۱
۱۲
جزئيات فيش حقوقي کاردر

رونمايي از حقوق 37 ميليوني کاردر

فيش حقوقي مديرعامل بازنشسته شرکت ملي نفت – متعلق به شهريور ۹۷ که نشان مي‌دهد وي حدود ۳۷ ميليون خالص دريافتي داشته است.
رونمايي از حقوق 37 ميليوني کاردر
به گزارش ميزنفت، علي کاردر چندي پيش هم يک ميليارد تومان پاداش بازنشستگي دريافت کرده و با قراردادي جديد، نه تنها حقوق بازنشستگي مي‌گيرد بلکه در قالب قراردادي جديد، حقوق نجومي دريافت مي‌کند.



طبق بخشنامه وزير نفت، سقف حقوق مديران نفت ۲۰ ميليون تومان است که اين فيش حقوقي نشان مي‌دهد چنين بخشنامه‌اي اجرايي نمي‌شود.


منبع: نود اقتصادي
 
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 22146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام صرفنظر از اینکه فرد مورد نظر چه کسی با چه جایگاه حقوقی است. ارایه فیش حقوقی یک ماه فرد ملاک منطقی برای قضاوت نمیباشد خیلی وقت ها ممکن است فرد مطالبات قبلی داشته یا وامی از صندوق اندوخته پرسنل گرفته باشد لذا زمانی که انالیز کامل فیش در اختیار باشد میتوان قضاوت قطعی نمود.
ثانیا با فرض تایید رقم درج شده مورد نظر باز معادل 3000 دلار در ماه هم نمیشود و ایا این عدد برای مدیر عامل یکی از بزرکترین شرکت های نفتی دنیا به شرطی که استحقاق این سمت را داشته باشد با در نظر گرفتن مسئولیتهای طاقت فرسا زیاد محسوب میگردد؟
تنها نکته ای که در این مورد میتوان گفت بررسی انطباق با قوانین و مقررات جاری است که ان هم با توجه به مجوزهای خاص قانونی قبلی مجلس قابل توجیه میباشد..
در ضمن ایشان بازنشسته هستند محتمل است این رقم جمع حقوق بازنشستگی و قرارداد بکارگیری مجدد باشد.
اینجانب هیچ تعصبی در مورد فرد خاصی ندارم بلکه با توجه به شناختی که از سیستم نفت دارم اظهار نظر نمودم.
به نظر میرسد این هم از نوع شیطنت هایی است که در مورد فیش حقوقی اقای خادمی انجام پذیرفت چون متاسفانه بدور از رعایت اخلاق حرفه ای سیستم های تک وپاتک در کشور رواج و رو به گسترش است.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مشکل این تک و پاتکها و اینهمه مسایل در صنعت نفت از زموقعی آغاز شده که این بزرگترین مرکز صنعتی کشور مامن سیاست بازیها و ورود سیاسیون بجای فنی ها شد. ان شاءالله که روزی برسد که نفت از سیاسی کاریها خارج و صرفا کار فنی خود را دنبال کند....
والا نشر چنین مواردی مربوط به هر کس که باشد مزموم است و همه میدانند که کلیه کارکنان از جمله آقای کاردر و آقای خادمی طبق سیستم حقوق و دستمزد نمیتوانند بیش از سقف مصوب حقوق و مزایا بگیرند. ایکاش امور مالی نفت در همان زمان نشر فیش جناب خادمی هم موضوع را اعلام مینمود تا اینچنین شائبه هایی ایجاد نشود.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
جمعش کن .کدوم یک از کارمندان عملیاتی و مناطق بدآب و هوا و سکوها و دکلها با سخت ترین شرایط شغلی حقوق دلاری میگیرند ؟! این چه خط کش مسخره ای است گذاشتی ؟ همین حقوقهای عجیب و غریب است که حیثیت صنعت نفت را به باد داده است . همه فکر می کنند ما کارمندان نفت از این حقوق ها میگیریم . والا به پیر به پیغمبر شرم و حیامون میاد به فامیلهامون حقوقمون رو بگوییم . بگیم باور نمی کنند . آخه بعد از 15 سال کارکردن در عسلویه ، باید حقوق یک مهندس شاغل نفتی شش میلیون تومان باشد ؟ وقاحت هم حدی دارد نویسنده کامنت . اونوقت حقوق پایه ایشان 12 میلیون تومان بوده ! اینقدر اختلاف حقوقی بین بالا و پایین نفت روحیه کارمندان را تضعیف نمی کند ؟ واقعیتش این هست که نفت برای یک عده نوندونی شده اونم چه نوندونی ! ول کن هم نیستند . در سخت ترین شرایط رکود اقتصادی ، حقوقهای 30-40 میلیون تومانی میگیرن آبروی بدنه صنعت نفت را هم می برند . خیلی از ارقامی که به حساب اینا واریز میشه توی فیشهای حقوقی هم نمیاد . بعضی هاشون هم دوتا فیش حقوقی دارند ! یکی از پتروپارس یکی هم از شرکت نفت . بابا خجالت بکشید . چقدر شماها احساس تکلیف می کنید ! برید دیگه از نفت . اگر هنری داشتید توی این مدت مدیریت خود انجام داده بودید . :: آقای حاجی پور اگر راست میگی منتشر کن :: من یک مهندس شاغل در نفت هستم . حقوق ناخالص من هم حدود 8 میلیون هست .
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
این مبلغ رقمی نیست در شرکتهای زیر مجموعه صندوق بازنشستگی دو برابر این مبلغ پرداخت میشه راجب این موضوع کمی پیگیری کنید دلیلشون هم این هست که میگن خصوصی هستیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا از این رسانه ممنونم بخدا تو هلینگ خلیج فارس ربیعی و تیم همراه خیلی بیشتر از اینها می گیرند و این مورد بارها به بازرسی گزارش شده ولی متاسفانه رسیدگی نمی شود . ممنون میشم لااقل این رسانه در مورد این اشکالها افشاگری کند.
Iran, Islamic Republic of
فقط کاردر نیست دیگر بازنشستگان نیز این وضعیت را دارند
فرید
Iran, Islamic Republic of
خدای من...چخبره تو این مملکت
آرین
Iran, Islamic Republic of
این فیش ، فیش رمز میباشد که فقط کارکنان حسابداری حقوق به آن دسترسی دارند.
Iran, Islamic Republic of
کاش یک اطلاع رسانی در ارتباط با حقوق جوانان دعوت شده به نفت که حقوقشان ظاهرا از طریق صبا نفت پرداخت میشده انجام شود.
معین
Iran, Islamic Republic of
واقعا" جای تعجبه. ایا با اینطور رویه ها میخواهیم حقانیت خود را ثابت کنیم. آموزه های دینی و اجتماعی ما بسیار تاکید بر جوانمردی حتی برای دشمنان دارد حالا چطور ما چنین روشهایی را انتخاب و قلب واقعیات میکنیم.مسلما" تمامی کارکنانی که از نفت حقوق میگیرند میدانند که فیش حقوقی کارکنان بدین شکل نیستد و در مقابل هر کد موضوع آن بطور کاملا" شفاف درج شده است و عدد بدهکار یا بستانکار در ستون مربوطه آورده شده است. لذا حداقل اگر برای تخریب ایشان بعنوان یک مسلمان هم این کار صورت پذیرفته، ایکاش جوانمردانه صورت میگرفت. به تدین، متانت و شفافیت ایشان بیشتر افرادی که طی سالیان متمادی و در حوزه های مختلف با وی کار کرده اند، آگاه هستند و عزت و ذلت ما فقط بدست حق تعالی است .
عباس
Iran, Islamic Republic of
عجب ! حاجی ایشون حکم انفصال دائم گرفته اند از خدمات دولتی . کجای شرع و احکام شما اجازه میدهد کسی که حکم انفصال دائم گرفته سرکار مشغول باشد و یه حقوق ناچیز 36 میلیونی ! بگیرد ؟ یا ابوموسی اشعری برایمان بیشتر حکم شرعی بگو تا یاد بگیریم . قرآن سرنیزه هم برایمان جور کن !
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فساد بیداد میکنه تو مدیران نفتی
...بعد از بازنشتگی دوباره تحت عناوین مختلف شرکتهای تابعه نفت
مشغول میشن...ودوباره چپاول میکنم اموال بیت المال رو.....