۰

جوابیه شرکت پخش به یک خبر

​شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی جوابیه‌ای بدون امضا و تاریخ، در واکنش به خبر «پشت پرده یک برکناری» نوشت این برکناری به دلیل بخشنامه وزیر نفت بوده است؛ بخشنامه‌ای که می‌گوید سقف مدیریت در یک سمت چهار سال است.
به گزارش میز نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی جوابیه‌ای بدون امضا و تاریخ، در واکنش به خبر «پشت پرده یک برکناری» نوشت این برکناری به دلیل بخشنامه وزیر نفت بوده است؛ بخشنامه‌ای که می‌گوید سقف مدیریت در یک سمت چهار سال است.



 توضیح میز نفت: بهانه‌ای که شرکت ملی پخش روی آن دست گذاشته است، در سراسر صنعت نفت جدی گرفته نشده است و هم‌اکنون بسیاری از مدیران این صنعت بیش از 4 سال در سمت‌های خود حضور دارند. ضمن آنکه روزی که این خبر توسط آقای رضایی منتشر شد، با واکنش نهادهای امنیتی مواجه شد که به دلیل طبقه‌بندی این موارد تنها به این نکته بسنده می‌شود که مهم‌ترین دلیل برکناری آقای رضایی، همانی بود که در متن خبر به آن اشاره شده بود.

حداقل از مدیریت ارشد وزارت نفت پرسیده می‌شد که عصر همان روز انتشار خبر، از چه نهاد و سازمانی  به آن وزارتخانه دستور داده شد تا با مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش برخورد شود!  
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 27020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *