۰
تلاش آمریکا برای شکست ایران

ناوچه‌هایی که به استقبال ایران آمدند

ایالات متحده در واکنش به اعزام یک نفت‌کش ایرانی حامل بنزین با پرچم ایران به سمت ونزوئلا، اعلام کرده بود که با این عمل مقابله خواهد کرد.
ناوچه‌هایی که به استقبال ایران آمدند
 کانال تلگرامی اخبار سوریه نوشت: فقط یک ابرقدرت می‌تواند همزمان پنج کشتی حامل سوخت را راهی آن سوی دنیا کند بدون آنکه مهم باشد که آن یکی ابرقدرت دیگر چه می‌گوید.

سال گذشته نفتکش ایرانی هنگام عبور از تنگه جبل الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس ربوده شد و امروز پنج تانکر پر از سوخت در یک خط پشت سر هم از همین منطقه در حال عبور هستند و خبری از نیروی دریایی ملکه نیست و ارباب آن سوی آتلانتیک هم که در این منطقه چند پایگاه دریایی دارد، جرات نزدیک شدن به این حامل‌های سوخت که به سمت ونزوئلا در حرکت هستند را ندارد...

 این نقشه را در مقابل آنهایی که فکر می‌کنند و تبلیغ که آمریکا همه کاره دنیاست و بدون خواست واشنگتن کسی جرأت آب خوردن ندارد بگذارید تا در یک حساب دو دو تا چهار تا متوجه گردند دنیا به همان مسیر و محوری که آنها فکرش را می‌کنند نرفته و در بآشنه خواسته‌های کاخ سفید نمی‌چرخد.

برای اینکه این‌گونه نشود شما باید کمی مرد باشید، جرات داشته باشید و در مسیری که انتخاب کرده اید اصرار بورزید.

 کشتی جنگی یواس‌اس دیترویت USS Detroit (LCS-7

بر اساس این گزارش، ایالات متحده در واکنش به اعزام یک نفت‌کش ایرانی حامل بنزین با پرچم ایران به سمت ونزوئلا، اعلام کرده بود که با این عمل مقابله خواهد کرد.

 کشتی جنگی یواس‌اس لاسن USS Lassen (DDG-82)

چندی پیش نیز یکی از مقامات ایالات متحده اعلام کرد که 9تن شمش طلا توسط ماهان ایر، از ونزوئلا به ایران، در مقابل خدمات نفتی منتقل شده که ایران این ادعا را تکذیب کرد.

کشتی جنگی یواس‌اس پربل USS Preble (DDG-88)

کارشناسان معتقدند این رفتار ایران پیام سیاسی مشخصی  در به چالش کشیدن تحریم‌ها برای آمریکا دارد.

 کشتی جنگی یواس‌اس فاراگات USS Farragut (DDG-99)
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 27289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *