۰

​کمبود شدید سوخت در عربستان

پایگاه اینترنتی القدس العربی با انتشار تصاویری از ازدحام در پمپ بنزین های عربستان از کمبود شدید سوخت در این کشور خبر داد.
بنزین - میز نفت
بنزین - میز نفت
به گزارش میز نفت  پایگاه القدس العربی با انتشار ویدیویی نوشت: از دیگر پیامدهای حمله به تأسیسات نفتی آرامکو، کمبود سوخت در پمپ بنزین ها در شهرهای عربستان است؛ به طوری که پمپ بنزین ها محل ازدحام خودروها شده است.

پایگاه اینترنتی القدس العربی با انتشار تصاویری ویدیوئی از یک پمپ بنزین در ریاض، افزود: شهروندان سعودی به تدریج تاثیر حمله به تأسیسات شرکت نفتی آرامکو را در منطقه های بقیق و خریص بر زندگی روزانه خود احساس می کنند؛ به طوری که پمپ بنزین ها با کمبود شدید سوخت مواجه هستند و رانندگان برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای خود، ناچار می شوند مدت زیادی در انتظار باشند.

از آنجا که نیمی از تولید نفت عربستان کاهش یافته است، ریاض برای تأمین نیازهای بیگانگان از این ذخایر، نیاز داخلی شهروندان خود را نادیده می گیرد.

این پایگاه افزود: تصاویر ویدیوئی یکی از شهروندان سعودی از این پمپ بنزین، نشان می دهد ده ها خودرو در انتظار پر شدن باک بنزین های خود هستند. وی افزود دیگر پمپ بنزین ها هم به علت قطع شدن سوخت، عرصه ازدحام خودروها هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 24786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *