۰
​ پاسخ ربیعی به یک ابهام قدیمی

تکذیب بدهی 3 میلیارد دلاری

تکذیب بدهی 3 میلیارد دلاری
به گزارش میز نفت، جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مجمع عمومی این هلدینگ که در برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: موضوع طلب هلدینگ خلیج فارس از شرکت بازرگانی پتروشیمی با آنچه‌ در دادگاه این شرکت مطرح است متفاوت است، در این دادگاه شرکت بازرگانی پتروشیمی متهم به اخلال اقتصادی است و شاکی مدعی العموم است‌.

وی افزود: در جریان این کیفرخواست هلدینگ به سوالات متعدد پاسخ داد از جمله بخش طلب‌هایی است که هلدینگ خلیج فارس از این شرکت دارد که ۴۱۳ میلیون دلار است نه سه میلیارد دلار که بعضاً مطرح شده و این شامل طلب‌ها شرکت‌های نوری، پارس و بندر امام است. این مطالبه مورد تایید حسابرس هم قرار گرفته است.

ربیعی اضاقه کرد: این اطلاعات به بازپرس و دادستان گفته شده منتهی دادگاهی که الان در حال برگزاری است موضوعش چیز دیگری است و نه مطالبات ما، مطالبات ما باید از طریق داوری وصول شود و حقوقی ما بیش از سه سال پیش و قبل از این دادگاه وارد فرایند داوری شده است.

وی با بیان اینکه قاضی چندین مورد از ما اطلاعات خواستند و ما به دادگاه ارائه دادیم، افزود:  هیچ فسادی در این مورد در هلدینگ رخ نداده و اگر قرار بود فسادی در این خصوص رخ دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: ما فرایند داوری را طبق قراردادها ادامه می‌دهیم و البته همکاری را با دادگاه ادامه می‌دهیم، بعد از پایان این دادگاه راه برای ما باز می‌شود تا مطالبات را از طریق داوری وصول کنیم.
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 25055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *