۰
روشنگری اژه ای در نشستی خبری

حکم رشوه گیرنده از توتال صادر شده است

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره دریافت رشوه برای قرارداد توتال و همچنین پرونده کرسنت اظهار کرد: درباره گرفتن رشوه حکم صادر شد و آن فرد در زندان است
محسنی اژه ای - عصر نفت
محسنی اژه ای - عصر نفت
به گزارش ميزنفت،  حجت‌الاسلام و المسلمین محسن اژه‌ای در یکصد و چهاردهمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اظهارات نوبخت در مورد کاسبان تحریم و اینکه آیا منظور از کاسبان تحریم همان ماجرای فروش نفت توسط نیروی انتظامی است، گفت: این را باید از خود ایشان بپرسید؛ تحت عنوان کاسبان تحریم هیچ پرونده‌ای به قوه قضائیه نیامده است. اگر منظور شما پرونده بابک زنجانی است که باید بگویم در این مورد مدعی العموم مطرح کرده و تا مدت‌ها وزارت نفت و دولت شاکی نبود و در مقطعی تقاضای ممنوع الخروجی مطرح شد و بابک زنجانی با مدعی العموم بازداشت شده است.

 وی در خصوص ارتباط فروش نفت توسط نیروی انتظامی با پرونده بابک زنجانی اعلام کرد که توسط نفت توسط ناجا با پرونده بابک زنجانی ارتباط ندارد.

 اژه‌ای در پاسخ به این سوال که پرونده آقای احمدی مقدم در بحث فروش نفت به کجا رسیده و اینکه آیا این فرد بازجویی و بازداشت شده است گفت: همان طور که آن زمان هم گفتم، آقای احمدی مقدم بازداشت نیستند اما پرونده دارد.

 محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره دریافت رشوه برای قرارداد توتال و همچنین پرونده کرسنت اظهار کرد: درباره گرفتن رشوه حکم صادر شد و آن فرد در زندان است. درباره کرسنت نیز حکمی صادر و قطعی شد اما بعد از آن مجددا درخواستی کردند که در حال رسیدگی است و هنوز نهایی نشده است.
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 18270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *