۲
۸

متن اساسنامه جدید صندوق بازنشستگی نفت

​با تصویب اساسنامه جدید صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، تغییرات مهمی از امروز در این نهاد بوجود خواهد آمد.
متن اساسنامه جدید صندوق بازنشستگی نفت
به گزارش میز نفت، هیئت وزیران در جلسه‌ای مورخ 3 مهر ماه 98 به پیشنهاد مشترک وزارت نفت و سازمان اداری و استخدامی کشوری و به استناد ماده 14 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت – مصوب 1391 – اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت را تصویب کرد.

برای دریافت اساسنامه جدید این نهاد اینجا را کلیک کنید.
 
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 25142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


پرویز تحصنی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا این صندوق مارا با توجهات عالیه محافظت فرما .
ابرج توانایی
Iran, Islamic Republic of
اساسنامه جدید از طرف بازنشستگان مردود و باطل است
جناب وزیر شما با این اعمال بدون مطالعه ، و ضدیت با جامعه بازنشستگان ، همان 9 در صد محبوبیت را هم از دست خواهید داد.من بعنوان بک فرد از بازنشستگان ، و با توجه به عملیات انجام شده توسط شما ، عاقبت خوبی را برای شما نمیبینم، و مثل سایر مقامات حیثبت خود را از دست خواهید داد.تا دیر نشده رفتار و کردار خود را مشابه سال 1376 کنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام این تصویب به معنی تاراج
Iran, Islamic Republic of
تحلیل کنید. با اساسنامه قبلی چه فرقی کرده ؟
سلام . میگویید این اساسنامه حدید با قبلی فرقی نداره . اول اگر فرقی نداره چرا تغییرش دادید ؟ دوم ، هرآنچه در تصویب حدید باعث عدم نظارت قانونی سهامداران اصلی صندوق یعنی بازنشستگان و شاغلین نفت هستند شده باشه و انتصابات را بدون نظارت سهامداران و روزنه فساد مالی و اداری فراهم شده باشه و صندوق را از حیطه نظارت وزارت نفت و حسابرسان قانونی خارج نموده باشد و غیراز نفع کارکنان ، هرکار دیگری با این تصویب صورت گرفته باشد باطل است و خداوند را ناظر اعمال و افکار شما قرار میدهم تا تصمیم در مورد خطاکاران بگیرند .
احمد
Romania
سلام
یه سوال از وزیر نفت دارم
اقای وزیر نفت اقای زنگننه چرا اساسنامه نفت را تقیر دادید؟این کار غیر قانونی وخلاف اخلاق است
اقای وزیر اقای شریعمتداری در هیئت امنا بازنشتگی نفت چیکار میکند؟
مگر نفت وزیر ندارد که از غیر شرکتی استفاده میکنی؟؟
اقای وزیر این کار غیر قانونی است فقط بهت بگم همین
محمدرضا حبیبی پور
Iran, Islamic Republic of
این صندوق از پول کارکنان صنعت نفت جمع آوری شده و هیچ احدی غیر از هیئت مدیره نفت حق تصمیم گیری و دخالت در اموال این صندوق را ندارد حتی خود وزیر نفت و هیئت دولت
و از نظر شرعی بدون کسب نظر کارکنان نفت حرام است
محمود عسکری
Iran, Islamic Republic of
باسلام.مگراساسنامه قبلی اشکالی داشت ان را تغییر میدهید ازحق بازنشتگان عدول میکنید وان را به جهنم تبدیل میکیند دولت هیچ اوردی درصندوق بازنشتگان ندارد انرا به تاراج میدهید جناب وزیر خواهش میکینم فکری به حال بازنشتگان کنید تا دعا خیرما بدرقه شما باشد.دراین روزهای یا ماهای اخر کاری کنید کارستان تانام شما به نیکی یادشود.من بازنشته کد ۲۳هستم.دوندنهایم ریخته است جرعت نمیکنم برم پیش یک داندان پزشک یک دست دندون.شده کامل بزارم ۱۰ملیون تومان......