۰
۱۵

باور می‌کنید وی مدیرعامل نیکو است؟| عکس

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل نیکو باحضور علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزارشد. مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، علی اکبر پورابراهیم را به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نفتیران اینتر ترید (NICO) منصوب کرد.کاردر همچنین از تلاش‌های سیدمجیدهدایت زاده رضوی در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.
باور می‌کنید وی مدیرعامل نیکو است؟| عکس
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 21229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اخه این آقا چه تجربه کاری داره ؟ واقعا زنگنه وزارت نفت و کشور را مسخره کرده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای زنگنه خوب میدونه چکار کنه. مهره چینی.
گروهبان
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند است رزومه کاری و تحصیلی ایشان بهمراه سوابق کاری وی را منتشر کنید.
Iran, Islamic Republic of
وابستگی به کدام حضرات در دولت فخیمه را دارد ان را هم مشخص فرماید
Iran, Islamic Republic of
من توي اينترنت خيلي جستجو كردم هيج كجا اسمش نبود حتي در حد نويسنده يك مقاله!
آریو
Iran, Islamic Republic of
صنعت نفت از ریل خارج شده، جناب وزیر به بدنه صنعت نفت اعتمادی ندارد! از آنطرف لابی سنگین مجلس و دخالتهای آقای تاجگردون در این صنعت و قیچی کردن حق و حقوق و پاداش کارکنان اوضاع نابسامانی درست کرده! کلا صنعت داره بصورت خان خانی اداره میشه!
احمد
Iran, Islamic Republic of
چون کاردر را ادم مسلمانی میدانم او را به دینش قسم میدهم اولا نظر شرعی و قانونی واقعی (نه دستوری زنگنه)خود را راجع به فاجعه های انتصابات اخیر با امضای خودش را اعلام کند. ثانیا بیش از این برای حفظ موقعیت و میز و ....ش صنعت نفت را ویران ترش نکند.
همکار
Iran, Islamic Republic of
باور میکنید دستهایی در کارند که تمامی پروژه ها بصورت ترک تشریفات به شرکت پتروپارس واگذار گردند؟ آنهم در حالی که شرکتهای خصوصی فعال در حوزه نفت در حال تعدیل پرسنل خود بدلیل عدم وجود پروژه هستد؟ براستی چه کسانی از این واگذاریها منتفع می شوند؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر منوچهری خیمه خود را در نفت و گاز پارس بر پا کردند و سعی میکنند همه پروژه ها را به شرکت پتروپارس واگذار کنند. در آخرین اقدام صورت گرفته پروژه توسعه بلال بصورت ترک تشریفات به پتروپارس واگذار شد. همچنین تلاش برای واگذاری فاز ۱۱ بصورت ترک تشریفات به شرکت پتروپارس در حال انجام است. همه اینها در حالی است که پروژه فاز ۱۲ توسط این شرکت به ۳ برابر قیمت و در مدت ۱۰ سال و با کیفتی به مراتب ضعیف تر از سایر فازهای پارس جنوبی افتتاح شد.
Iran, Islamic Republic of
براساس آخرین اطلاعات از بهره بردار محترم پارس جنوبی فاز ۱۲ یکی از با کیفیت ترین پروژه های پارس جنوبی می باشد علاوه بر این پروژه ۶۷۸ هم توسط پتروپارس به بهره برداری رسید که کمبود گاز و راه اندازی اولیه اکثر پالایشگاه های پارس جنوبی توسط گاز این پالایشگاه انجام می شود.
Iran, Islamic Republic of
نظر رهبر بالاترین مقام سیاسی کشور در افتتاح فاز ۱۲ در خصوص پالایشگاه و پتروپارس دال بر موفقیت این پالایشگاه و پتروپارس دارد.
یادآوری می شود این پالایشگاه با بالاترین ظرفیت در بخش خشکی و دریا (در اوج تحریم ساخته شد) در حال بهره برداری می باشد.
نجم
Iran, Islamic Republic of
سلام
با این همه مدیران بالای سی سال خدمتی که اینها کنار گذاشتند که حتی اصولگرا هم نبودند و تنها جرمشون اینبوده که کار میکردند و میفهمیدند چیکار میکنند یا کی داره خلاف میکنه باید هم بچه های غیر نفتی رو بیارن سرکار.
دو حالت بیشتر نیست یا نیکو جای کوچیکی بوده که هر بچه ای میتونسته ادارش کنه و مدیران قبلیش الکی گندش کرده بودن در مقایسه با این انتصاب جدید شیخ پیر یا که نه آدمای کوچیک با رانت و آشنا بازی میتونن به یک همچین جاهایی هم دست پیدا کنند که بشن ماشین امضای هدایت شده ای که نا آگاهانه هر چیزی رو امضا کنند اگر این نوع انتصابات و تخریب یک مملکت خیانت و فساد اداری نیست اسمش چیه؟
باید یاد اون سخنرانی معروف حضرت امام خمینی ره در جمع مردم در مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون مورخ 4 آبان 1343 افتاد:" آقا فکری بکنید برای این مملکت؛ فکری بکنید برای این ملت.... ای سران اسلام، به داد اسلام برسید....." واقعا" باید امروز بداد نفت رسید که فردا دیر است.اینها با این کارهاشون فقط نه اینکه نفت رو بلکه مملکتو و نظام رو به چالش میکشن. میدونند دور آخرشونه باید جمع کنن برن تو خارج با تابعیتی که از فرزندانشون میتونن بخودشون منتقل کنند و ازرانتها و مفسده هاشون استفاده کنند و به ریش همه ما بخندند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
"تجربه" و "دانش" دو دلیل موجه هستند که مجلس محترم و ملت ایران امانت هدایت وزارت و صنعت نفت را به فردی مثل زنگنه سپردند. اما زنگنه در انتصاب هایش ( فرتوت و نوجوان) نشان می دهد به هر دو محور اعتقادی ندارد. این انتصاب ها و روش کار این وزیر لکه ننگی بر دامن تاریخ مدیریت صنعت نفت خواهد شد. مدیران متعهد و متخصص وزارت نفت که به جهت همین دافعه اکنون در سکوت و با خون دل وظایف میهنی خود را انجام می دهند, بعد از زنگنه با ویرانی جبران ناپذیری مواجه خواهند شد.
البته نباید تصور کرد که در سنوات گذشته وزیران قبلی نفت اشکال نداشته اند. البته بخشی از این نتایج اسفبار متوجه عملکرد آنها در حوزه مدیریت هست و قابل بحث و بررسی می باشد.
Romania
جناب زنگنه بجای این انتصاب های احمقانه که فقط خودت رو زیر سوال میبری کمی بفکر نیروهای رنج کشیده شرکت داشته باش این بچه ۳۰ ساله چه تجربه کاری داری با جوونا افتادی واقعا دلت هوای جوونی کرده صنعت رو داری به نابودی میکشونی که کشوندی الفاتحه
حسام
Iran, Islamic Republic of
نفت ایران از استعمار انکلیس تبدیل شد به استعمار منوچهری , واقعا ببینید چندین شرکت هیت مدیره ,مدیر عامل, حقوق بازنشستگی , حقوق مدیر عاملی, فکر کنم با درآمد ماهیانه جناب منوچهری بتوان پروژه های نفت و گاز را فاینانس کرد.