۱
۴
با حکم دیوان عدالت اداری

آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد

آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد
ميزنفت/ آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد. این حکم امروز از سوی دیوان عدالت اداری کشور صادر شده است و فردا به وزارت نفت ابلاغ خواهد شد. این حکم، دستوری موقت است که در واقع ادامه ماجرای شکایت فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت است که همواره با تکذیب‌های مسئولان وزارت نفت و کانال‌های وابسته به آن مواجه می‌شد.

چند ماه پیش بود که دیوان عدالت اداری طی حکمی به وزارت نفت تکلیف کرد تا فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را بدون آزمون جذب کند. در واقع این گروه از فارغ التحصلان نفتی تنها در بخش مصاحبه شرکت می‌کردند که تعدادشان از سهمیه 200 نفره در نظر گرفته شده بیشتر بود.

آزمون وزارت نفت که قرار بود در دی ماه برگزار شود، با این حکم لغو می‌شود تا سرانجام تعهد وزارت نفت به فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت مشخص شود. طی چند روز اخیر کامران دهقانی مدیرکل آموزش وزارت نفت با تحقیر فارغ التحصیلان این دانشگاه، به آن‌ها حمله کرده است. وزارت نفت این گروه از فارغ التحصیلان خود را کم سواد دانسته و معتقد است در مراحل مصاحبه ضعیف ظاهر شده‌اند!

با این وضعیت باید منتظر ماند و دید که وزارت نفت کانال ‌های لابی خود با دیوان عدالت اداری را چه زمانی فعال می‌کند. شجاع الدین بازرگانی «لابی من» وزارت نفت در مجلس شاید از همین لحظه کار خود را آغاز کرده است. گفتنی است هم اکنون تعدادی از دانشجویان این دانشگاه روبروی وزارت نفت ایستاده و تجمع کرده‌اند.
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 19687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


فریبا
Iran, Islamic Republic of
واقعیت داره این خبر؟
هیچ سایت دیگه ای درموردش ننوشته
Iran, Islamic Republic of
بنده از سال 85 کارمندم وزارت نفت هستم به انصافم ازتاریخ استخدامم تاکنون هیچ گروهی به اندازه زنگنه و مدیرانش برای وزارت نفت مضر نبوده اند.
بنده چند روز پیش برای سایت شما نوشته ای با عنوان"دو کلمه حرف ناحساب به بهانه شرایط ویژه جهت استخدام در وزارت نفت." ارسال کردم .خواهشمندم نوشته بنده را عیناً منتشر کنید.
واقعاً ایشان و دارو دسته اش عین یک دیکتاتور تمام عیار رفتار می کنند . عملکرد تمام کسانی که در زمان ایشان در شرکت نفت وگاز پارس سمت گرفته اند جز ضرر برای کشور چیزی نداشته اند.
Iran, Islamic Republic of
موثق است؟
آریو
Iran, Islamic Republic of
طی چند روز اخیر کامران دهقانی مدیرکل آموزش وزارت نفت با تحقیر فارغ التحصیلان این دانشگاه، به آن‌ها حمله کرده است. وزارت نفت این گروه از فارغ التحصیلان خود را کم سواد دانسته و معتقد است در مراحل مصاحبه ضعیف ظاهر شده‌اند!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شجاع الدین بازرگانی «لابی من» وزارت نفت در مجلس شاید از همین لحظه کار خود را آغاز کرده است.