح و منافع ملی دفاع می نمودند.

در عین حال پیشنهاد می‌شود علاوه بر مسائل پیشنهادی از سوی آن، موارد زیر نیز به عنواین محورهای مناظرات پیشنهادی در نظر گرفته شوند؛

1-قراردادهای نفتی و گازی خارجی از جمله قرارداد کرسنت

2-مدیریت سرمایه انسانی در صنعت نفت

3-کارنامه صنعت پالایش و برنامه دور شدن از خام فروشی

4-چگونگی تامین مالی پروژه های صنعت نفت در دولت یازدهم

5-وضعیت توسعه ظرفیت صنعت پتروشیمی در بالادست، میان دست و پایین دست

6-بانکرینگ، برندینگ و توزیع سوخت در کشور

علیرضا ضیغمی

دبیر ستاد متخصصان صنعت نفت و انرژی


منبع : فارس
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 17649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *