۰
۳
ادامه داستان استخدام نمایندگان

شناسایی دو نماینده دیگر که نفتی شدند

​پس از انتشار فهرستی مبنی بر استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت، مشخص شده است دو نماینده دیگر هم با تحصیلات غیر تخصصی در سال‌های 96 و 97 هم به جرگه «نفتی‌ها» پیوسته‌اند.
محمود نگهبان سلامی و محمد مهدی برومندی| میز نفت
محمود نگهبان سلامی و محمد مهدی برومندی| میز نفت
به گزارش میز نفت، محمود نگهبان سلامی با کدپرسنلی ۶۴۵۲۳۷ و محمد مهدی برومندی با کد پرسنلی ۶۴۵۴۴۹ جدیدترین نمایندگانی هستند که نامشان در فهرست نمایندگان نفتی شد دیده می‌شود. محمود نگهبان اسلامی متولد 1356 در سال 96 نفتی شده است.

این عضو مجلس دهم، با دکترای روانشناسی تربیتی حقوق بگیر نفت شده است در حالی که تحصیلات و تخصص وی هیچ ارتباطی به نفت ندارد.

وی نماینده مردم خواف و رشتخوار بود و در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشت. او که عضو سازمان نظام روانشناسي ومشاوره است، از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف داد تا در وزارت نفت، حقوق بهتری دریافت کند. وی در مجلس شورای اسلامی همواره جزو کسانی بوده که پای نامه‌های تقدیر و تشکر از زنگنه را امضا می‌کرد.

محمد مهدی برومندی هم دیگر نماینده نفتی شده، متولد مرودشت در سال 1352 است؛ برومندی که مهندس کشاورزی است، مردم ارسنجان ، مرودشت و پاسارگاد را در مجلس دهم نمایندگی می‌کرد. او نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شکست خورد.

این دو نماینده سابق، در حالی که «نان‌خور» وزارت نفت شدند که هیچ آشنایی با این وزارتخانه نداشتند و تنها در راستای تامین اهداف زنگنه و زد و بندهای سیاسی زنگنه با مجلس دهم، در وزارت نفت کارت می‌زنند.
 
 
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 27500
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
زنگنه باید استیضاح شود
Iran, Islamic Republic of
به نگهبان سلامی نون نفتی نساخت، خداوند اون دنیا بهش کمک کند
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تو به فکر خودت باش